dWc gaat niet uit, maar skaffa in een auto zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en nooit een goed antwoord gekregen. Vraag me gewoon af waar jij die dWc-swag zet.
LULZ HOTBOX 4/20 BLAIZ IT FAGGGquote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dWc gaat niet uit, maar skaffa in een auto zitten.
!!! met de ramen dicht !!! sweqsweqsweq
Kan dan amper pingen/WhatsAppen, laat staan FOK!kenquote:
Allure_ gaat niet uit, Allure_ gaat AANquote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ben hiiighhh neht je bhaalkoohn.quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
khokaa khokaaa khokaaa
M´n sweq op een ton, die van jou op NONE
wil wel met jou in een auto zitten met de raampjes dicht =$quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wil wel met jou in een auto zitten met de raampjes dicht =$
Uitlaat aansluiten op je airco en gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Such a hater.quote:Op maandag 8 april 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Uitlaat aansluiten op je airco en gaan.
lol seks hindacar aint gonna happen bbyquote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
fly in de booth met mn team ik ben waaaaaaavyquote:
why not =$quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol seks hindacar aint gonna happen bby
De enige die wavy mag zeggen is Max B.quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Allure_ het volgende:
fly in de booth met mn team ik ben waaaaaaavy
Niet bij stilgestaanquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe pakken jullie dat aan?
Zaterdag = HAM gaan
zondag = kek feestje in eindje, hoeft niet perse HAM
maandag = qnight, oftewel HAM
dinsdag = qday oftewel K.O.
[ afbeelding ]
Die kill is 1.14mquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De enige die wavy mag zeggen in Max B.
[ afbeelding ]
#bossdonbigaveli #wavycrockett #silversurfer #owww
Zaterdag is mijn verjaardsfeestquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe pakken jullie dat aan?
Zaterdag = HAM gaan
zondag = kek feestje in eindje, hoeft niet perse HAM
maandag = qnight, oftewel HAM
dinsdag = qday oftewel K.O.
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol wie gaat er nou uit met een pet of zo![]()
Berlijnquote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn verjaardsfeestDus naar de klote ja. Zondag rusten.
Maandag weer party ja, en dinsdag bikkelen dus. 's avonds rond 8 draaien nog vrienden van ons ergens waar we uiteraard met z'n allen gaan supporten, dus zal ook wel een latertje worden
Oh, en de vrijdag erop vroeg ons nest uit om naar Berlijn te gaan, want ook daar 's avonds feestje pakken waar diezelfde boys moeten draaien.
Ja, timing is alleen beetje klotequote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Berlijnbeste nightlife in de wereld daar
Gelukkig heb ik niet zulke lompe boeren als vriendenquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ruzie krijgen met een pimp in Berlijn omdat je vrienden hoeren gaan uitschelden.
Heb eens 4 niggas in Barca geschooled omdat ze me poepwiet wilden verkopen voor ¤30quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ruzie krijgen met een pimp in Berlijn omdat je vrienden hoeren gaan uitschelden.
Niet gewoon mee mogen roken met de localsquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb eens 4 niggas in Barca geschooled omdat ze me poepwiet wilden verkopen voor ¤30.
Ze gingen kebab eten, zeiden al die hoeren dat ze weg moesten gaan omdat het vies rook. Antwoord daarop kan je wel raden denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zulke lompe boeren als vrienden
Zondag rust is wel een goeiequote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn verjaardsfeestDus naar de klote ja. Zondag rusten.
Maandag weer party met qnight ja, en dinsdag qday bikkelen dus. 's avonds rond 8 draaien nog vrienden van ons ergens waar we uiteraard met z'n allen gaan supporten, dus zal ook wel een latertje worden
Oh, en de vrijdag erop vroeg ons nest uit om naar Berlijn te gaan, want ook daar 's avonds feestje pakken waar diezelfde boys moeten draaien.
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet gewoon mee mogen roken met de locals.
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofniequote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (! ) op de laatste avond wel een stukje hasj gekregen
. Ging FUCKING hard man, had al die dagen niet meer gesmoked natuurlijk
.
Moet wel man, denk dat ik anders sterf die week. Zaterdag, zondag, maandag, dinsdag én vrijdag feest ga ik niet trekken. Die zondag moet gerust worden, en woensdag en donderdag ga ik ook hard nodig zijn, vrees ik.quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zondag rust is wel een goeieniet dat ik dat ga doen
"Oké mevrouw, onze welgemeende excuses, het spijt ons oprecht. Dit zal nooit meer gebeurenquote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ze gingen kebab eten, zeiden al die hoeren dat ze weg moesten gaan omdat het vies rook. Antwoord daarop kan je wel raden denk ik.
Omgaan met koeliesquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van die koelies die ijskoude Estralla's verkopen (! ) op de laatste avond wel een stukje hasj gekregen
. Ging FUCKING hard man, had al die dagen niet meer gesmoked natuurlijk
.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofnie
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja man dikke cold turkey omdat je 3 dagen niet had gesmoked op je schooltrip ofnie
Zijn wel allemaal gestoord though.quote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omgaan met koelies!
Ik zat gewoon met blanken. Inclusief lekkere Spaanse meids
.
Ik ging niet met ze om, we namen massaal bier van ze af. Toen ze wisten dat we uit A'dam kwamen kregen we het.quote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Omgaan met koelies!
Ik zat gewoon met blanken. Inclusief lekkere Spaanse meids
.
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu die Geordie Shore aflevering waar ze in Amsterdam zijn, gaan ze naar de Escape.
Is dat het seizoen waarin vicky ook haar trouwjurk ging uitzoeken? Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangenquote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu die Geordie Shore aflevering waar ze in Amsterdam zijn, gaan ze naar de Escape.
ja lagge manquote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.
Crazy bishes fuck best.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal gestoord though.
Same difference. Het moment dat ze mijn gezicht zien druipen ze af met hun inferieure goederen waar ze onwetenden mee oplichten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging niet met ze om, we namen massaal bier van ze af. Toen ze wisten dat we uit A'dam kwamen kregen we het.
Jij bent wel in meerdere dingen lang blijven hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangen.
Dan had hij Holly waarschijnlijk geregeld.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe geniaal zou het zijn als ze naar de Melkweg gingen en CB met z'n smoelwerk langskwam.
Opgelicht worden met ijs- en ijskoud bier voor ¤1?quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef krioro het volgende:
Het moment dat ze mijn gezicht zien druipen ze af met hun inferieure goederen waar ze onwetenden mee oplichten.
Nee, dat is volgens mij seizoen 4. Dit is het vijfde seizoen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waarin vicky ook haar trouwjurk ging uitzoeken? Want daar ergens ben ik lang geleden blijven hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |