Why don't you ask yo momma.quote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Worden hoeren eigenlijk nog wel echt geil van zichzelf?
Ok ok grapje.
Vast over datum of zo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgelicht worden met ijs- en ijskoud bier voor ¤1?Ik kon hun aanwezigheid enkel waarderen.
quote:
Net als jij.quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:06 schreef krioro het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOHOHOHOHOOOOOOOOOOOHOHOHOOOOOOOOOOOOOO.
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.quote:Op maandag 8 april 2013 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ligt aan jouw trage bijlmer-acht-hoog-achter verbinding.
Dat heeft je moeder zeker ook vaak.quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.
NEEM JONKO MEE MAATquote:
Lol, alsof iemand dat ook maar gelooft hierquote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon in Oud-Zuid zoals reeds bekend, maar ik snap dat je gedesoriënteerd bent als boxsletje.
quote:
Nee, moet ff rustig doen ben de laatste keer zo bad gegaanquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Of gewoon in A'dam Super Lemon Haze halen. ( beter dan roofies )
Ga geordie shore verder kijken, walgelijke MTV aanhangerquote:
In een of ander flatje wonen dat zogenaamd door de postcode of zo onder Oud-Zuid valt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpenquote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heeft je moeder zeker ook vaak.
't Interesseert me nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Allure_ het volgende:
Lol, alsof iemand dat ook maar gelooft hier.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen .
Is er iemand boos omdat ik 3x weiger z'n nieuwsgierige vraag te beantwoordenquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
In een of ander flatje wonen dat zogenaamd door de postcode of zo onder Oud-Zuid valt.
Ik Gaz je al ware je Charlottequote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga geordie shore verder kijken, walgelijke MTV aanhanger
Nee, je antwoord erop zegt al genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is er iemand boos omdat ik 3x weiger z'n nieuwsgierige vraag te beantwoorden. Priceless.
wowquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Allure_ het volgende:
[img]http://www.threadbombing.com/data/media/2/THISGONBGUD.gif[img]
Voor een normaal persoon had ik dit als laag bestempeld, maar van jou had ik niet anders verwacht,quote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Begin de keuze van je vader om weg te vluchten van zo'n kadaver als jij steeds meer te begrijpen.
Whatever long hair don't care je voelt je fucked up nuquote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor een normaal persoon had ik dit als laag bestempeld, maar van jou had ik niet anders verwacht,
Wat zegt hetquote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, je antwoord erop zegt al genoeg.
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreterenquote:
Voel me helemaal niet fucked up hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whatever long hair don't care je voelt je fucked up nu. Jij begon trouwens
.
Lekker comfortabel wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreteren.
U mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel me helemaal niet fucked up hoor."Jij begon."
_! Yo momma-grapjes vergelijken met dit.
_! You crazy retard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |