Ik ben de permanente herinnering aan die dronken avond van jou en Dqod.quote:Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef BobbyB het volgende:
Wie is Gorzalka eigenlijk?
newbie
Hmm daar weet zelfs ik niks meer van.quote:Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben de permanente herinnering aan die dronken avond van jou en Dqod.
Wat zit jij nu weer te huillachen, vlegel?quote:
je bent teveel afgeleid om ee dagelijkse ontwikkelingen binnen de sc bij te houdenquote:Op maandag 8 april 2013 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat zit jij nu weer te huillachen, vlegel?
Alsof ik de OP elke keer ga lezen voor het laatste spannende nieuws over klb sc-ersquote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je bent teveel afgeleid om ee dagelijkse ontwikkelingen binnen de sc bij te houden
Daar kan ik me nog wel vaag iets van herinneren, maar dat was vrijdagquote:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.quote:Op maandag 8 april 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was een grapje meneer de conducteur, tuurlijk ben ik ervan op de hoogte dat Gorzalka IQM/Bupa/Bragi is
quote:
Leuke damequote:
Haley Bennettquote:
Hey, jij hier?quote:
Ze zeggen het :$quote:
Zo eentje wil ik ook welquote:
is mijn beftechniek, kan het ermee door :$?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Wat een rare invulling van onze gedachten geef je daar, ik zag het veel simpeler. Ik kreeg 2 ruggen per keer om in een discotheek te staan terwijl ik gratis vodka kreeg en met tig wijven mocht naaien. Had echt geen enkele illusie over welke elite dan ook hoor! Daarnaast, zou ik mijn huidige baan best met die van jou willen vergelijken... zullen we dan kijken wie er het beste uitkomt qua ontwikkeling? :p
Vond t wel lekker ja.. Beetje teaserig, hou ik wel van :$quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
is mijn beftechniek, kan het ermee door :$?
Taaie libie :$ knuffeltje voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Salatrel het volgende:
Ik moet eigelijk even naar de supermarkt maar dan moet ik opstaan
dit geeft mij de motivatie om op te staanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |