Je hebt sterkere drank nodig.quote:Op maandag 8 april 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
Zo'n fucking dorst al hele dag. Blijf maar drinken.
koffie onder douche lijkt me geen succesquote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor het komende uur ga ik maar eens onder een gloeiend hete douche staanoh en koffie
Maakt niet uit, alles kan tegenwoordigquote:Op maandag 8 april 2013 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie onder douche lijkt me geen succes
moet wel lukken als je zon beker met deksel hebt.quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles kan tegenwoordig
En dan?quote:
Nee, ik kan wel even wachten, bovendien heb ik zelf ijskoffie gemaakt, dus dat moet nog even in de vriezer.quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel lukken als je zon beker met deksel hebt.
is het nodig dan?
is chai weer terugquote:
Oh.. dat je dat bijhoudt..quote:
staat gvd in de opquote:
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ersquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ers
Beetje jammer ditquote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ers
quote:
Ja sorry hoorquote:
het is nog vroeg hequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die opbellen van "Ja ik heb je een e-mail gestuurd".
Ja sorry, maar daar heb ik een *ploing* voor en hoor ik dus ook wel.
Ten teken dat wat-je-ook-aan-het-doen-bent niet meer belangrijk is, hun email is top prioritah!quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten teken dat wat-je-ook-aan-het-doen-bent niet meer belangrijk is, hun email is top prioritah!
quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Wat omslachtig..quote:Op maandag 8 april 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn baas heeft wel eens een sms gestuurd naar een collega dat die een andere collega ergens over moest mailen.Terwijl hij ook van de uiteindelijke ontvanger het nummer en email had.
Werken bij Scapinoquote:Op maandag 8 april 2013 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat omslachtig..
Tijdens mijn stage ging het hoofd van de afdeling zeggen tegen een jr. medewerker dat de sr. medewerker niet meer met haar mobiel mocht spelen tijdens het werk.
Ehhh..
Wie ?quote:
quote:
Om uiteindelijk maar door je gesprek heen te fluister-roepen dat ze straks wel even terugkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of van die mensen die om je bureau gaan lopen dartelen terwijl je aan de telefoon zit.
Hahaha zo herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om uiteindelijk maar door je gesprek heen te fluister-roepen dat ze straks wel even terugkomen.
Geen idee eigenlijk waarom ik dat dacht :Squote:
En jij maar je best doen om vrolijk collegiaal te blijven.quote:
Slecht karma.quote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi btwelke keer zo.. mijn auto zag er niet uit.. wekenlang droog geweest.
Nu gisteren compleet schoongemaakt met was en alles, hoor ik vanochtend op de radio dat het vandaag waarschijnlijk gaat regenen. En wellicht vaker deze weekwhy?
Ja het is dat, of vogels die erop gaan schijten.quote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
Nu gisteren compleet schoongemaakt met was en alles, hoor ik vanochtend op de radio dat het vandaag waarschijnlijk gaat regenen. En wellicht vaker deze weekwhy?
Ja, binnen een dag gebeurd dat altijdquote:Op maandag 8 april 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja het is dat, of vogels die erop gaan schijten.
Waarom?quote:
Het erge is, het zijn geen collega's maar eigenlijk klanten. Iemand had het geweldige idee om de klant in hetzelfde pand en zelfde verdieping te plaatsen. Want dat was handiger om snel te kunnen schakelen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij maar je best doen om vrolijk collegiaal te blijven.
klopt. Ik ook. Vrijdag waggie gewassen. Nu zit ie helemaal onder het stuifzand omdat we gister op de heide zijn geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, binnen een dag gebeurd dat altijdterwijl die wekenlang bij onaangeroerd is omdat ie toch al onder de moddertroep zit.
Dat weet je zelf het beste waarschijnlijk.quote:
Oh ja zand is ook verrot. Dat waait nu ook lekker jaquote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
klopt. Ik ook. Vrijdag waggie gewassen. Nu zit ie helemaal onder het stuifzand omdat we gister op de heide zijn geweest.
Gvdquote:Op maandag 8 april 2013 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het beste waarschijnlijk.![]()
Hehehe.quote:
Eindelijk een einde aan die constante statische ladingquote:Op maandag 8 april 2013 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk een einde aan die constante statische lading
Dan moet je helemáál vriendelijk blijven. Eigenlijk moet je meteen de telefoon ophangen dan.quote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef BobbyB het volgende:
Het erge is, het zijn geen collega's maar eigenlijk klanten. Iemand had het geweldige idee om de klant in hetzelfde pand en zelfde verdieping te plaatsen. Want dat was handiger om snel te kunnen schakelen.
Heb ik met mijn katten ook, paar keer aaien en dan de neus nét aanraken. Vindtie LEUK.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Voel me wel beetje superheld met die electricpowers
hele tijd de kat van de buren aanhalen en shocken
quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Heb ik met mijn katten ook, paar keer aaien en dan de neus nét aanraken. Vindtie LEUK..
hersenspinselsquote:Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk waarom ik dat dacht :S
Nee want dat is dan net zo goed een klant. Dus ja, lekker op je beurt wachten en ga wat nuttigs doen met je tijd ipv om mijn bureau heen te ijsberen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan moet je helemáál vriendelijk blijven. Eigenlijk moet je meteen de telefoon ophangen dan.
Dit i.c.m. maandagochtendquote:
Zit niet te Fok!ken tijdens het autorijden!!quote:Op maandag 8 april 2013 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oprotten van de linkerrijbaan, slome slakken
Ohhh, ik ben 4EBE, ik zit al tien jaar lang op FOK! maar doe net alsof het me niets kan schelenquote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben de permanente herinnering aan die dronken avond van jou en Dqod.quote:Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Wie is Gorzalka eigenlijk?
newbie
Hmm daar weet zelfs ik niks meer van.quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de permanente herinnering aan die dronken avond van jou en Dqod.
Wat zit jij nu weer te huillachen, vlegel?quote:
je bent teveel afgeleid om ee dagelijkse ontwikkelingen binnen de sc bij te houdenquote:Op maandag 8 april 2013 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te huillachen, vlegel?
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ersquote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je bent teveel afgeleid om ee dagelijkse ontwikkelingen binnen de sc bij te houden
Daar kan ik me nog wel vaag iets van herinneren, maar dat was vrijdagquote:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.quote:Op maandag 8 april 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was een grapje meneer de conducteur, tuurlijk ben ik ervan op de hoogte dat Gorzalka IQM/Bupa/Bragi is
quote:
Leuke damequote:
Haley Bennettquote:
Hey, jij hier?quote:
Ze zeggen het :$quote:
Zo eentje wil ik ook welquote:
is mijn beftechniek, kan het ermee door :$?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat een rare invulling van onze gedachten geef je daar, ik zag het veel simpeler. Ik kreeg 2 ruggen per keer om in een discotheek te staan terwijl ik gratis vodka kreeg en met tig wijven mocht naaien. Had echt geen enkele illusie over welke elite dan ook hoor! Daarnaast, zou ik mijn huidige baan best met die van jou willen vergelijken... zullen we dan kijken wie er het beste uitkomt qua ontwikkeling? :p
Vond t wel lekker ja.. Beetje teaserig, hou ik wel van :$quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
is mijn beftechniek, kan het ermee door :$?
Taaie libie :$ knuffeltje voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
Ik moet eigelijk even naar de supermarkt maar dan moet ik opstaan
dit geeft mij de motivatie om op te staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit geeft mij de motivatie om op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
hee Salatrel hoe vaak komt het voor dat er iemand zich voor jullie trein werpt? Vorige week was het drie dagen op een rij raak.quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef Salatrel het volgende:
terug van weggeweest en geen impulsaankopen gedaan behalve handzeep maar die had ik ook stiekem nodig
Het leven is beter met #newswag.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van een FOK!autist/kantoorlaaf in een notendop.
om de dag ofzo? soms meerdere malen op 1 dagquote:Op maandag 8 april 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hee Salatrel hoe vaak komt het voor dat er iemand zich voor jullie trein werpt? Vorige week was het drie dagen op een rij raak.
Zal jou eens in een notendop.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van een FOK!autist/kantoorlaaf in een notendop.
Is dat zo? Ik dacht dat het een kwart paprika was.quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
[..]
Zo klein is mijn eikel wel.
Wie zegt dat ik waarheden verkondig?quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het een kwart paprika was.
Waarom lieg je tegen mij bby, dacht dat we iets speciaals hadden.quote:Op maandag 8 april 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik waarheden verkondig?
We hebben beiden special needs ja.quote:Op maandag 8 april 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom lieg je tegen mij bby, dacht dat we iets speciaals hadden.
Wow.quote:
Starenquote:
Lijkt net een heel klein chirurgje.quote:
Zou mooi zijn als hij de komende jaren steeds dikker wordt (door 'omstandigheden'quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Je wilt toch trots zijn op wat je hebt behaald zelf? niet wat je betaald hebt
En als of dat zo onmogelijk is met die buik die hij heeft.
Sukkels.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij de komende jaren steeds dikker wordt (door 'omstandigheden') zodat die implantaten eruit geperst worden.
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Je wilt toch trots zijn op wat je hebt behaald zelf? niet wat je betaald hebt
En als of dat zo onmogelijk is met die buik die hij heeft.
Sukkels.
Kan nooit goed komen nee, mensen die maar 2min. vooruit denkenquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.Het ziet er niet eens uit. En wat als je wel echt gaat trainen + dieten? Dan heb je straks een dubbele sixpack.
Next level sadnessquote:
iemand die voor een dergelijke ingreep kiest zal niet zo snel gaan trainen en diëtenquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.Het ziet er niet eens uit. En wat als je wel echt gaat trainen + dieten? Dan heb je straks een dubbele sixpack.
True. Dan heb je zo'n bierbuik op den duur met een motiefjequote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand die voor een dergelijke ingreep kiest zal niet zo snel gaan trainen en diëten
Mooie skippyballenquote:
Hey JB!quote:
Denk dat je wordt neergeschoten als je verhuisdquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jonges. Ik was net in Amsterdiggiedam (waddup dWc, holla at ya boi D. O double G) en het was echt leuk!So so adventurous en alles.
Ik moest een bankstel (met druks en een AK-47 hihi) afleveren in Zaantje (shout-out naar me broeder in de struggles de Nino, bless) en ben stiekem door het centrum gereden, wat leuk en alles. Ook zoveel mogelijkheden, wauw. Kan niet wachten totdat ik er zit. Nou, nou, tot zover mijn update, hihi. Groetjes en kusjes.
![]()
![]()
Door dWc, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je wordt neergeschoten als je verhuisd
Zal het niet zo serieus nemen, dwc is meer een internet gangster dan een die in de straten te vinden isquote:
Pas maar op hoe je over hem praat. Ik heb via-via gehoord dat die 24/7 strapped is met een goude Beretta. Hij kent geen genade en pompt zo zijn lood (load, hihi) leeg op je borst en misschien zelfs in je hoofd.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal het niet zo serieus nemen, dwc is meer een internet gangster dan een die in de straten te vinden is
Kan alleen maar via-via hem zijn geweest danquote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas maar op hoe je over hem praat. Ik heb via-via gehoord dat die 24/7 strapped is met een goude Beretta. Hij kent geen genade en pompt zo zijn lood (load, hihi) leeg op je borst en misschien zelfs in je hoofd.
waar ga je in adam wonenquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jonges. Ik was net in Amsterdiggiedam (waddup dWc, holla at ya boi D. O double G) en het was echt leuk!So so adventurous en alles.
Ik moest een bankstel (met druks en een AK-47 hihi) afleveren in Zaantje (shout-out naar me broeder in de struggles de Nino, bless) en ben stiekem door het centrum gereden, wat leuk en alles. Ook zoveel mogelijkheden, wauw. Kan niet wachten totdat ik er zit. Nou, nou, tot zover mijn update, hihi. Groetjes en kusjes.
![]()
![]()
Seems legit.quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan alleen maar via-via hem zijn geweest danhehehe
Nog niet zeker mu swaki, Z-O, of iets anders. Z-O is relatief snel wat te vinden. Als ik er maar zit, vanaf dan kan ik altijd verder kijken, right.quote:
Kom westquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Seems legit.
[..]
Nog niet zeker mu swaki, Z-O, of iets anders. Z-O is relatief snel wat te vinden. Als ik er maar zit, vanaf dan kan ik altijd verder kijken, right.
dat zag je al aan komen van 1001239912301 lichtjaren.quote:
Woon jij met je ouders nog? in een ghettoflat of wat?quote:
amsterdam is echt een knakerstadquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
ja en jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon jij met je ouders nog? in een ghettoflat of wat?
Hahahaquote:
Ja, inderdaad. Problem?quote:
Gaat je geen flikker aan.quote:
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenwat ben je dan voor een teringkneus
quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo roll ik, lach ook anderen om hun kutkop uit en post zelf nooit. Deal with it ventje hahaaa.
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaartquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
Zou me ook schamen als ik in Groningen woondequote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenwat ben je dan voor een teringkneus
Helemaal super. Kom hangen dan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
Sinds wanneer zit jij in A'dam?quote:
dat verklaartquote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaart.
[..]
Zou me ook schamen als ik in Groningen woonde.
quote:
quote:
Alweer Tha_Erik.quote:
Daar ben jij toch voor manquote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alweer Tha_Erik.Maadje, jij zit op de verkeerde Tumblrs. Try die softcore black&white Tumblrs waar chicks graag op zitten. Met al die wilde dingen die ze willen doen maar die niemand bij ze doet.
Niet weten dat ik die Tumblrs run.quote:
Ben wel bulking naar 85 kg, maar ben opzich nog heel erg lean. Aders en bulking abs, prima. Bloat doet ook veel, dus 's avonds of 's ochtends ziet het er het beste uit.quote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Panzermaus heb jij nu een dikke vetpens ?
Hoe heb je nog tijd voor de real deal dan? fuck mijn tijdmanagement gvdquote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die Tumblrs run.
[..]
Ben wel bulking naar 85 kg, maar ben opzich nog heel erg lean. Aders en bulking abs, prima. Bloat doet ook veel, dus 's avonds of 's ochtends ziet het er het beste uit.Voor ik begon zat ik gewoon op 10%.
Waar is die hond?quote:
Je bent volgende maand pas jarigquote:
jwzquote:
Vrij weinig. Datlook op haar face wanneer je om 23:15 na 2x slaapalarm zegt dat je toch echt wil gaan slapen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe heb je nog tijd voor de real deal dan? fuck mijn tijdmanagement gvd
Idd herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Datlook op haar face wanneer je om 23:15 na 2x slaapalarm toch echt zegt dat je wil gaan slapen.
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jwz
Heb vanmorgen nieuwe hosselingsplek ontdekteen mega grote indoor wasstraat
net een mannen speeltuin
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.quote:
Hahaha ja had ik ook keer, zat ik met mijn hoofd bij voeteneinde ;Dquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Nee, dat was te koudquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?
Hij zegt ex, maar hij bedoelt gewoon dat ze nu 6 feet under ligt in zijn achtertuinquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?
Cooler as ekke!quote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
Jack Parow weer in Nederland over een tijdje!
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vindenquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
komen die mannen allemaal bemoeienzo schattig
Even die weer opzettenquote:
Zo zo.quote:
De mental image alleen al zegquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
Smoothquote:
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed ideequote:
met nadruk op stick hehequote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te makenquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed idee
Meh, doe mij maar SOADquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te maken.
doe mij maar soa van jouquote:
hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me primaquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vinden
hehehe
haha malle gekke meid ben jequote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me prima
Too much? Too much.quote:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hèquote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom noem je het steeds zo Brainpower-level gay?
Waarom is je vriendin hier niet?quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha malle gekke meid ben jemaar van jou accepteer ik het ook
gelukkig maar
Misschien is ze hier wel?quote:
Oude hits: 8,76/10quote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hè?
quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oude hits: 8,76/10
Hind als ex: 9,45/10
Corny-ness als persoon: 10/10.
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen (quote:
Vertel meer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen () en ik zat al helemaal in paniek met hoe ik die uren ging inhalen.
Ze wil me nu niet meer spreken trouwens. Denkt vast dat ik een viezerd ben. En een klootzak. Komop, jullie weten beter.
Zonder voldoende uren slaap ben je vrijwel voor niets aan het ploeteren in de gym. Minimaal 8 uur is de norm.quote:
Soms verdenk ik Panzer ervan dat z'n innerlijk ook een testosteronkuur + gym hittings kan gebruiken.quote:
Wat is met die quote? Heb je 'pijn' geselecteerd en gegoogeld?quote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen () en ik zat al helemaal in paniek met hoe ik die uren ging inhalen.
Ze wil me nu niet meer spreken trouwens. Denkt vast dat ik een viezerd ben. En een klootzak. Komop, jullie weten beter.
Wat een kut leven heb jij.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zonder voldoende uren slaap ben je vrijwel voor niets aan het ploeteren in de gym. Minimaal 8 uur is de norm.
OH OH JE WEET NIET WAT JE DOETquote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Alles (?) is urban"___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef krioro het volgende:
[..]
OH OH JE WEET NIET WAT JE DOET
OHOHOHOH NEE NEE JE WEET HET NIET ZO GOED
MAAR JE DOET ME PIJN
ZO ZOVEEL PIJN
quote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf een kutnummer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.
Deze boy heeft wel met Nas samen gewerkt hoorquote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.
Oppervlakkig dat je alleen naar zijn uiterlijk kijktquote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik CTRL-F naar een quote en dan quote dan krijg je blijkbaar waar je op zocht.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is met die quote? Heb je 'pijn' geselecteerd en gegoogeld?
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.quote:
Wooooooowwwwwwwwquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
Neger, als jij een osso voor deze boi regelt dan kom ik direct.quote:
Vasje, vasje, wacht maar tot ik er ben. Mijn broeder van een andere moeder a.k.a. MurdaDread en ik hebben een contract dat we jou mogen delen (pinky pinky ntb). Polygamie ftw.quote:
Ik hang alleen met tuignegers.quote:
Waarom zo man.quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaart.
Omdat ik een BUFFEL ben, G.quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom noem je het steeds zo Brainpower-level gay?
Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagtquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MurdaDread en ik hebben een contract dat we jou mogen delen
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vindenquote:
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagt.
Verborgen stoner fantasies.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
Rowdy Ruff Boys zijn urban.quote:
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelvequote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze boy heeft wel met Nas samen gewerkt hoor. En dansplaat vond jij sowiesauw ook goed.
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zienquote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
*always listens to Vimeo links crew*quote:
Hij is wel zehma jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelve.
natte wortelquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.
Deze voor jouw toekomstige SC dan.quote:
'T interesseart mah neitquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zien
Lekker ding hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
7/10 op Vas' standaard, het kan doorgaan.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
DJ TLM, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*always listens to Vimeo links crew*
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$quote:
ignorance is a bliss is mijn yolo mottoquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jou interesseert sowieso vrij weinig. Zalig zijn de onwetenden.
Dank je.quote:
A blissquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ignorance is a bliss is mijn yolo motto
Dat gaat diepquote:
kan nog wel wat goeie shit hosselen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je.Ik heb mijn haren laten groeien zoals Thor. Check ook m'n sicke lats.
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nuquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]telt neit as je onder invloed bent doei
tx tx. kusjekroel.quote:Op maandag 8 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoor
hoe vaak zie jy mij normaal typen danquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
Zo ver heen zijn dat het minder erg is dat mensen denken dat je op maandagmiddag wasted bentquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
't Interesseert me niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoe vaak zie jy mij normaal typen dan
wasted op maandag middag, sure
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.quote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hou op. #drinkieks #smokeieks
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.
Oh OK.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'. Yolo-generatie ofzo.
HAHHAHAquote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
Time to get mortal, go mint and pull some birds!
quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dude, anabolen zijn ook drugs... :S
Vrouwen kan ik allemaal niet handelen, alleen Vicky is wel leuk vaak, maar dat is tevens de meest valse van allemaal.quote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHHAHA
maak eens top 3 van de boys en girls
Oh, zie het ook op die andere manier gebruikt worden though.quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foutief gebruik. Het is een soort gebiedende wijs.
1. Charlottequote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHHAHA
maak eens top 3 van de boys en girls
Charlotte vertegenwoordigt alles dat er mis is met vrouwenquote:
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leukquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vrouwen kan ik allemaal niet handelen, alleen Vicky is wel leuk vaak, maar dat is tevens de meest valse van allemaal.
Bij de mannen uiteraard Gaz op één, daarna Jay, daarna Scott.
Waarom Jamesquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leuk
Maar ik heb James 1 en Gaz 2. Ricci zou 1 staan als hij niet zo'n mongool was =$
Vicky1, daarna charlotteen holly op 3 omdat ze zo'n skank is
1.
Charlotte is echt fucked up in the head manquote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True, true. Ik vind het ook een lastige. Vicky is echt een kklompe koei maar daarom wel leuk
Maar ik heb James 1 en Gaz 2. Ricci zou 1 staan als hij niet zo'n mongool was =$
Vicky1, daarna charlotteen holly op 3 omdat ze zo'n skank is
.
Opposites attract.quote:Op maandag 8 april 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Charlotte vertegenwoordigt alles dat er mis is met vrouwen.
Vind hem zo liefquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom James? Hij is óf superawkward óf de meest domme persoon die er bestaat, so so saai.
Ik steun Chris met zijn uitspraakquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind hem zo lief. Of dat lijkt zo omdat ik zelf geen leive jongens ken =$
*je wilt geen lieve jongens kennenquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vind hem zo lief. Of dat lijkt zo omdat ik zelf geen leive jongens ken =$
Jawel maar dat zijn kknerdsquote:Op maandag 8 april 2013 17:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*je wilt geen lieve jongens kennen.
Nee hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker in haar broekje proberen te komen he
Vraag Skylark of hij wat bad boys van de universiteit voor je wil regelen.quote:
Ja maar sshtquote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee hoor.Vanwaar deze gedachtengang, probeer je in Chris z'n broekje te komen?
wat is skylarkquote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vraag Skylark of hij wat bad boys van de universiteit voor je wil regelen.
wowquote:
'T interesseart mah niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:43 schreef Nestalgie het volgende:
waskylark vroagt zu dan tog nyt te gleuven
Ik boek liever jou.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
snel die post toevoegen aan je bookmarks
quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
snel die post toevoegen aan je bookmarks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |