Gorzalka: Ambipur en CristinaYangquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand een lijstje maken wie met wie beef heeft, ik houd dit allemaal niet bij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gorzalka: Ambipur en CristinaYang
dWc: iedereen die geen swag in zijn jeugd had
Ambipur: iedereen behalve CristinaYang
Krio: Ethanolic
Gridlok: mensen die niet blowen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.
Awesomequote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gorzalka: Ambipur en CristinaYang
dWc: iedereen die geen swag in zijn jeugd had
Ambipur: iedereen behalve CristinaYang
Krio: Ethanolic
Gridlok: mensen die niet blowen
?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja even mooi netwerkschetsje en dan ook eentje van wie wie gemeet heeft en wie wie geneukt heeft.
Ik loop achter joh. Heb niet eens foto's van Ambi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat laatste juist zelf bijhield.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Vas, die foto was bij GC in Den Haag. Ik weet niet waar je de lampen kan kopen als je ze echt wilt kan je contact met ze opnemen?
Chai: Mozyquote:
Doet ze ook, heeft een laptop vol met .txt bestandjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat laatste juist zelf bijhield.
Trots op me mannetje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai: Mozy
Mozy: Chai, L0t, tliciouz en Breathtaking
Oeps.
Godverdomme, dom wicht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Vas, die foto was bij GC in Den Haag. Ik weet niet waar je de lampen kan kopen als je ze echt wilt kan je contact met ze opnemen?
Heb jij ze gezien?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet ze ook, heeft een laptop vol met .txt bestandjes.
Plsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:22 schreef ntm het volgende:
Hehe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
dWc, kan ik opmaken dat jouw swag over de jaren alleen maar achteruit is gegaan dan? Ik kan de vloer boenen bij de AH @ Stadionplein en bij je moeder thuis stoned achter de computer zitten nu niet echt het Epitoom van Swag noemen.Keertje samen trainen?
Misschien is verbetering voor jou ook nog mogelijk.
Ik moest glimlachen, hoe krijg je het voor elkaarquote:
Nice.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik keek mee over haar nakende schouder :$
quote:
Echt hequote:
Kleiner.quote:
Ideale pijphoogtequote:
oh ok maar ik blow niet he dus je hebt beef met mijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat niet om IQ maar EQ :$ ( aldus huisvrouw.nl )
eindelijk iemand op ooghoogtequote:
Nee hoor, die maintaintquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
dWc, kan ik opmaken dat jouw swag over de jaren alleen maar achteruit is gegaan dan?
Ga jij maar gewoon fotoboekscriptjes in elkaar programmeren om te loggen wie en wanneer je fotoboek bezoekt, dat kun je beter dan proberen te dissen en voor serieus de 8e keer vandaag over vloerenschrobben te beginnen. Want die inner geek ben je nog steeds, dat lijfje dat eromheen zit met testosteronshots, kwark en pinda's en wat allemaal verandert daar niks aan.quote:Ik kan de vloer boenen bij de AH @ Stadionplein en bij je moeder thuis stoned achter de computer zitten nu niet echt het Epitoom van Swag noemen.
Nee, bedankt. Totaal geen behoefte aan oninteressante mensen van FOK! te ontmoetenquote:Keertje samen trainen? Misschien is verbetering voor jou ook nog mogelijk.
Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:27 schreef ntm het volgende:
[..]
oh ok maar ik blow niet he dus je hebt beef met mij
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
meisjes mogen klein zijn, hoe kleiner hoe beter. 1m40 go!
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uitquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Eerder andersom. Maar beetje snel afgelopen was deze ja.
drakenoverhemdenswagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee hoor, die maintaint. Zoals het een echte man betaamt.
Soso lobi.quote:
Yay!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uit
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ga jij maar gewoon fotoboekscriptjes in elkaar programmeren om te loggen wie en wanneer je fotoboek bezoekt, dat kun je beter dan proberen te dissen en voor serieus de 8e keer vandaag over vloerenschrobben te beginnen. Want die inner geek ben je nog steeds, dat lijfje dat eromheen zit met testosteronshots, kwark en pinda's en wat allemaal verandert daar niks aan.
quote:
Biggass Django in je woonkamer, zal je ma leuk vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:29 schreef ntm het volgende:
[..]
Volgend jaar op mijn 21e verjaardag nodig ik je uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |