Ik zit ook met verbazing en een grote lach dit te lezenquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Zosk het volgende:
Elkaar bashen omdat je geen vader hebt/je vader niet hebt gekend.
Het lot dat jullie naar elkaar drijft, zul je toch een fokker moeten meeten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
Ik lach niet eens om dat hele vadergedoe manquote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Typisch wel dat de 2 die geen vader hebben gekend veinzen alsof ze degene die er wél een heeft gekend uitlachen.
even bijlezenquote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef Gridlok het volgende:
Heb zo het idee dat dit wel een pareltje wordt.
Godverdiggiedommequote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Komt-ie weer met dat vadergedoe.quote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik lach niet eens om dat hele vadergedoe man
madception zelfs. Mad in mad in mad.quote:
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelenquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?
Ik zeg weer dat jullie lachen omdat jullie denken dat ik mad ben, terwijl jullie dat juist (horen te) zijn.
Waarom moeten wij mad zijn?quote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij lacht omdat ik mad schijn te zijn, toch?
Ik zeg weer dat jullie lachen omdat jullie denken dat ik mad ben, terwijl jullie dat juist (horen te) zijn.
Gvd Vas, stahp.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelen.
Same here.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ben net zo laidback als een uur geleden hoor weet niet wat je praat LOL dit kan me helemaal niks schelen.
VADERquote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Veel vader-lozen hier. Dit zijn serieuze dingen. Jammer dat mensen hier zo moeten haten op elkaar in plaats van zen te zijn.
Bemoei je er niet tegen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef VeerEli het volgende:
Beetje zoals de kleuterschool dit.
Jij bent mad. Nee, JIJ bent mad. Echt niet, jullie zijn mad. Wij zijn helemaal niet mad, jij bent zelf mad!
Mensenlief
Ja hahaquote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha jij hebt een vader, en je kent hem zeker ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |