Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagtquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MurdaDread en ik hebben een contract dat we jou mogen delen
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vindenquote:
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagt.
Verborgen stoner fantasies.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
Rowdy Ruff Boys zijn urban.quote:
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelvequote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze boy heeft wel met Nas samen gewerkt hoor. En dansplaat vond jij sowiesauw ook goed.
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zienquote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
*always listens to Vimeo links crew*quote:
Hij is wel zehma jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelve.
natte wortelquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.
Deze voor jouw toekomstige SC dan.quote:
'T interesseart mah neitquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zien
Lekker ding hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
7/10 op Vas' standaard, het kan doorgaan.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
DJ TLM, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*always listens to Vimeo links crew*
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$quote:
ignorance is a bliss is mijn yolo mottoquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jou interesseert sowieso vrij weinig. Zalig zijn de onwetenden.
Dank je.quote:
A blissquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ignorance is a bliss is mijn yolo motto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |