Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:19 schreef Burdie het volgende:
Net de uitzending gezien, maar jee wat een sneuheid zeg.
Vooral Marc...echt... beggars can't be choosers, jongen!
En echt, wat denken mensen als Marc een vrouw nou te bieden te hebben.... Een matige baan, overgewicht, geen sprankelend sociaal leven, geen zelfvertrouwen, geen ruggegraat, een vies, onverzorgd uiterlijk... en dan zelf nog kieskeurig zijn ook
.
Jammer dat het is afgelopen, was altijd erg vermakelijk. Ben benieuwd wanneer het volgende seizoen weer begint.
Dat denk ik ook, die andere man (Joost?) heeft een hoop voor zich spreken. En als één puntje mist, kan je daar best aan werkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.
Die man komt er nog wel, bij Marc denk ik echt aan zo'n forever alone type.
Echt een sociaal leven had hij ook niet volgens mij. Die groep waar hij aan bekend ging maken dat hij maagd was (quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.
Die man komt er nog wel, bij Marc denk ik echt aan zo'n forever alone type.
Trio met God jewaitzquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk nu die gemiste aflevering terug. Die Gerlinde en Jan Willem (christenkoppel) hebben het erover dat ze niet alleen een relatie met elkaar hebben maar ook met god, een soort driebond dus
Ach.. zolang ze het alle 2 (3) vinden dat het zo is.. geen probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kijk nu die gemiste aflevering terug. Die Gerlinde en Jan Willem (christenkoppel) hebben het erover dat ze niet alleen een relatie met elkaar hebben maar ook met god, een soort driebond dus
Ik heb begrepen dat God wel leukere vrouwen kon scoren danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach.. zolang ze het alle 2 (3) vinden dat het zo is.. geen probleem
Bek dicht, Groningen is B tot de aasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
komt omdat dromeldaris daar woont.
Tevens eens, ik zou me ook niet verlagen naar dat niveau alleen voor wat kijkcijfertjes, bahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eens, maar kan ik het nog wel 'niet aardig' vinden
Als ik dit topic zo lees met allerlei kijkers, dan kijkt niemand omdat ze zo voor gek worden gezet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tevens eens, ik zou me ook niet verlagen naar dat niveau alleen voor wat kijkcijfertjes, bah
Nee, de insteek voor veel kijkers is lachen om die sneue figuren die geen meisje kunnen scoren. Omdat ze zich voordoen als dwerg, omdat ze dik zijn, vadsig of gewoon te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik dit topic zo lees met allerlei kijkers, dan kijkt niemand omdat ze zo voor gek worden gezet.
Tenminste niet voor het overdreven gedoe van RTL zelf. Dus de te gemaakte dates / acteurs en dergelijke.
Als het echte dates waren geweest, was het ook wel ongemakkelijk geweest in veel situaties en vonden de kijkers het nog steeds leuk.
Ach kom op. Er zijn zo veel mensen die er niet in passen. Die gaan ook niet massaal dieeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het geen eye-opener voor je Marcel, dat je niet in die achtbaan past?
"WTF, hee, ik ben dikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het geen eye-opener voor je Marcel, dat je niet in die achtbaan past?
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach kom op. Er zijn zo veel mensen die er niet in passen. Die gaan ook niet massaal dieeten.
Inderdaad. Zou mij wel met de neus op de feiten drukken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.
En zoals je wellicht weet doet Marcel al moeite om daar een weg in te vinden om dat aan te passen. Daar post hij vrij open en eerlijk over. Maar misschien heb je programma's als obese niet gekeken, maar overgewicht is ook gewoon een ziekte. Het is niet een simpel: ik ga nu op dieet en nu afvallen. Het is een manier van leven geworden en dat is moeilijk aan te passen. Zeker als je gevoel en gedachten er heel wisselend tegenover staan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er niet in past ben je ongezond dik.
Wanneer je er echt wat aan wil doen zul je er echt wel wat aan kunnen veranderen. Het is niet moeilijk om van Marcels gewicht naar een lager gewicht te komen. In principe zou die jongen niet eens hoeven te sporten om dit te bewerkstelligen. Ik weet niet hoe zwaar die precies is maar er kunnen sowieso al heel wat kilo's af door gewoon minder te gaan eten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
En zoals je wellicht weet doet Marcel al moeite om daar een weg in te vinden om dat aan te passen. Daar post hij vrij open en eerlijk over. Maar misschien heb je programma's als obese niet gekeken, maar overgewicht is ook gewoon een ziekte. Het is niet een simpel: ik ga nu op dieet en nu afvallen. Het is een manier van leven geworden en dat is moeilijk aan te passen. Zeker als je gevoel en gedachten er heel wisselend tegenover staan.
Gewoon minder eten. Ja als het zo makkelijk was hadden we allemaal maatje 36 hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je er echt wat aan wil doen zul je er echt wel wat aan kunnen veranderen. Het is niet moeilijk om van Marcels gewicht naar een lager gewicht te komen. In principe zou die jongen niet eens hoeven te sporten om dit te bewerkstelligen. Ik weet niet hoe zwaar die precies is maar er kunnen sowieso al heel wat kilo's af door gewoon minder te gaan eten.
Het is niet moeilijk, je kan best veel blijven eten qua volume zolang je maar lager in je kcals gaat zitten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon minder eten. Ja als het zo makkelijk was hadden we allemaal maatje 36 he
Wat ik je al probeerde uit te leggen is dat dik zijn ook een ziekte kan zijn. En dan is het ineens wel heel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, je kan best veel blijven eten qua volume zolang je maar lager in je kcals gaat zitten.
Dit zal ik dan nooit kunnen begrijpen, al helemaal niet wanneer je zoals Marcel met een beperkt budget moet leven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat ik je al probeerde uit te leggen is dat dik zijn ook een ziekte kan zijn. En dan is het ineens wel heel erg moeilijk.
Had je serieus anders verwacht???quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |