Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreteren.
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
In before verhaal over hoe jij thirsty voor zijn cock was.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
sanggggggquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Look who's mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.
Lol @ reisverzekeringsgrap, de rest ga ik niet in op je getrollquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
icant.gifquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
You mad.quote:
Hoe voelt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Pas op dat je niet naar achter valtquote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |