Fohr je kijkuh.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VADER
WIE DENK JE WEL NIET WAT JE BENT
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenquote:
True, truequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenOpbokken jij, vervelende vlieg
Gvd, wat is PMF nou weer?quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
VADER
WIE DENK JE WEL NIET WAT JE BENT
Jij begon met mad zijn!quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef VeerEli het volgende:
Beetje zoals de kleuterschool dit.
Jij bent mad. Nee, JIJ bent mad. Echt niet, jullie zijn mad. Wij zijn helemaal niet mad, jij bent zelf mad!
Mensenlief
Hehehe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, iedereen hier reageert, ik zet 1 reactie nadat mijn bak popcorn inmiddels leeg is en mij moet je aansprekenOpbokken jij, vervelende vlieg
Hehehe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja haha
Hahaha
Jij hebt geen broer lol hahaha
hun zitten helle dagh emo tege alkeaar te doen in DM omda ze gen vriende hebbe lol trol lolquote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Nestalgie het volgende:
wa ik nie snap in deze situwasies is warom weej je da van elkander he doa vroag ik me dan af
quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TR gemacht voor DM openbaren, trouwens.
quote:
Je bent er net, daar moet ik gebruik van maken.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In de eerste instantie zeg je dat soort lage dingen niet eens als je niet mad bent, tenzij je in je dagelijkse leven ook zo'n gluiperige rat bentquote:
Hardop om vervelende vliegquote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd, schatje. Maar ik hield mij wijselijk stil en genoot van de tentoonstelling hier.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent er net, daar moet ik gebruik van maken.
Oh, die ken ik wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Niet well acquainted metA$AP
zijn
.
quote:
Dat weet ik toch. Ken je langer dan vandaagquote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Gorzalka het volgende:
Voor Allure, ik heb dit topic vanaf deze post gebookmarked:
[..]
goeie instellingquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe pakken jullie dat aan?
Zaterdag = HAM gaan
zondag = kek feestje in eindje, hoeft niet perse HAM
maandag = qnight, oftewel HAM
dinsdag = qday oftewel K.O.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |