quote:Op maandag 8 april 2013 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Champignonsoep met croutons als voorafje, genieten geblazen.
Wordt wel een kannibalistische maaltijd, want volgens mij ga jij Pallas-Athene in de pan hakken.quote:
'"When we were all learning to ride a bike, Holly was learning to suck cock"quote:Op maandag 8 april 2013 17:49 schreef Gorzalka het volgende:
I'm fit, I'm flirty and I've got double F's.
Ikquote:Op maandag 8 april 2013 17:50 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ik zie dat je niks gewend bent Allure.
Als dat al een feestmaal is voor je...
?quote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Gridlok het volgende:
kk nestalgie die alles weer verpest, ongelukje.
Denken dat in alle 1000+ clubs hetzelfde deurbeleid geldtquote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, even een vraagje. Zijn hoofddeksels verboden in Amsterdamse clubs?
quote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'"When we were all learning to ride a bike, Holly was learning to suck cock"
ben je zwart¿quote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wtf is gandia.quote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks maar beginnen aan Gandia Shore.
Aww shieet. Wat is Gandiaquote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Straks maar beginnen aan Gandia Shore.
quote:
España!quote:Op maandag 8 april 2013 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aww shieet. Wat is Gandia?
Heb je alles al gekeken van GS?
pls, alsof die tijd hebben voor dit, beter gaan ze schulden betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
España!
Nee, moet het nieuwste seizoen nog kijken.
Thanks broer.quote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat in alle 1000+ clubs hetzelfde deurbeleid geldt.
Provincialen.
http://www.guardian.co.uk(...)bling-complex-madridquote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, alsof die tijd hebben voor dit, beter gaan ze schulden betalen.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)bling-complex-madrid
Komt goed.
Niets mis meequote:
kan datquote:Op maandag 8 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, wtf.
"Kan je met sneakers in Amsterdamse clubs?" is net zo'n onnozele vraag.
Elitaire swek G.quote:Op maandag 8 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, wtf.
"Kan je met sneakers in Amsterdamse clubs?" is net zo'n onnozele vraag.
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speeltquote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Yuri is voor het eerst in de grote stad.
quote:
Ja, gewoon echt ook.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speelt.
vertel het ze.quote:Op maandag 8 april 2013 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt ook.En dat 'Amsterdiggiedam' de hele tijd, goddomme man.
Ik ben die in het midden alleen dan blank.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speelt.
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik (rechts), tafeltje gehuurd in Jantjes Verjaardag.
Zal jou eens wat vertellen.quote:
lol wie gaat er nou uit met een pet of zoquote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Middelste is wel baas.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik (rechts), tafeltje gehuurd in Jantjes Verjaardag.
Keppeltje.quote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol wie gaat er nou uit met een pet of zo![]()
Hey klootzak als je mijn pecs wil checken moet je nu een shout geven want post-sex doe ik niets meer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga nu trainen en denken aan Amsterdiggiedam.
xxx-jes.
Dat heb je echt al 2x eerder gevraagd, en nu weerquote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is je favo club in Amsterdam?
Ja, en nooit een goed antwoord gekregenquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb je echt al 2x eerder gevraagd, en nu weer.
Vooral rond Rembrandtplein en soms Leidseplein. Exactere whereabouts ga ik niet postenquote:Op maandag 8 april 2013 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en nooit een goed antwoord gekregen. Vraag me gewoon af waar jij die dWc-swag zet.
fokken in da club?quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vooral rond Rembrandtplein en soms Leidseplein. Exactere whereabouts ga ik niet posten.
inb4 Jantjes Verjaardag, laatste keer was april 2011 weet ik nog, en ben er nog geen 10x in totaal geweest.
dWc gaat niet uit, maar skaffa in een auto zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en nooit een goed antwoord gekregen. Vraag me gewoon af waar jij die dWc-swag zet.
LULZ HOTBOX 4/20 BLAIZ IT FAGGGquote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dWc gaat niet uit, maar skaffa in een auto zitten.
!!! met de ramen dicht !!! sweqsweqsweq
Kan dan amper pingen/WhatsAppen, laat staan FOK!kenquote:
Allure_ gaat niet uit, Allure_ gaat AANquote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben hiiighhh neht je bhaalkoohn.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
khokaa khokaaa khokaaa
M´n sweq op een ton, die van jou op NONE
wil wel met jou in een auto zitten met de raampjes dicht =$quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wil wel met jou in een auto zitten met de raampjes dicht =$
Uitlaat aansluiten op je airco en gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Such a hater.quote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitlaat aansluiten op je airco en gaan.
lol seks hindacar aint gonna happen bbyquote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
fly in de booth met mn team ik ben waaaaaaavyquote:
why not =$quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol seks hindacar aint gonna happen bby
De enige die wavy mag zeggen is Max B.quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
fly in de booth met mn team ik ben waaaaaaavy
Niet bij stilgestaanquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe pakken jullie dat aan?
Zaterdag = HAM gaan
zondag = kek feestje in eindje, hoeft niet perse HAM
maandag = qnight, oftewel HAM
dinsdag = qday oftewel K.O.
[ afbeelding ]
Die kill is 1.14mquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De enige die wavy mag zeggen in Max B.
[ afbeelding ]
#bossdonbigaveli #wavycrockett #silversurfer #owww
Zaterdag is mijn verjaardsfeestquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zaterdag = HAM gaan
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol wie gaat er nou uit met een pet of zo![]()
Berlijnquote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn verjaardsfeestDus naar de klote ja. Zondag rusten.
Maandag weer party ja, en dinsdag bikkelen dus. 's avonds rond 8 draaien nog vrienden van ons ergens waar we uiteraard met z'n allen gaan supporten, dus zal ook wel een latertje worden
Oh, en de vrijdag erop vroeg ons nest uit om naar Berlijn te gaan, want ook daar 's avonds feestje pakken waar diezelfde boys moeten draaien.
Ja, timing is alleen beetje klotequote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Berlijnbeste nightlife in de wereld daar
Gelukkig heb ik niet zulke lompe boeren als vriendenquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ruzie krijgen met een pimp in Berlijn omdat je vrienden hoeren gaan uitschelden.
Heb eens 4 niggas in Barca geschooled omdat ze me poepwiet wilden verkopen voor ¤30quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ruzie krijgen met een pimp in Berlijn omdat je vrienden hoeren gaan uitschelden.
Niet gewoon mee mogen roken met de localsquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb eens 4 niggas in Barca geschooled omdat ze me poepwiet wilden verkopen voor ¤30.
Ze gingen kebab eten, zeiden al die hoeren dat ze weg moesten gaan omdat het vies rook. Antwoord daarop kan je wel raden denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zulke lompe boeren als vrienden
Zondag rust is wel een goeiequote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn verjaardsfeestDus naar de klote ja. Zondag rusten.
Maandag weer party met qnight ja, en dinsdag qday bikkelen dus. 's avonds rond 8 draaien nog vrienden van ons ergens waar we uiteraard met z'n allen gaan supporten, dus zal ook wel een latertje worden
Oh, en de vrijdag erop vroeg ons nest uit om naar Berlijn te gaan, want ook daar 's avonds feestje pakken waar diezelfde boys moeten draaien.
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet gewoon mee mogen roken met de locals.
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofniequote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (! ) op de laatste avond wel een stukje hasj gekregen
. Ging FUCKING hard man, had al die dagen niet meer gesmoked natuurlijk
.
Moet wel man, denk dat ik anders sterf die week. Zaterdag, zondag, maandag, dinsdag én vrijdag feest ga ik niet trekken. Die zondag moet gerust worden, en woensdag en donderdag ga ik ook hard nodig zijn, vrees ik.quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zondag rust is wel een goeieniet dat ik dat ga doen
"Oké mevrouw, onze welgemeende excuses, het spijt ons oprecht. Dit zal nooit meer gebeurenquote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze gingen kebab eten, zeiden al die hoeren dat ze weg moesten gaan omdat het vies rook. Antwoord daarop kan je wel raden denk ik.
Omgaan met koeliesquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (! ) op de laatste avond wel een stukje hasj gekregen
. Ging FUCKING hard man, had al die dagen niet meer gesmoked natuurlijk
.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofnie
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofnie
Zijn wel allemaal gestoord though.quote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omgaan met koelies!
Ik zat gewoon met blanken. Inclusief lekkere Spaanse meids
.
Ik ging niet met ze om, we namen massaal bier van ze af. Toen ze wisten dat we uit A'dam kwamen kregen we het.quote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omgaan met koelies!
Ik zat gewoon met blanken. Inclusief lekkere Spaanse meids
.
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu die Geordie Shore aflevering waar ze in Amsterdam zijn, gaan ze naar de Escape.
Is dat het seizoen waarin vicky ook haar trouwjurk ging uitzoeken? Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangenquote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu die Geordie Shore aflevering waar ze in Amsterdam zijn, gaan ze naar de Escape.
ja lagge manquote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.
Crazy bishes fuck best.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal gestoord though.
Same difference. Het moment dat ze mijn gezicht zien druipen ze af met hun inferieure goederen waar ze onwetenden mee oplichten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging niet met ze om, we namen massaal bier van ze af. Toen ze wisten dat we uit A'dam kwamen kregen we het.
Jij bent wel in meerdere dingen lang blijven hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangen.
Dan had hij Holly waarschijnlijk geregeld.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.
Opgelicht worden met ijs- en ijskoud bier voor ¤1?quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef krioro het volgende:
Het moment dat ze mijn gezicht zien druipen ze af met hun inferieure goederen waar ze onwetenden mee oplichten.
Nee, dat is volgens mij seizoen 4. Dit is het vijfde seizoen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waarin vicky ook haar trouwjurk ging uitzoeken? Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangen.
Why don't you ask yo momma.quote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Worden hoeren eigenlijk nog wel echt geil van zichzelf?
Ok ok grapje.
Vast over datum of zo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgelicht worden met ijs- en ijskoud bier voor ¤1?Ik kon hun aanwezigheid enkel waarderen.
quote:
Net als jij.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOHOHOHOHOOOOOOOOOOOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO.
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.quote:Op maandag 8 april 2013 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt aan jouw trage bijlmer-acht-hoog-achter verbinding.
Dat heeft je moeder zeker ook vaak.quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.
NEEM JONKO MEE MAATquote:
Lol, alsof iemand dat ook maar gelooft hierquote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.
quote:
Nee, moet ff rustig doen ben de laatste keer zo bad gegaanquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of gewoon in A'dam Super Lemon Haze halen. ( beter dan roofies )
Ga geordie shore verder kijken, walgelijke MTV aanhangerquote:
In een of ander flatje wonen dat zogenaamd door de postcode of zo onder Oud-Zuid valt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder zeker ook vaak.
't Interesseert me nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Lol, alsof iemand dat ook maar gelooft hier.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen .
Is er iemand boos omdat ik 3x weiger z'n nieuwsgierige vraag te beantwoordenquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
In een of ander flatje wonen dat zogenaamd door de postcode of zo onder Oud-Zuid valt.
Ik Gaz je al ware je Charlottequote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga geordie shore verder kijken, walgelijke MTV aanhanger
Nee, je antwoord erop zegt al genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er iemand boos omdat ik 3x weiger z'n nieuwsgierige vraag te beantwoorden. Priceless.
wowquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[img]http://www.threadbombing.com/data/media/2/THISGONBGUD.gif[img]
Voor een normaal persoon had ik dit als laag bestempeld, maar van jou had ik niet anders verwacht,quote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
Whatever long hair don't care je voelt je fucked up nuquote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor een normaal persoon had ik dit als laag bestempeld, maar van jou had ik niet anders verwacht,
Wat zegt hetquote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, je antwoord erop zegt al genoeg.
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreterenquote:
Voel me helemaal niet fucked up hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatever long hair don't care je voelt je fucked up nu. Jij begon trouwens
.
Lekker comfortabel wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreteren.
U mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me helemaal niet fucked up hoor."Jij begon."
_! Yo momma-grapjes vergelijken met dit.
_! You crazy retard.
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreteren.
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
In before verhaal over hoe jij thirsty voor zijn cock was.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
sanggggggquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Look who's mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.
Lol @ reisverzekeringsgrap, de rest ga ik niet in op je getrollquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
icant.gifquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
You mad.quote:
Hoe voelt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Pas op dat je niet naar achter valtquote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Hey! Ventquote:
Vladimir die werd ontvangen doorquote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, Vladimir is onderweg, targets kunnen via de speciale lijn.
Yuri out.
путер спреадабле је, понављам, путер је спреадабле.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, Vladimir is onderweg, targets kunnen via de speciale lijn.
Yuri out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
'je'quote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
путер спреадабле је, понављам, путер је спреадабле.
Trouwens, Rick Ross eergister in Su hè, hoorde vandaag dat hij is betaald met goudquote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, en nu excuses aanbieden in mijn DM.Wat een sukkeltje ben je toch ook, dWc.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.
Dan niet toch.
Maar is dat niet een beetje projectie? Aangezien jij je vader zelf nooit hebt gekend?quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.
Dan niet toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig.quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan niet toch.
[..]
Dan niet toch.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje projectie? Aangezien jij je vader zelf nooit hebt gekend?Heb m'n vader wel gewoon gekend hoor? Hij is alleen vroegtijdig de pijp uitgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Dan niet toch.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lullig.Neger pls, ik weet van wie het komt. Unlike yo momma when she gave birth to you.
Haha kutgenen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb m'n vader wel gewoon gekend hoor? Hij is alleen vroegtijdig de pijp uitgegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha kutgenen.Gvd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Aan je reacties te zien zit je er toch enigszins meequote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lullig.Neger pls, ik weet van wie het komt. Unlike yo momma when she gave birth to you.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje projectie? Aangezien jij je vader zelf nooit hebt gekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha kutgenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geenszins. Je bent nu mad dat ik niet reageerde.quote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien zit je er toch enigszins mee. Vandaar m'n excuses, maar jij vond het nodig die niet te beantwoorden en het te openbaren hier, prima toch. Dan toch lekker niet
.
Dat gaat echt te ver hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aan je reacties te zien zit je er toch enigszins mee. Vandaar m'n excuses, maar jij vond het nodig die niet te beantwoorden en het te openbaren hier, prima toch. Dan toch lekker niet
.
LOL, alsof het me verder wat kan schelenquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geenszins. Je bent nu mad dat ik niet reageerde.
So mad deze man.quote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat lach je? Als er iemand hier z'n/haar vader nooit heeft gekend ben jij het wel.
Blijkbaar wel. You mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, alsof het me verder wat kan schelen.
Moet gewoon lachen omdat jij zo moet lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So mad deze man.Ik kom echt niet meer bij gewoon
Echt he, wat een losers.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Zosk het volgende:
Elkaar bashen omdat je geen vader hebt/je vader niet hebt gekend.
Je mag het wel toegeven hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou uitgerekend ik mad zijn?Dafuq. Ben nog even laid back als een uur terug.
je moet wel heel vaak aankondigen dat je niet mad bent he, you're mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarom zou uitgerekend ik mad zijn?Dafuq. Ben nog even laid back als een uur terug.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
So mad deze man.Ik kom echt niet meer bij gewoon
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zit ook met verbazing en een grote lach dit te lezenquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Zosk het volgende:
Elkaar bashen omdat je geen vader hebt/je vader niet hebt gekend.
Het lot dat jullie naar elkaar drijft, zul je toch een fokker moeten meeten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
Ik lach niet eens om dat hele vadergedoe manquote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
even bijlezenquote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
Heb zo het idee dat dit wel een pareltje wordt.
Godverdiggiedommequote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Komt-ie weer met dat vadergedoe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lach niet eens om dat hele vadergedoe man
madception zelfs. Mad in mad in mad.quote:
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelenquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?
Ik zeg weer dat jullie lachen omdat jullie denken dat ik mad ben, terwijl jullie dat juist (horen te) zijn.
Waarom moeten wij mad zijn?quote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?
Ik zeg weer dat jullie lachen omdat jullie denken dat ik mad ben, terwijl jullie dat juist (horen te) zijn.
Gvd Vas, stahp.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelen.
Same here.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelen.
VADERquote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel vader-lozen hier. Dit zijn serieuze dingen. Jammer dat mensen hier zo moeten haten op elkaar in plaats van zen te zijn.
Bemoei je er niet tegen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef VeerEli het volgende:
Beetje zoals de kleuterschool dit.
Jij bent mad. Nee, JIJ bent mad. Echt niet, jullie zijn mad. Wij zijn helemaal niet mad, jij bent zelf mad!
Mensenlief
Ja hahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jij hebt een vader, en je kent hem zeker ook nog.
Fohr je kijkuh.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VADER
WIE DENK JE WEL NIET WAT JE BENT
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenquote:
True, truequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenOpbokken jij, vervelende vlieg
Gvd, wat is PMF nou weer?quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VADER
WIE DENK JE WEL NIET WAT JE BENT
Jij begon met mad zijn!quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef VeerEli het volgende:
Beetje zoals de kleuterschool dit.
Jij bent mad. Nee, JIJ bent mad. Echt niet, jullie zijn mad. Wij zijn helemaal niet mad, jij bent zelf mad!
Mensenlief
Hehehe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenOpbokken jij, vervelende vlieg
Hehehe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja haha
Hahaha
Jij hebt geen broer lol hahaha
hun zitten helle dagh emo tege alkeaar te doen in DM omda ze gen vriende hebbe lol trol lolquote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Nestalgie het volgende:
wa ik nie snap in deze situwasies is warom weej je da van elkander he doa vroag ik me dan af
quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TR gemacht voor DM openbaren, trouwens.
quote:
Je bent er net, daar moet ik gebruik van maken.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In de eerste instantie zeg je dat soort lage dingen niet eens als je niet mad bent, tenzij je in je dagelijkse leven ook zo'n gluiperige rat bentquote:
Hardop om vervelende vliegquote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd, schatje. Maar ik hield mij wijselijk stil en genoot van de tentoonstelling hier.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent er net, daar moet ik gebruik van maken.
Oh, die ken ik wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet well acquainted metA$AP
zijn
.
quote:
Dat weet ik toch. Ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Gorzalka het volgende:
Voor Allure, ik heb dit topic vanaf deze post gebookmarked:
[..]
goeie instellingquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zaterdag = HAM gaan
[ afbeelding ]
Laat mij dat gewoon als excuus gebruiken.quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd, schatje. Maar ik hield mij wijselijk stil en genoot van de tentoonstelling hier.
joa da snap ik nie. ik stuur ook weleen direk massage noar vaselune moar doan wor ze altijd zo boos weejewelquote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hun zitten helle dagh emo tege alkeaar te doen in DM omda ze gen vriende hebbe lol trol lol
oude koeien uit de sloot halen, die kennen we inmiddels nou wel die kan je niet meer inzetten als troefquote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHA [dwc mode on], kan nog wel die rage DM van Vas herinneren bij m'n laatste ban.
Ze heeft me verrot gescholden en zelfs gedreigd![]()
. Zij laat zich dus wél kwaad maken op/om/over FOK!
.
Proberen de aandacht op Vas te vestigen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHA [dWc mode on], kan nog wel die rage DM van Vas herinneren bij m'n laatste ban.
.
Zij begon over m'n moeder, ik over haar vader, klaar. Niks mad aan, gewoon hetzelfde doen als wat zij deed.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de eerste instantie zeg je dat soort lage dingen niet eens als je niet mad bent, tenzij je in je dagelijkse leven ook zo'n gluiperige rat bent.
Dat was wel bewezen toen ze in een drugsroes schreeuwend voor je deur stond midden in de nachtquote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHA [dWc mode on], kan nog wel die rage DM van Vas herinneren bij m'n laatste ban.
.
Maandag is een rustdag, je mag op zijn hoogst wat Jip & Janneke champagnequote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat weet ik toch. Ken je langer dan vandaag.
Ik wil zo meteen geordie shore met je meekijken. Zet even wat wodka klaar.
Denken dat het nodig is voor mij om de aandacht niet meer op mij gevestigd te hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Proberen de aandacht op Vas te vestigen.
Extra shoutout naar clams casinoquote:
Ik ook hoor, maar je inhouden en niet laten merken is soms de beste optie.quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zij laat zich dus wél kwaad maken op/om/over FOK!.
Klinkt als een goed verhaal, vertel me alles.quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was wel bewezen toen ze in een drugsroes schreeuwend voor je deur stond midden in de nacht.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was wel bewezen toen ze in een drugsroes schreeuwend voor je deur stond midden in de nacht.
[..]
Maandag is een rustdag, je mag op zijn hoogst wat Jip & Janneke champagne.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Of de keer dat ze postte dat ze KO ging van een overdosis GHB, ik haar eraan herinnerde paar weken later, zij dat in de eerste instantie ontkende, en jij het toen bevestigdequote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Extra shoutout naar clams casinozijn beats
![]()
hnngg
quote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar je inhouden en niet laten merken is soms de beste optie.
Why? Wat men hier zegt heb ik toch niks aan in m'n dagelijkse levenquote:Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar je inhouden en niet laten merken is soms de beste optie.
Precies.quote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]![]()
alleen terecht als ze persoonlijke shit zeggen
Je reactie proberen goed te praten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zij begon over m'n moeder, ik over haar vader, klaar. Niks mad aan, gewoon hetzelfde doen als wat zij deed.
[/quote]quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 8 april 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Of de keer dat ze postte dat ze KO ging van een overdosis GHB, ik haar eraan herinnerde paar weken later, zij dat in de eerste instantie ontkende, en jij het toen bevestigde!
Niet reageren op m'n gemaakte excuses maar hier proberen me daarmee belachelijk te maken is niet laag?quote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je reactie proberen goed te praten.Nee dWc, zelfs voor jou was dat laag.
Meningen niet inderdaad, maar persoonlijke shit/afkraken is geen mening meer.quote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Why? Wat men hier zegt heb ik toch niks aan in m'n dagelijkse leven.
De mening van een toevallige passant op straat kan me toch ook niks schelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |