Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Marcel en de andere kandidaten kunnen toch ook in andere topics en fora's reageren ipv alleen in dit topic? Of hebben ze van Ewout een FOK!verbod gekregen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef blow... het volgende: [..] nieuw topic blijven maken om mat marcel te praten
![]()
ewoutquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Marcel en de andere kandidaten kunnen toch ook in andere topics en fora's reageren ipv alleen in dit topic? Of hebben ze van Ewout een FOK!verbod gekregen?
aah.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een nieuwtje, wat je als eerste publiceert.
Morgenochtend 11:30 als de stagiair weer eens aan het werk gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Wanneer komt die aflevering van vandaag online?
Nee en ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef blow... het volgende:
[..]
aah.
Dankuu.
Kom jij echt uit 1922 en is dat fobo echt jouw foto
Stom normaal komen ze gelijk online als de aflevering op tv begint.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Morgenochtend 11:30 als de stagiair weer eens aan het werk gaat.
Ik moest lachen.quote:
sorry dat ik het vroeg maar ik dacht al: die is geen 90quote:
Zou wel grappig zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef blow... het volgende:
[..]
sorry dat ik het vroeg maar ik dacht al: die is geen 90
Je doet me aan Angela Groothuizen denken. Die profielfoto in je FB ieder geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijnHele fitte negentigjarige.
Iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijnHele fitte negentigjarige.
Nee in het echt lijk ik daar totaal niet op.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Je doet me aan Angela Groothuizen denken. Die profielfoto in je FB ieder geval.
Jonger dan 90 zeker jaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
Ik had haar eigenlijk jonger geschat dan die foto
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat trouwens voor gepraat over stagiaires? Ben niet zo bekend met TV-slowchats enzo
Wauw, ik zou bijna stagiaire daar worden om de meest hilarische scènes bij elkaar te bewerkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Chinese muziekjes bij een Chinees Restaurant en zoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bentquote:
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bent
Geen belediging schat![]()
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.
Was ook niet zo opgevat hoor.
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?
Mooi, zo was hij ook niet bedoeld![]()
Wie is tong nou echtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.
quote:
Foto in zijn fobo is hij ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is Tong80 echt degene op die ene foto met een vrouw in die één of ander discotheek?
Wil danquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Moet? Waarom moet dat? En misschien doet hij dat wel.
dat is waar ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet hoor. Moet iedereen maar voor zichzelf weten.
Ik ben alleen met wasim in de volgende afleveringen geweest: 3,6,7quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Dit?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Ach zo erg was het niet ;-)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Bah. Vervelend dat je het dan toch terug ziet op tv. Ik begrijp je frustatie, maar zo erg was het niet. Je ging gelukkig op een goede manier om met de situatiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Niks om je voor te schamen. Als je doorzet en straks kilo's lichter bent lach je er om.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok, bedankt voor de update.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alleen met wasim in de volgende afleveringen geweest: 3,6,7
Verder ben ik nog steeds maagd en wasim heeft het inmiddels al gedaan.
Dat heeft hij bekend gemaakt in aflv 7.
En ik doe weer mee met season 2.
Wordt season 2 op een tropisch eilandquote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Tsja. The show must go on. Helaas zijn jullie maar uitwisselbare figuranten voor hun.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Nieuw dansje voor seizoen 2?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
nep maar lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Avithal, zo nep.
Ligt er ook zo dik boven op. Heel expliciet zeggen dat je echt nog alles moet leren. Yeah right.
Was te verwachten natuurlijk, en dan niet alleen omdat elk nieuw stukje materiaal dankzij de twintig herhalingen voor wat extra minuten zendtijd zorggt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
nee, ben wel blij dat ze het comentaar van een idioot op de achtergrond niet hebben gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, en dan niet alleen omdat elk nieuw stukje materiaal dankzij de twintig herhalingen voor wat extra minuten zendtijd zorggt.
Was dat moment trouwens geen "dit is zo beschamend dat ik vanaf nu trouw naar de sportschool ga om mijn lichaam te verbeteren"-moment zo tijdens de eerste date?
Tss, áltijd met olie!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hahaha ja hij houdt gewoon zn boekje erbij... 'ok... strelen hebben we gehad... Nu vingeren toch? Even kijken.. ow nee eerst nog masseren. Met of zonder olie... Wat zegt het boekje ook alweer... Met dus. Ok. '
Het is mij ook gebeurd dat ik niet in the goliath paste en het was ontzettend vernederend en vervelend. Ondertussen pas ik er wel weer in dus geef niet op, het is het echt waard om door te zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
nee, ben wel blij dat ze het comentaar van een idioot op de achtergrond niet hebben gebruikt
Let op, ooit laat ze zich gelijktijdig nemen door de prins én het witte paard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Lekker maar ze zit te wachten op haar prins op het witte paard die nooit zal komen.
En ons dit fantastische stukje real life documentaire door de neus boren?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Begrijpelijk. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde dat ze dat stukje erin stopte. Daarbij daarna de knip naar dat jullie hotdogs gingen eten, is ook niet echt aardigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Volgens mij werkt dat niet zo... Als ik het me goed herinner mag je volgens het citaat recht alles citeren wat een persoon schrijft, zolang er duidelijk wordt gemaakt dat het om een citaat gaat uit een ander medium, met bronverwijzing...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef De-Dwerg het volgende:
En even voord e rodelbladen die dit lezen nee jullie mogen dit stuk niet gebruiken, jullie mogen mij niet qouten. Dit is ook voor alles wat ik hievoor heb gezegd.
Rot op joh, is het echt nodig om die meid gelijk voor zeug uit te maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ey maar Marcel, zoals ook te lezen hadden mensen wel respect voor je pogingen om een leuk gesprek te hebben met die date, maar zij zelf deed er ook geen moeite voor.
Respect in ieder geval, als ik die zeug als date had gehad was ik weggelopen.
Oke oke, "volslank"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Rot op joh, is het echt nodig om die meid gelijk voor zeug uit te maken?
Knurft.
En misschien maakt haar dat wel helemaal niet zo erg veel uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
Ik snap dat het vreselijk is, maar je ging er heel goed mee omquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tipquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe wist ze trouwens vanaf het begin dat je maagd was? Zelf verteld of door Ewoutje?
Bij die anderen was het namelijk ook wel zo dat er camera's bij waren maar dan gingen ze zelf er veel te vroeg op in (zoals Michael bij het bowlen"was het geil? lekker?").
Lekker overdreven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
Vind je? Ik kan slecht tegen bekrompenheid, en als je zo bekrompen bent als die MacorgaZ gaan mijn nekharen overeind staan...quote:
Dat was het ook wel, maar dat is een lang verhaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tip.
Ja dat is wel fucked upquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat ik niet in de achtbaan paste was niet zo erg, er was een random klootzak daar die nare opmerkingen maakte, dat heeft mij harder geraakt dan ik zou willen, iets wat ik de laatste paar weken ok een beetje heb weg gevreten.
Oh ja, had volgensmij het begin gemist, door de 50 herhalingen van "de vorige keer bij -" en "na de reclame--" heb ik volgensmij niet elk moment helemaal goed opgelet. Bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
Marc vertelde het, maar bij het stukje van de date van Marcel zeiden ze echt meermaals dat ze hem kende van het programma en na aflevering 2 contact opnam en zo.
ik zou me schamen als ik er zo uit zou zien. zou niet eens naar buiten durven, laat staan op televisiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
That's TVquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'
Playerrrr ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Niet echt, ook nog een paar random meiden die daar gebruik van maakten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
Bah zulke meidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
Hadden ze ook scherpe knieën?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Maar als je hopeloos wordt zijn zulke meiden wel de uitkomst. Je hoeft alleen maar een Breezer mee te nemen.
Whehe. Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagd
Dat viel mij ook al op, ze zei dat alle blikken eraf moesten maar er bleven er zeker 3 liggen. Normaal krijg je dan geen prijs of een klote sleutelhanger of aansteker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Maagd worden...kan dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagd
Voor eeuwig staat er toch bijquote:
Was ook behoorlijk kut dat stukje, maar ja, RTL vindt zoiets natuurlijk geweldig, leedvermaak en zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ach ik denk als god maria onbevlekt zwanger kan maken kan hij jouw ook weer maagd maken, en zo niet er is plastische chirurgie om het maagdenvlies te herstellen voor vrouwen dan.quote:
Ik krijg tenminste excuses voor dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ook behoorlijk kut dat stukje, maar ja, RTL vindt zoiets natuurlijk geweldig, leedvermaak en zo.
Ik begreep dat Marc ook al zo'n akkefietje had waarbij ze dingen hadden uitgezonden waar van te voren afgesproken was dat het niet uitgezonden zou worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste excuses voor dit.
Is dat bij jou ook gebeurd eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef jugler het volgende:
Ik begreep dat Marc ook al zo'n akkefietje had waarbij ze dingen hadden uitgezonden waar van te voren afgesproken was dat het niet uitgezonden zou worden.
Ja maar dan is het "kwaad" al geschied.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, droom lekker verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Klopt maar ja voor seizoen twee willen ze zo wie zo wat meer input van de mensen die weer meedoen/ Had ook al gezegd als ze mij weer willen wil ik meer zeggenschap over wat er van mij wel en niet in komt.
Ja, maar ondertussen hebben ze het wel (bewust?) uitgezonden. Lekker makkelijk om je er dan nog even vanaf te maken met een excuus. En dan willen ze ook nog dat je aan het tweede seizoen meedoet. Ik zou om mee te doen aan het tweede seizoen op z'n minst een financiële vergoeding vragen. Zij verdienen immers ook geld aan jou.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, laat eigenlijk goed de intentie van Ewout zien; uitlachtv.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef Flipkees het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen hebben ze het wel (bewust?) uitgezonden. Lekker makkelijk om je er dan nog even vanaf te maken met een excuus. En dan willen ze ook nog dat je aan het tweede seizoen meedoet. Ik zou om mee te doen aan het tweede seizoen op z'n minst een financiële vergoeding vragen. Zij verdienen immers ook geld aan jou.
Nee, maar er waren wel dingetjes waarvan ik het niet erg had gevonden als ze 't niet uitgezonden haddenquote:
Ja daarom, diegene met geen afsluiting lijken mij "perfect" voor een 2e seizoen. Daarom denk ik ook dat Avithal, ik (en logischerwijs ook Micheal en 'Boydelinde') niet interessant zijn voor het tweede seizoen (?)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Vond het wel een rare laatste aflevering. Van sommigen wel een afsluitend verhaaltje.. en van de ander weer niet.
Maar dan zou je alsnog verwachten dat er soort van cliffhanger zou komen "volgend seizoen weer verder met Marc en Marcel" zeg maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:34 schreef jugler het volgende:
Ja daarom, diegene met geen afsluiting lijken mij "perfect" voor een 2e seizoen. Daarom denk ik ook dat Avithal, ik (en logischerwijs ook Micheal en 'Boydelinde') niet interessant zijn voor het tweede seizoen (?)
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:
De hele montage is ook zo raar, in de 2 aflevering voor de laatste nog zo'n nieuw gristenkoppel even helemaal compleet doorlichten, in de laatste aflevering Alex en Wasim niks qua afsluiting, etc.
Zwak staaltje tv-programma eigenlijk, alleen de personen maken het nog een beetje leuk en cringeworthy.
Naja dat wisten ze van te voren natuurlijk niet. Blijft gewoon slecht staaltje tv-productiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zou je alsnog verwachten dat er soort van cliffhanger zou komen "volgend seizoen weer verder met Marc en Marcel" zeg maar.
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebrachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op zeg, je ziet dit toch aan komen.. het is geen Michael Moore die een documentaire komt doen het is iemand van RTL5 met een flut concept die goedkoop wil scoren.
En dan zenden ze het toch uit en zeggen ze: See you in court. Ze weten toch wel dat jij dit niet gaat doen en betalen. En een soort van boete zullen ze ook gewoon mee akkoord gaan omdat ze er dan nog genoeg aan verdienen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef jugler het volgende:
[..]
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebracht
Als je gaat praten zoals bij die instructrice dan verdien je het om voor lul gezet te wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef jugler het volgende:
[..]
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebracht
True.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je gaat praten zoals bij die instructrice dan verdien je het om voor lul gezet te worden
Wut? Ik ben niet Alex, dus ik weet niet over welke instructrice je 't hebt, manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je gaat praten zoals bij die instructrice dan verdien je het om voor lul gezet te worden
Was ook een hypothetisch gevalletje, ik doe sowieso niet meequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan zenden ze het toch uit en zeggen ze: See you in court. Ze weten toch wel dat jij dit niet gaat doen en betalen. En een soort van boete zullen ze ook gewoon mee akkoord gaan omdat ze er dan nog genoeg aan verdienen.
Jasper, die student uit Groningen met die 'speed date' met meiden die al bezet waren en die lapdance in die lege kelder.quote:
Oh..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jasper, die student uit Groningen met die 'speed date' met meiden die al bezet waren en die lapdance in die lege kelder.
ahhhquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jasper, die student uit Groningen met die 'speed date' met meiden die al bezet waren en die lapdance in die lege kelder.
komt omdat dromeldaris daar woont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh..Nog erger die vent. Vooral die maat met dat hoedje
![]()
Kneuzencircus daar in Groningen
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh..Nog erger die vent. Vooral die maat met dat hoedje
![]()
Kneuzencircus daar in Groningen
na de zomervakantie is dat meestal toch pas?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen eigenlijk op tv?
IK WIL DATA.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
na de zomervakantie is dat meestal toch pas?
2014? Geen idee denk dat het er ook aan ligt hoe znel ze mensen hebben en opnames maken en editenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan het ook nergens vindenquote:
kan daar nog geen difinitief antwoord op geven, ik ben gevraagd en het gaat er aan liggen wat hun gaan brengenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het ook nergens vinden.
Maar het is zeker dat jij er weer in zit dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Denk dat ze eerst nieuwe slachtof-- kandidaten moeten vinden. Ik was de eerste waar ze bij gingen filmen en dat was in januari-maart, dus ze hoeven er niet heel lang over te doen om het op tv te krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik denk dat seizoen 2 een soort terugblik seizoen wordt met terugblikken en herhalingen van de leukste fragmenten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indeed.. bedoel Marcel was op tv, regelde een date en dat werd ook weer uitgezonden. Zit iets van 3 weken tussen ofzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef jugler het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst nieuwe slachtof-- kandidaten moeten vinden. Ik was de eerste waar ze bij gingen filmen en dat was in januari-maart, dus ze hoeven er niet heel lang over te doen om het op tv te krijgen.
Hmm. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:19 schreef jugler het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst nieuwe slachtof-- kandidaten moeten vinden. Ik was de eerste waar ze bij gingen filmen en dat was in januari-maart, dus ze hoeven er niet heel lang over te doen om het op tv te krijgen.
Dit klinkt hard, maar dat is televisie. Als je er niet tegen kunt had je er niet aan mee moeten doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde dat ze dat stukje erin stopte. Daarbij daarna de knip naar dat jullie hotdogs gingen eten, is ook niet echt aardig
Eens, maar kan ik het nog wel 'niet aardig' vindenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit klinkt hard, maar dat is televisie. Als je er niet tegen kunt had je er niet aan mee moeten doen.
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef Burdie het volgende:
Net de uitzending gezien, maar jee wat een sneuheid zeg.
Vooral Marc...echt... beggars can't be choosers, jongen!
En echt, wat denken mensen als Marc een vrouw nou te bieden te hebben.... Een matige baan, overgewicht, geen sprankelend sociaal leven, geen zelfvertrouwen, geen ruggegraat, een vies, onverzorgd uiterlijk... en dan zelf nog kieskeurig zijn ook
.
Jammer dat het is afgelopen, was altijd erg vermakelijk. Ben benieuwd wanneer het volgende seizoen weer begint.
Dat denk ik ook, die andere man (Joost?) heeft een hoop voor zich spreken. En als één puntje mist, kan je daar best aan werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.
Die man komt er nog wel, bij Marc denk ik echt aan zo'n forever alone type.
Echt een sociaal leven had hij ook niet volgens mij. Die groep waar hij aan bekend ging maken dat hij maagd was (quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.
Trio met God jewaitzquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk nu die gemiste aflevering terug. Die Gerlinde en Jan Willem (christenkoppel) hebben het erover dat ze niet alleen een relatie met elkaar hebben maar ook met god, een soort driebond dus
Ach.. zolang ze het alle 2 (3) vinden dat het zo is.. geen probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk nu die gemiste aflevering terug. Die Gerlinde en Jan Willem (christenkoppel) hebben het erover dat ze niet alleen een relatie met elkaar hebben maar ook met god, een soort driebond dus
Ik heb begrepen dat God wel leukere vrouwen kon scoren danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. zolang ze het alle 2 (3) vinden dat het zo is.. geen probleem
Bek dicht, Groningen is B tot de aasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
komt omdat dromeldaris daar woont.
Tevens eens, ik zou me ook niet verlagen naar dat niveau alleen voor wat kijkcijfertjes, bahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, maar kan ik het nog wel 'niet aardig' vinden
Als ik dit topic zo lees met allerlei kijkers, dan kijkt niemand omdat ze zo voor gek worden gezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tevens eens, ik zou me ook niet verlagen naar dat niveau alleen voor wat kijkcijfertjes, bah
Nee, de insteek voor veel kijkers is lachen om die sneue figuren die geen meisje kunnen scoren. Omdat ze zich voordoen als dwerg, omdat ze dik zijn, vadsig of gewoon te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo lees met allerlei kijkers, dan kijkt niemand omdat ze zo voor gek worden gezet.
Tenminste niet voor het overdreven gedoe van RTL zelf. Dus de te gemaakte dates / acteurs en dergelijke.
Als het echte dates waren geweest, was het ook wel ongemakkelijk geweest in veel situaties en vonden de kijkers het nog steeds leuk.
Ach kom op. Er zijn zo veel mensen die er niet in passen. Die gaan ook niet massaal dieeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het geen eye-opener voor je Marcel, dat je niet in die achtbaan past?
"WTF, hee, ik ben dikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het geen eye-opener voor je Marcel, dat je niet in die achtbaan past?
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach kom op. Er zijn zo veel mensen die er niet in passen. Die gaan ook niet massaal dieeten.
Inderdaad. Zou mij wel met de neus op de feiten drukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.
En zoals je wellicht weet doet Marcel al moeite om daar een weg in te vinden om dat aan te passen. Daar post hij vrij open en eerlijk over. Maar misschien heb je programma's als obese niet gekeken, maar overgewicht is ook gewoon een ziekte. Het is niet een simpel: ik ga nu op dieet en nu afvallen. Het is een manier van leven geworden en dat is moeilijk aan te passen. Zeker als je gevoel en gedachten er heel wisselend tegenover staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.
Wanneer je er echt wat aan wil doen zul je er echt wel wat aan kunnen veranderen. Het is niet moeilijk om van Marcels gewicht naar een lager gewicht te komen. In principe zou die jongen niet eens hoeven te sporten om dit te bewerkstelligen. Ik weet niet hoe zwaar die precies is maar er kunnen sowieso al heel wat kilo's af door gewoon minder te gaan eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
En zoals je wellicht weet doet Marcel al moeite om daar een weg in te vinden om dat aan te passen. Daar post hij vrij open en eerlijk over. Maar misschien heb je programma's als obese niet gekeken, maar overgewicht is ook gewoon een ziekte. Het is niet een simpel: ik ga nu op dieet en nu afvallen. Het is een manier van leven geworden en dat is moeilijk aan te passen. Zeker als je gevoel en gedachten er heel wisselend tegenover staan.
Gewoon minder eten. Ja als het zo makkelijk was hadden we allemaal maatje 36 hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er echt wat aan wil doen zul je er echt wel wat aan kunnen veranderen. Het is niet moeilijk om van Marcels gewicht naar een lager gewicht te komen. In principe zou die jongen niet eens hoeven te sporten om dit te bewerkstelligen. Ik weet niet hoe zwaar die precies is maar er kunnen sowieso al heel wat kilo's af door gewoon minder te gaan eten.
Het is niet moeilijk, je kan best veel blijven eten qua volume zolang je maar lager in je kcals gaat zitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon minder eten. Ja als het zo makkelijk was hadden we allemaal maatje 36 he
Wat ik je al probeerde uit te leggen is dat dik zijn ook een ziekte kan zijn. En dan is het ineens wel heel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, je kan best veel blijven eten qua volume zolang je maar lager in je kcals gaat zitten.
Dit zal ik dan nooit kunnen begrijpen, al helemaal niet wanneer je zoals Marcel met een beperkt budget moet leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat ik je al probeerde uit te leggen is dat dik zijn ook een ziekte kan zijn. En dan is het ineens wel heel erg moeilijk.
Had je serieus anders verwacht???quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Het is toch niet zo raar om te denken dat dit moment wellicht een ommekeer teweeg had kunnen brengen? Als er iets kut is of wat minder gaat dan is het vaak wachten op een moment dat zoiets kan triggeren. Lijkt me niet vreemd om te veronderstellen dat dit het had kunnen zijn..dat heb ik al vaker gehoord. Je wordt ineens zo met je neus op de feiten gedrukt..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon minder eten. Ja als het zo makkelijk was hadden we allemaal maatje 36 he
Maar begrijp je wel mensen die het zeer moeilijk vinden om te stoppen met roken of wat voor verslaving dan ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit zal ik dan nooit kunnen begrijpen, al helemaal niet wanneer je zoals Marcel met een beperkt budget moet leven.
Maar dat is toch ook gewoon een keuze geweest?!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar om te denken dat dit moment wellicht een ommekeer teweeg had kunnen brengen? Als er iets kut is of wat minder gaat dan is het vaak wachten op een moment dat zoiets kan triggeren. Lijkt me niet vreemd om te veronderstellen dat dit het had kunnen zijn..dat heb ik al vaker gehoord.Helaas is het bij hem eerder averechts uitgepakt als ik het zo lees en is hij er alleen maar meer door gaan eten.
Ik vond hem ook al zo veeleisendquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:11 schreef Drommeldaris het volgende:
"Een leuk iemand waarmee je ook leuke dingen kan doen"
Dit is toch gewoon een vriend of een vriendin? Hiervoor hoef je toch niet in een relatie te zitten
Ja, het is altijd een keuze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon een keuze geweest?!
In zijn hoofd werkt dat waarschijnlijk anders. Net als in het hoofd van een verslaafde aan roken. Die kan op bezoek gaan in het ziekenhuis bij iemand met longkanker, naar buiten lopen en gewoon een sigaret aansteken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook gewoon een keuze geweest?!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit klinkt hard, maar dat is televisie. Als je er niet tegen kunt had je er niet aan mee moeten doen.
Of je kunt tegen jezelf zeggen: vanaf nu gaat het anders.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:12 schreef Puala het volgende:
[..]
In zijn hoofd werkt dat waarschijnlijk anders. Net als in het hoofd van een verslaafde aan roken. Die kan op bezoek gaan in het ziekenhuis bij iemand met longkanker, naar buiten lopen en gewoon een sigaret aansteken.
Dit, kwestie van wilskracht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of je kunt tegen jezelf zeggen: vanaf nu gaat het anders.
Het blijft een keuze.
Natuurlijk.. Maar dan nog is het voor een verslaafde (in welke zin dan ook) gewoon moeilijker om de juiste keuze te maken. Of naar die keuze te handelen dan bij een niet verslaafde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:13 schreef Burdie het volgende:
Of je kunt tegen jezelf zeggen: vanaf nu gaat het anders.
Het blijft een keuze.
Als de mensen op dat punt genoeg wilskracht hadden gehad, waren ze niet verslaafd aan ietsquote:
Ja, dat sloeg nergens op wat dat vrouwtje deed.. Ze hadden beter een dietiste kunnen geven aan Marcel die hem beter leert eten, shoppen etc en die dan ook af en toe cliche's qua dating tips eruit gooit daar had hij meer aan gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij kan ik ook single coach worden
Kan je strijken dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Volgens mij kan ik ook single coach worden
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:
Overigens vond ik Marc wel een beetje zeuren over het uiterlijk van de dames waarmee hij sprak op de boot. Hij moet er wel rekening mee houden dat hij er zelf ook niet als een adonis uitziet.
Een echte man laat zijn kleren door een vrouw strijkenquote:
Idd, had die veel meer aan gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat sloeg nergens op wat dat vrouwtje deed.. Ze hadden beter een dietiste kunnen geven aan Marcel die hem beter leert eten, shoppen etc en die dan ook af en toe cliche's qua dating tips eruit gooit daar had hij meer aan gehad.
Hopelijk komt alida niet terugquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hoe zit het nou met Alida en Joost? Beide zijn ongeveer 5 minuten op tv geweest, hopelijk komen ze terug in seizoen 2 want ik vind dit wel heel karig.
Miss is hij daarom ook presentator enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan jezelf toch geen tv-maker noemen met zo'n slechte documantaire
Alles is gewoon kut aan hem..dat ene vrouwtje (met die doorrookte stem) noemde hem een knuffelbeer, maar die uitstraling heeft hij ook niet..niet iedere dikke kerel is datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
"Ja doe mij toch maar wat jongere dames."
Alsof Marc er zelf jong uitziet. Mijn pa is even oud en ziet er niet jong uit, maar hij lijkt minstens 10 jaar jonger dan Marc.
Zielige Ewout. Acteren kan hij niet, hosselen kan hij niet, zingen kan hij niet...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is gewoon een ouwe viezerik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
"Ja doe mij toch maar wat jongere dames."
Alsof Marc er zelf jong uitziet. Mijn pa is even oud en ziet er niet jong uit, maar hij lijkt minstens 10 jaar jonger dan Marc.
True, maar het irriteert me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Dat marc er zelf niet als een adonis uit ziet of jong is.. betekent natuurlijk niet dat ie op dat soort meiden kan vallen / zijn voorkeur heeft.
Dat de kans dat hij slaagt daardoor een stuk kleiner wordt, is weer een tweede antuurlijk.
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hoe zit het nou met Alida en Joost? Beide zijn ongeveer 5 minuten op tv geweest, hopelijk komen ze terug in seizoen 2 want ik vind dit wel heel karig.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles is gewoon kut aan hem..dat ene vrouwtje (met die doorrookte stem) noemde hem een knuffelbeer, maar die uitstraling heeft hij ook niet..niet iedere dikke kerel is dat
En toch kijk jij en ik en nog een aantal honderd duizend mensen. Hij verdient er flink aan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
(wie is de )Mollen kan hij niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zielige Ewout. Acteren kan hij niet, hosselen kan hij niet, zingen kan hij niet...
Marcel vertelde toch dat de serie oospronkelijk 6 afleveringen zou hebben, maar dat ze o.a. die date er nog in wilden hebben en wat terugblik-momenten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.
Ja, zij was super aardigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ouwe viezerik.
Hij had gewoon blij moeten zijn met Piggy Kitty.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch kijk jij en ik en nog een aantal honderd duizend mensen. Hij verdient er flink aan..
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel lage testostoronlevels hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!
Dat kapselquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dachten die Joost en Alida wel halverwege dat ie hier toch eigenlijk geen zin in had. Ze waren namelijk nog aan het filmen terwijl de eerste afleveringen al uitgezonden werden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.
Misschien hoeft hij niet iets kleins te compenseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet iets kleins te compenseren.
Haha, dat zei ik hier ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Nee hij had het over dat hij wel 'status' had :-) Maar hij is gewoon vrij modaal zo te zien. Wel jammer dat hij maar in 1 aflevering is geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel zielig, als jezelf al met dat soort vrouwen tevreden moet stellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ouwe viezerik.
Hij had gewoon blij moeten zijn met Piggy Kitty.
Wat rij je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ook geluisterd wat ze toen zeiden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef annxxx1 het volgende:
Gatverdamme. Te horen krijgen dat je nieteens in een fucking achtbaankarretje past en vervolgens lekker een hotdog gaan vreten zonder schaamte. Alsjeblieft zeg. Kijken wie de grootste hap kan nemen
Dat t troost geeft?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook geluisterd wat ze toen zeiden?
Dingen van "en nu staan we een hotdog te eten, tsja eigenlijk niet goed" en dan inderdaad van dat het troost geeftquote:
Ja ik vind t echt nogal triest.. Marcel zou er gewoon best goed uit kunnen zien als ie zou afvallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dingen van "en nu staan we een hotdog te eten, tsja eigenlijk niet goed" en dan inderdaad van dat het troost geeft.
Verbaast me niets dit je dit zegt, nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
En dat hij er nu niet goed uit ziet is jouw mening..
Ik vind gewicht echt niets boeien hoor Ik val eerder op mannen die veel overgewicht hebben dan te dun zijn.
So be it noem mij dan maar een chubbychaser.![]()
Wat ik dan weer wel zie als belangrijk is iemand die blij is met zichzelf. Zelfvertrouwen heeft. Met een open blik de wereld in kijkt, spontaniteit.
Maar gewicht en dikte zou mij veel minder tegen houden.
Ik hoop het wel. Een leuk topwijfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk komt alida niet terugverschrikkelijk.
Hoe dik ben je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
En dat hij er nu niet goed uit ziet is jouw mening..
Ik vind gewicht echt niets boeien hoor Ik val eerder op mannen die veel overgewicht hebben dan te dun zijn.
So be it noem mij dan maar een chubbychaser.![]()
Wat ik dan weer wel zie als belangrijk is iemand die blij is met zichzelf. Zelfvertrouwen heeft. Met een open blik de wereld in kijkt, spontaniteit.
Maar gewicht en dikte zou mij veel minder tegen houden.
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeienquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeit
Oh wat een interessante theoriequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeien
Sixpack is wel sexyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb dat ook wel een beetje hoor. Ik val niet perse op wat dikker, maar heb liever mannen die te dik zijn dan te dun. Me huidige vriend is wel erg dun trouwensMaar goed, in de meeste gevallen heb ik liever iets steviger. Dat is toch meer mannelijk of zo, idunno.
Liever dat dan sixpack.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sixpack is wel sexy
[ afbeelding ]
Ze heeft een dikke vriend, vandaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeien
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
als je nog maagd bent zou ik snel even mailen, dan kun je mee in seizoen 2
Ook dat niet eens..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft een dikke vriend, vandaar.
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Dus Marcel, pak 's avonds een keer de trein naar Deventer en ga naar binnen bij een Thais dametje.
Nou nou nou nu niet direct de casanova gaan uithangen hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehakt![]()
Maar ja, ik heb geprobeerd een houding over te brengen van 'ja ik ben nog maagd, so what?' Maar helaas denk ik dat het door edeting er niet echt door is gekomen.
Nee ik voel mij niet special, nee ik probeer mij ook niet special te gedragen omdat ik nog maagd ben.
En persoonlijk heb ik liever eerst een relatie met iemand en dan seks, dan naar de hoeren gaan en er voor betalen maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Oh en Pvoesss zal ik een keer langs komen
haha nee man. ik zag tijdens de eerste aflevering een mapje op je pc staan met de naam 'hentai'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehakt![]()
Zal hij wel van Alex geleerd hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Nou nou nou nu niet direct de casanova gaan uithangen he
Bugger dacht dat ik die allemaal had verwijderd voor het programma.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
haha nee man. ik zag tijdens de eerste aflevering een mapje op je pc staan met de naam 'hentai'
.. EN dat haar en die snor eraf gaat scheren, en zichzelf eens netjes gaat verzorgen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:22 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ja ik vind t echt nogal triest.. Marcel zou er gewoon best goed uit kunnen zien als ie zou afvallen..........
Oh, dat is wel afgekeken van haar volgens mij jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef artm het volgende:
Avithal lijkt op Christina Aguilera..
[ afbeelding ]
In vind hem op plaatje 1 meer een baas dan op plaatje 2.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
In 19 maanden!
http://dorcas1816.wordpre(...)-a-good-looking-man/
In 3 weeks I had lost 50 pounds total, but most importantly to me was that I could now finally lay down to sleep at night and breathe regularly. In less than 2 years time, my life has totally changed in incredible ways that words alone cannot describe.
Weet zeker dat jij dat ook kan!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef artm het volgende:
Avithal lijkt op Christina Aguilera..
[ afbeelding ]
Matige triceps.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enige acceptabele fysiek:
[ afbeelding ]
Goed, we dwalen af
Beeldmateriaal G, vergeet Joost trouwens niet die ook slechts 5 min in beeld is geweestquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef VitDijk88 het volgende:
Nog een vraag: wat was de toevoeging van Alida en dat gelovig creepy stelletje dat binnen een week trouwt en neukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |