Idd herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Datlook op haar face wanneer je om 23:15 na 2x slaapalarm toch echt zegt dat je wil gaan slapen.
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jwz
Heb vanmorgen nieuwe hosselingsplek ontdekteen mega grote indoor wasstraat
net een mannen speeltuin
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.quote:
Hahaha ja had ik ook keer, zat ik met mijn hoofd bij voeteneinde ;Dquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Nee, dat was te koudquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?
Hij zegt ex, maar hij bedoelt gewoon dat ze nu 6 feet under ligt in zijn achtertuinquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?
Cooler as ekke!quote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
Jack Parow weer in Nederland over een tijdje!
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vindenquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
komen die mannen allemaal bemoeienzo schattig
Even die weer opzettenquote:
Zo zo.quote:
De mental image alleen al zegquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
Smoothquote:
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed ideequote:
met nadruk op stick hehequote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te makenquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed idee
Meh, doe mij maar SOADquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te maken.
doe mij maar soa van jouquote:
hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me primaquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vinden
hehehe
haha malle gekke meid ben jequote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hauhauhau ik ben toch een eeuwige aandachtshoer, dus ik vermaakte me prima
Too much? Too much.quote:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hèquote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom noem je het steeds zo Brainpower-level gay?
Waarom is je vriendin hier niet?quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha malle gekke meid ben jemaar van jou accepteer ik het ook
gelukkig maar
Misschien is ze hier wel?quote:
Oude hits: 8,76/10quote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef Gorzalka het volgende:
We gaan godverdomme niet op Brainpower lopen haten, hè?
quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oude hits: 8,76/10
Hind als ex: 9,45/10
Corny-ness als persoon: 10/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |