Ah, OK. 't Is wat, een leugenachtige chick hebben waardoor je er zelf als een moron bijstaat.quote:
Wil je mij helpen Loewa? Niet dat het nodig is maar ik heb je graag aan mijn zij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wordt liever bemiddelaar in SC ruzie's jij draak.
Dat moet wel hè. Anders zijn er geen varkens beschikbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.
wow dat was echt romantischquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.
Voor geld hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij trekt je vader en broertje af? Oké dan.
Niks afkeur, vind dat je de afgelopen paar topics gewoon achterlijk doet. Verder nofi.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi om jouw afkeur voor mij nog eens bevestigd te zien.
Oké. Gaan ze ook wel eens over je heen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat moet wel hè. Anders zijn er geen varkens beschikbaar.
Weet niet, wist ook niet dat ik ze aftrok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké. Gaan ze ook wel eens over je heen?
Als ze hier niet voor valtquote:
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar kan iemand even een samenvatting geven? Hoe ontstond die ruzie?
Krioro, voor je het weet keert het tij en dan kunnn wij rennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, OK. 't Is wat, een leugenachtige chick hebben waardoor je er zelf als een moron bijstaat.
[..]
Wil je mij helpen Loewa? Niet dat het nodig is maar ik heb je graag aan mijn zij.
Dan moet ik eerst een dildo kopen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze is voor dWc
[..]
Ik wil dat je mijn maagdelijk neemt.
Whehe.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.
Verder was deze nare rekel ooit zo principieel tegen FOK!dates en FOK!stelletjes, maar onderhoudt hij sinds kort een doldwaze liefdesrelatie met niemand minder dan GaatJeNietVeelAan / GaatJeNietsAan / Yevoul / ynuhh / Zosk / Missblackhairhighheels, ook wel bekend als de persoon achter het fenomeen Juminelle of gewoon "die labiele ex van Penisbaard".
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij hjammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
dWc_RuffRyder (vanaf hier: "dWc") heeft de afgelopen zes jaar niets anders gedaan dan goedkope wiet roken en werken bij de Albert Heijn (vanaf hier: "swag maintainen"), maar blijft al meer dan een halfjaar verscheidene #teamswag users uit deze SC hardnekkig plagen met het feit dat hun 'swag' voor 2009 beduidend lager lag dan nu.
Verder was deze nare rekel ooit zo principieel tegen FOK!dates en FOK!stelletjes, maar onderhoudt hij sinds kort een doldwaze liefdesrelatie met niemand minder dan GaatJeNietVeelAan / GaatJeNietsAan / Yevoul / ynuhh / Zosk / Missblackhairhighheels, ook wel bekend als de persoon achter het fenomeen Juminelle of gewoon "die labiele ex van Penisbaard".
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij hjammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Nou dan doe je dat toch, we gaan hem morgen samen uitzoeken. Ik zie je om 18:00 bij de Christine le Duc in Amsterdam.quote:
Kijken of je dat dikke wijf aan je lul kan laten zuigen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.
Jij houdt wel van Plus size?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ah. Ik doe trouwens bijna nooit meer boodschappen daar. Liever de Plus.
Wow...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, wist ook niet dat ik ze aftrok.
lolquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag werd zijn swag tegen de muur gezet, kreeg hij virtuele billenkoek van eigen deeg en heeft hij jammerlijk het internet verloren. Dit natuurlijk tot grote blijheid van alle geplaagden op het internet, die nu gelukkig verder kunnen leven in de waan dat cyberpesten over 'swag' nu voorgoed een halt is toegeroepen.
Wou tetten van meloewa, maar geen zin an beef.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Jij betaalt toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nou dan doe je dat toch, we gaan hem morgen samen uitzoeken. Ik zie je om 18:00 bij de Christine le Duc in Amsterdam.
Deze manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wou tetten van meloewa, maar geen zin an beef.
[ afbeelding ]
Zolang jij zuigt ja.quote:
hahaha ja daar was ik mee bezig, maar op de helft ge-abort.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Deze man
Gebruik gewoon die foto van Meloewa die ik laatst hier quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |