Elitaire swek G.quote:Op maandag 8 april 2013 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, wtf.
"Kan je met sneakers in Amsterdamse clubs?" is net zo'n onnozele vraag.
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speeltquote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
Yuri is voor het eerst in de grote stad.
quote:
Ja, gewoon echt ook.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speelt.
vertel het ze.quote:Op maandag 8 april 2013 18:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gewoon echt ook.En dat 'Amsterdiggiedam' de hele tijd, goddomme man.
Ik ben die in het midden alleen dan blank.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè, van die simpele vragen en die overduidelijke voorpret die al tijden speelt.
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik (rechts), tafeltje gehuurd in Jantjes Verjaardag.
Zal jou eens wat vertellen.quote:
lol wie gaat er nou uit met een pet of zoquote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, even een vraagje. Zijn hoofddeksels verboden in Amsterdamse clubs?
Middelste is wel baas.quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik (rechts), tafeltje gehuurd in Jantjes Verjaardag.
Keppeltje.quote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol wie gaat er nou uit met een pet of zo![]()
Hey klootzak als je mijn pecs wil checken moet je nu een shout geven want post-sex doe ik niets meer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga nu trainen en denken aan Amsterdiggiedam.
xxx-jes.
Dat heb je echt al 2x eerder gevraagd, en nu weerquote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is je favo club in Amsterdam?
Ja, en nooit een goed antwoord gekregenquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb je echt al 2x eerder gevraagd, en nu weer.
Vooral rond Rembrandtplein en soms Leidseplein. Exactere whereabouts ga ik niet postenquote:Op maandag 8 april 2013 18:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en nooit een goed antwoord gekregen. Vraag me gewoon af waar jij die dWc-swag zet.
fokken in da club?quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vooral rond Rembrandtplein en soms Leidseplein. Exactere whereabouts ga ik niet posten.
inb4 Jantjes Verjaardag, laatste keer was april 2011 weet ik nog, en ben er nog geen 10x in totaal geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |