quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit geeft mij de motivatie om op te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
hee Salatrel hoe vaak komt het voor dat er iemand zich voor jullie trein werpt? Vorige week was het drie dagen op een rij raak.quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef Salatrel het volgende:
terug van weggeweest en geen impulsaankopen gedaan behalve handzeep maar die had ik ook stiekem nodig
Het leven is beter met #newswag.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van een FOK!autist/kantoorlaaf in een notendop.
om de dag ofzo? soms meerdere malen op 1 dagquote:Op maandag 8 april 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hee Salatrel hoe vaak komt het voor dat er iemand zich voor jullie trein werpt? Vorige week was het drie dagen op een rij raak.
Zal jou eens in een notendop.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven van een FOK!autist/kantoorlaaf in een notendop.
Is dat zo? Ik dacht dat het een kwart paprika was.quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof ik graag.
[..]
Zo klein is mijn eikel wel.
Wie zegt dat ik waarheden verkondig?quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het een kwart paprika was.
Waarom lieg je tegen mij bby, dacht dat we iets speciaals hadden.quote:Op maandag 8 april 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik waarheden verkondig?
We hebben beiden special needs ja.quote:Op maandag 8 april 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom lieg je tegen mij bby, dacht dat we iets speciaals hadden.
Wow.quote:
Starenquote:
Lijkt net een heel klein chirurgje.quote:
Zou mooi zijn als hij de komende jaren steeds dikker wordt (door 'omstandigheden'quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Je wilt toch trots zijn op wat je hebt behaald zelf? niet wat je betaald hebt
En als of dat zo onmogelijk is met die buik die hij heeft.
Sukkels.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij de komende jaren steeds dikker wordt (door 'omstandigheden') zodat die implantaten eruit geperst worden.
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Je wilt toch trots zijn op wat je hebt behaald zelf? niet wat je betaald hebt
En als of dat zo onmogelijk is met die buik die hij heeft.
Sukkels.
Kan nooit goed komen nee, mensen die maar 2min. vooruit denkenquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.Het ziet er niet eens uit. En wat als je wel echt gaat trainen + dieten? Dan heb je straks een dubbele sixpack.
Next level sadnessquote:
iemand die voor een dergelijke ingreep kiest zal niet zo snel gaan trainen en diëtenquote:Op maandag 8 april 2013 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.Het ziet er niet eens uit. En wat als je wel echt gaat trainen + dieten? Dan heb je straks een dubbele sixpack.
True. Dan heb je zo'n bierbuik op den duur met een motiefjequote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand die voor een dergelijke ingreep kiest zal niet zo snel gaan trainen en diëten
Mooie skippyballenquote:
Hey JB!quote:
Denk dat je wordt neergeschoten als je verhuisdquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jonges. Ik was net in Amsterdiggiedam (waddup dWc, holla at ya boi D. O double G) en het was echt leuk!So so adventurous en alles.
Ik moest een bankstel (met druks en een AK-47 hihi) afleveren in Zaantje (shout-out naar me broeder in de struggles de Nino, bless) en ben stiekem door het centrum gereden, wat leuk en alles. Ook zoveel mogelijkheden, wauw. Kan niet wachten totdat ik er zit. Nou, nou, tot zover mijn update, hihi. Groetjes en kusjes.
![]()
![]()
Door dWc, sowieso.quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je wordt neergeschoten als je verhuisd
Zal het niet zo serieus nemen, dwc is meer een internet gangster dan een die in de straten te vinden isquote:
Pas maar op hoe je over hem praat. Ik heb via-via gehoord dat die 24/7 strapped is met een goude Beretta. Hij kent geen genade en pompt zo zijn lood (load, hihi) leeg op je borst en misschien zelfs in je hoofd.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal het niet zo serieus nemen, dwc is meer een internet gangster dan een die in de straten te vinden is
Kan alleen maar via-via hem zijn geweest danquote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Pas maar op hoe je over hem praat. Ik heb via-via gehoord dat die 24/7 strapped is met een goude Beretta. Hij kent geen genade en pompt zo zijn lood (load, hihi) leeg op je borst en misschien zelfs in je hoofd.
waar ga je in adam wonenquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jonges. Ik was net in Amsterdiggiedam (waddup dWc, holla at ya boi D. O double G) en het was echt leuk!So so adventurous en alles.
Ik moest een bankstel (met druks en een AK-47 hihi) afleveren in Zaantje (shout-out naar me broeder in de struggles de Nino, bless) en ben stiekem door het centrum gereden, wat leuk en alles. Ook zoveel mogelijkheden, wauw. Kan niet wachten totdat ik er zit. Nou, nou, tot zover mijn update, hihi. Groetjes en kusjes.
![]()
![]()
Seems legit.quote:Op maandag 8 april 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan alleen maar via-via hem zijn geweest danhehehe
Nog niet zeker mu swaki, Z-O, of iets anders. Z-O is relatief snel wat te vinden. Als ik er maar zit, vanaf dan kan ik altijd verder kijken, right.quote:
Kom westquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Seems legit.
[..]
Nog niet zeker mu swaki, Z-O, of iets anders. Z-O is relatief snel wat te vinden. Als ik er maar zit, vanaf dan kan ik altijd verder kijken, right.
dat zag je al aan komen van 1001239912301 lichtjaren.quote:
Woon jij met je ouders nog? in een ghettoflat of wat?quote:
amsterdam is echt een knakerstadquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
ja en jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon jij met je ouders nog? in een ghettoflat of wat?
Hahahaquote:
Ja, inderdaad. Problem?quote:
Gaat je geen flikker aan.quote:
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenwat ben je dan voor een teringkneus
quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo roll ik, lach ook anderen om hun kutkop uit en post zelf nooit. Deal with it ventje hahaaa.
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaartquote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
Zou me ook schamen als ik in Groningen woondequote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ow meneer lacht om andere maar durft niet zijn eigen woonplaats te noemenwat ben je dan voor een teringkneus
Helemaal super. Kom hangen dan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
![]()
![]()
Sinds wanneer zit jij in A'dam?quote:
dat verklaartquote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het erge is dat je het daadwerkelijk in deze richting ervaart.
[..]
Zou me ook schamen als ik in Groningen woonde.
quote:
quote:
Alweer Tha_Erik.quote:
Daar ben jij toch voor manquote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alweer Tha_Erik.Maadje, jij zit op de verkeerde Tumblrs. Try die softcore black&white Tumblrs waar chicks graag op zitten. Met al die wilde dingen die ze willen doen maar die niemand bij ze doet.
Niet weten dat ik die Tumblrs run.quote:
Ben wel bulking naar 85 kg, maar ben opzich nog heel erg lean. Aders en bulking abs, prima. Bloat doet ook veel, dus 's avonds of 's ochtends ziet het er het beste uit.quote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Panzermaus heb jij nu een dikke vetpens ?
Hoe heb je nog tijd voor de real deal dan? fuck mijn tijdmanagement gvdquote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten dat ik die Tumblrs run.
[..]
Ben wel bulking naar 85 kg, maar ben opzich nog heel erg lean. Aders en bulking abs, prima. Bloat doet ook veel, dus 's avonds of 's ochtends ziet het er het beste uit.Voor ik begon zat ik gewoon op 10%.
Waar is die hond?quote:
Je bent volgende maand pas jarigquote:
jwzquote:
Vrij weinig. Datlook op haar face wanneer je om 23:15 na 2x slaapalarm zegt dat je toch echt wil gaan slapen.quote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe heb je nog tijd voor de real deal dan? fuck mijn tijdmanagement gvd
Idd herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Datlook op haar face wanneer je om 23:15 na 2x slaapalarm toch echt zegt dat je wil gaan slapen.
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jwz
Heb vanmorgen nieuwe hosselingsplek ontdekteen mega grote indoor wasstraat
net een mannen speeltuin
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.quote:
Hahaha ja had ik ook keer, zat ik met mijn hoofd bij voeteneinde ;Dquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer de hele ochtend boos op mijn ex ben geweest omdat ze me 'in de verkeerde slaapfase' had wakker gemaakt.oh me
Nee, dat was te koudquote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Sta je daar dan ook in bikini de auto's af te soppen?
Hij zegt ex, maar hij bedoelt gewoon dat ze nu 6 feet under ligt in zijn achtertuinquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kreeg je toen een neiging om haar te slaan? Om haar pijn te doen?
Cooler as ekke!quote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef Gorzalka het volgende:
Jack Parow weer in Nederland over een tijdje!
Doet mij denken dat aan van die vrouwen die zich kleden met nauwelijks stof en dan zeggen dat ze de aandacht stom vindenquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
komen die mannen allemaal bemoeienzo schattig
Even die weer opzettenquote:
Zo zo.quote:
De mental image alleen al zegquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was te koudmaar wel de auto stofzuigen en dan hang je zo half ordinair in de auto met je ass stickin' out
Smoothquote:
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed ideequote:
met nadruk op stick hehequote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te makenquote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ken alleen maar dat nummer, dus lijkt me niet zo'n goed idee
Meh, doe mij maar SOADquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of twee om je in te luisteren en een besluit te maken.
doe mij maar soa van jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |