Dat gaat diepquote:
kan nog wel wat goeie shit hosselen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je.Ik heb mijn haren laten groeien zoals Thor. Check ook m'n sicke lats.
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nuquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]telt neit as je onder invloed bent doei
tx tx. kusjekroel.quote:Op maandag 8 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoor
hoe vaak zie jy mij normaal typen danquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
Zo ver heen zijn dat het minder erg is dat mensen denken dat je op maandagmiddag wasted bentquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
't Interesseert me niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoe vaak zie jy mij normaal typen dan
wasted op maandag middag, sure
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.quote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hou op. #drinkieks #smokeieks
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.
Oh OK.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'. Yolo-generatie ofzo.
HAHHAHAquote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
Time to get mortal, go mint and pull some birds!
quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dude, anabolen zijn ook drugs... :S
Vrouwen kan ik allemaal niet handelen, alleen Vicky is wel leuk vaak, maar dat is tevens de meest valse van allemaal.quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHHAHA
maak eens top 3 van de boys en girls
Oh, zie het ook op die andere manier gebruikt worden though.quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foutief gebruik. Het is een soort gebiedende wijs.
1. Charlottequote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHHAHA
maak eens top 3 van de boys en girls
Charlotte vertegenwoordigt alles dat er mis is met vrouwenquote:
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leukquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen kan ik allemaal niet handelen, alleen Vicky is wel leuk vaak, maar dat is tevens de meest valse van allemaal.
Bij de mannen uiteraard Gaz op één, daarna Jay, daarna Scott.
Waarom Jamesquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leuk
Maar ik heb James 1 en Gaz 2. Ricci zou 1 staan als hij niet zo'n mongool was =$
Vicky1, daarna charlotteen holly op 3 omdat ze zo'n skank is
1.
Charlotte is echt fucked up in the head manquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leuk
Maar ik heb James 1 en Gaz 2. Ricci zou 1 staan als hij niet zo'n mongool was =$
Vicky1, daarna charlotteen holly op 3 omdat ze zo'n skank is
.
Opposites attract.quote:Op maandag 8 april 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Charlotte vertegenwoordigt alles dat er mis is met vrouwen.
Vind hem zo liefquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom James? Hij is óf superawkward óf de meest domme persoon die er bestaat, so so saai.
Ik steun Chris met zijn uitspraakquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind hem zo lief. Of dat lijkt zo omdat ik zelf geen leive jongens ken =$
*je wilt geen lieve jongens kennenquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind hem zo lief. Of dat lijkt zo omdat ik zelf geen leive jongens ken =$
Jawel maar dat zijn kknerdsquote:Op maandag 8 april 2013 17:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*je wilt geen lieve jongens kennen.
Nee hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker in haar broekje proberen te komen he
Vraag Skylark of hij wat bad boys van de universiteit voor je wil regelen.quote:
Ja maar sshtquote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.Vanwaar deze gedachtengang, probeer je in Chris z'n broekje te komen?
wat is skylarkquote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vraag Skylark of hij wat bad boys van de universiteit voor je wil regelen.
wowquote:
'T interesseart mah niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:43 schreef Nestalgie het volgende:
waskylark vroagt zu dan tog nyt te gleuven
Ik boek liever jou.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
snel die post toevoegen aan je bookmarks
quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
snel die post toevoegen aan je bookmarks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |