Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zien
Lekker ding hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
7/10 op Vas' standaard, het kan doorgaan.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
DJ TLM, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*always listens to Vimeo links crew*
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$quote:
ignorance is a bliss is mijn yolo mottoquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jou interesseert sowieso vrij weinig. Zalig zijn de onwetenden.
Dank je.quote:
A blissquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ignorance is a bliss is mijn yolo motto
Dat gaat diepquote:
kan nog wel wat goeie shit hosselen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dank je.Ik heb mijn haren laten groeien zoals Thor. Check ook m'n sicke lats.
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nuquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]telt neit as je onder invloed bent doei
tx tx. kusjekroel.quote:Op maandag 8 april 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja ik zie het, en ook je haar geblondeerd. Mooi hoor
hoe vaak zie jy mij normaal typen danquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
Zo ver heen zijn dat het minder erg is dat mensen denken dat je op maandagmiddag wasted bentquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Expres 'neit', zonder hoofdletters en interpunctie typen om de schijn op te houden dat je wasted bent nu.
't Interesseert me niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hoe vaak zie jy mij normaal typen dan
wasted op maandag middag, sure
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.quote:Op maandag 8 april 2013 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, hou op. #drinkieks #smokeieks
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Leg even dat ieks uit aan opa, zie het overal.
Oh OK.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staat gewoon voor 'iets', geen idee waarom men het ineens uitspreekt als 'ieks'. Yolo-generatie ofzo.
HAHHAHAquote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
Time to get mortal, go mint and pull some birds!
quote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dude, anabolen zijn ook drugs... :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |