Je hebt sterkere drank nodig.quote:Op maandag 8 april 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
Zo'n fucking dorst al hele dag. Blijf maar drinken.
koffie onder douche lijkt me geen succesquote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor het komende uur ga ik maar eens onder een gloeiend hete douche staanoh en koffie
Maakt niet uit, alles kan tegenwoordigquote:Op maandag 8 april 2013 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koffie onder douche lijkt me geen succes
moet wel lukken als je zon beker met deksel hebt.quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles kan tegenwoordig
En dan?quote:
Nee, ik kan wel even wachten, bovendien heb ik zelf ijskoffie gemaakt, dus dat moet nog even in de vriezer.quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet wel lukken als je zon beker met deksel hebt.
is het nodig dan?
is chai weer terugquote:
Oh.. dat je dat bijhoudt..quote:
staat gvd in de opquote:
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ersquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ers
Beetje jammer ditquote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ers
quote:
Ja sorry hoorquote:
het is nog vroeg hequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die opbellen van "Ja ik heb je een e-mail gestuurd".
Ja sorry, maar daar heb ik een *ploing* voor en hoor ik dus ook wel.
Ten teken dat wat-je-ook-aan-het-doen-bent niet meer belangrijk is, hun email is top prioritah!quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten teken dat wat-je-ook-aan-het-doen-bent niet meer belangrijk is, hun email is top prioritah!
quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef BobbyB het volgende:
Wat omslachtig..quote:Op maandag 8 april 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn baas heeft wel eens een sms gestuurd naar een collega dat die een andere collega ergens over moest mailen.Terwijl hij ook van de uiteindelijke ontvanger het nummer en email had.
Werken bij Scapinoquote:Op maandag 8 april 2013 09:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat omslachtig..
Tijdens mijn stage ging het hoofd van de afdeling zeggen tegen een jr. medewerker dat de sr. medewerker niet meer met haar mobiel mocht spelen tijdens het werk.
Ehhh..
Wie ?quote:
quote:
Om uiteindelijk maar door je gesprek heen te fluister-roepen dat ze straks wel even terugkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of van die mensen die om je bureau gaan lopen dartelen terwijl je aan de telefoon zit.
Hahaha zo herkenbaarquote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Om uiteindelijk maar door je gesprek heen te fluister-roepen dat ze straks wel even terugkomen.
Geen idee eigenlijk waarom ik dat dacht :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |