Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat het hem geen flikker aangaat waar ik hang, maar dat zal hij vast wel anders interpreteren.
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij doet me niks, hebt me nooit iets gedaan en zult me ook nooit iets kunnen doen.
In before verhaal over hoe jij thirsty voor zijn cock was.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
sanggggggquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Look who's mad.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei je vader ook over jou voordat hij de deur voor eens en voor altijd uitstapte.
Lol @ reisverzekeringsgrap, de rest ga ik niet in op je getrollquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, namelijk dat je ultieme geluksmomentje in een drakenoverhemd met 'vrienden' chillen op de bank (of in een auto) sippin' on a halve liter Euro Shopper bier en wat goedkope wiet roken. En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
Hahahahahahahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
En dat je waarschijnlijk een reisverzekering afsluit als je boodschappen gaat doen want een echt avontuurlijk type dat de deur uit gaat ben je niet.
icant.gifquote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHAHA.quote:Op maandag 8 april 2013 19:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
You mad.quote:
Hoe voelt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Pas op dat je niet naar achter valtquote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Zit inderdaad echt achterover in m'n stoel, benen op m'n bureau te ragen in blinde razernij.
Hey! Ventquote:
Vladimir die werd ontvangen doorquote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, Vladimir is onderweg, targets kunnen via de speciale lijn.
Yuri out.
путер спреадабле је, понављам, путер је спреадабле.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, Vladimir is onderweg, targets kunnen via de speciale lijn.
Yuri out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
'je'quote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
путер спреадабле је, понављам, путер је спреадабле.
Trouwens, Rick Ross eergister in Su hè, hoorde vandaag dat hij is betaald met goudquote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef krioro het volgende:
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, en nu excuses aanbieden in mijn DM.Wat een sukkeltje ben je toch ook, dWc.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.
Dan niet toch.
Maar is dat niet een beetje projectie? Aangezien jij je vader zelf nooit hebt gekend?quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk "Sorry als m'n grap te ver ging =$", vond het lullig voor je bij nader inzien.
Dan niet toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lullig.quote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan niet toch.
[..]
Dan niet toch.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar is dat niet een beetje projectie? Aangezien jij je vader zelf nooit hebt gekend?Heb m'n vader wel gewoon gekend hoor? Hij is alleen vroegtijdig de pijp uitgegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Dan niet toch.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lullig.Neger pls, ik weet van wie het komt. Unlike yo momma when she gave birth to you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |