hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me primaquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vinden
hehehe
haha malle gekke meid ben jequote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me prima
Too much? Too much.quote:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hèquote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom noem je het steeds zo Brainpower-level gay?
Waarom is je vriendin hier niet?quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha malle gekke meid ben jemaar van jou accepteer ik het ook
gelukkig maar
Misschien is ze hier wel?quote:
Oude hits: 8,76/10quote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hè?
quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oude hits: 8,76/10
Hind als ex: 9,45/10
Corny-ness als persoon: 10/10.
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen (quote:
Vertel meer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen () en ik zat al helemaal in paniek met hoe ik die uren ging inhalen.
Ze wil me nu niet meer spreken trouwens. Denkt vast dat ik een viezerd ben. En een klootzak. Komop, jullie weten beter.
Zonder voldoende uren slaap ben je vrijwel voor niets aan het ploeteren in de gym. Minimaal 8 uur is de norm.quote:
Soms verdenk ik Panzer ervan dat z'n innerlijk ook een testosteronkuur + gym hittings kan gebruiken.quote:
Wat is met die quote? Heb je 'pijn' geselecteerd en gegoogeld?quote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde toen niet winkelen () en ik zat al helemaal in paniek met hoe ik die uren ging inhalen.
Ze wil me nu niet meer spreken trouwens. Denkt vast dat ik een viezerd ben. En een klootzak. Komop, jullie weten beter.
Wat een kut leven heb jij.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zonder voldoende uren slaap ben je vrijwel voor niets aan het ploeteren in de gym. Minimaal 8 uur is de norm.
OH OH JE WEET NIET WAT JE DOETquote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Alles (?) is urban"___!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef krioro het volgende:
[..]
OH OH JE WEET NIET WAT JE DOET
OHOHOHOH NEE NEE JE WEET HET NIET ZO GOED
MAAR JE DOET ME PIJN
ZO ZOVEEL PIJN
quote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf een kutnummer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.
Deze boy heeft wel met Nas samen gewerkt hoorquote:Op maandag 8 april 2013 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat was weer net één van z'n kutnummers.
Oppervlakkig dat je alleen naar zijn uiterlijk kijktquote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik CTRL-F naar een quote en dan quote dan krijg je blijkbaar waar je op zocht.quote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is met die quote? Heb je 'pijn' geselecteerd en gegoogeld?
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.quote:
Wooooooowwwwwwwwquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
Neger, als jij een osso voor deze boi regelt dan kom ik direct.quote:
Vasje, vasje, wacht maar tot ik er ben. Mijn broeder van een andere moeder a.k.a. MurdaDread en ik hebben een contract dat we jou mogen delen (pinky pinky ntb). Polygamie ftw.quote:
Ik hang alleen met tuignegers.quote:
Waarom zo man.quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaart.
Omdat ik een BUFFEL ben, G.quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom noem je het steeds zo Brainpower-level gay?
Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagtquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Moest even lachen. Ik lig tenminste niet elke avond gestrekt in het bed van de volgende neger op de loonlijst van de supermarkt waar je werkt.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MurdaDread en ik hebben een contract dat we jou mogen delen
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vindenquote:
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moest even gniffelen vanwege het feit dat alles in bovenstaande zin zó niet op mij van toepassing is. Maar schattig dat je lafjes een poging waagt.
Verborgen stoner fantasies.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
Rowdy Ruff Boys zijn urban.quote:
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelvequote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Deze boy heeft wel met Nas samen gewerkt hoor. En dansplaat vond jij sowiesauw ook goed.
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zienquote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Net alsof jij een DP-sessie met die boys niet geil zou vinden.
*always listens to Vimeo links crew*quote:
Hij is wel zehma jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vond ik wel keihard ja, die samenwerking. En klopt. Maar alsnog is hij de cornyheid zelve.
natte wortelquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je weet het, ik ben schattig en heb de seksuele ervaring van een natte wortel. Deze jongen weet zo niet wat jij lekker vindt binnen het linnen.
Deze voor jouw toekomstige SC dan.quote:
'T interesseart mah neitquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan pas oordelen als die gekke yugo eens een foto van z'n hoofd laat zien
Lekker ding hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
7/10 op Vas' standaard, het kan doorgaan.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ben ik. Wat vind je van m'n kekke bril?
[ afbeelding ]
DJ TLM, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie z'n G-pass alleen maar vanwege DJ TLM, die is wel een eckte eckte.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
*always listens to Vimeo links crew*
Krijg ik er een molly van het huis bij? =$quote:
ignorance is a bliss is mijn yolo mottoquote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jou interesseert sowieso vrij weinig. Zalig zijn de onwetenden.
Dank je.quote:
A blissquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ignorance is a bliss is mijn yolo motto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |