Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Marcel en de andere kandidaten kunnen toch ook in andere topics en fora's reageren ipv alleen in dit topic? Of hebben ze van Ewout een FOK!verbod gekregen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:36 schreef blow... het volgende: [..] nieuw topic blijven maken om mat marcel te praten
![]()
ewoutquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Marcel en de andere kandidaten kunnen toch ook in andere topics en fora's reageren ipv alleen in dit topic? Of hebben ze van Ewout een FOK!verbod gekregen?
aah.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een nieuwtje, wat je als eerste publiceert.
Morgenochtend 11:30 als de stagiair weer eens aan het werk gaat.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Wanneer komt die aflevering van vandaag online?
Nee en ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef blow... het volgende:
[..]
aah.
Dankuu.
Kom jij echt uit 1922 en is dat fobo echt jouw foto
Stom normaal komen ze gelijk online als de aflevering op tv begint.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Morgenochtend 11:30 als de stagiair weer eens aan het werk gaat.
Ik moest lachen.quote:
sorry dat ik het vroeg maar ik dacht al: die is geen 90quote:
Zou wel grappig zijnquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef blow... het volgende:
[..]
sorry dat ik het vroeg maar ik dacht al: die is geen 90
Je doet me aan Angela Groothuizen denken. Die profielfoto in je FB ieder geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijnHele fitte negentigjarige.
Iddquote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijnHele fitte negentigjarige.
Nee in het echt lijk ik daar totaal niet op.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Je doet me aan Angela Groothuizen denken. Die profielfoto in je FB ieder geval.
Jonger dan 90 zeker jaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
Ik had haar eigenlijk jonger geschat dan die foto
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat trouwens voor gepraat over stagiaires? Ben niet zo bekend met TV-slowchats enzo
Wauw, ik zou bijna stagiaire daar worden om de meest hilarische scènes bij elkaar te bewerkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Chinese muziekjes bij een Chinees Restaurant en zoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bentquote:
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bent
Geen belediging schat![]()
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.
Was ook niet zo opgevat hoor.
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?
Mooi, zo was hij ook niet bedoeld![]()
Wie is tong nou echtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.
quote:
Foto in zijn fobo is hij ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is Tong80 echt degene op die ene foto met een vrouw in die één of ander discotheek?
Wil danquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Moet? Waarom moet dat? En misschien doet hij dat wel.
dat is waar ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet hoor. Moet iedereen maar voor zichzelf weten.
Ik ben alleen met wasim in de volgende afleveringen geweest: 3,6,7quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Dit?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Ach zo erg was het niet ;-)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Bah. Vervelend dat je het dan toch terug ziet op tv. Ik begrijp je frustatie, maar zo erg was het niet. Je ging gelukkig op een goede manier om met de situatiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Niks om je voor te schamen. Als je doorzet en straks kilo's lichter bent lach je er om.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ok, bedankt voor de update.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Ik ben alleen met wasim in de volgende afleveringen geweest: 3,6,7
Verder ben ik nog steeds maagd en wasim heeft het inmiddels al gedaan.
Dat heeft hij bekend gemaakt in aflv 7.
En ik doe weer mee met season 2.
Wordt season 2 op een tropisch eilandquote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
Tsja. The show must go on. Helaas zijn jullie maar uitwisselbare figuranten voor hun.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Nieuw dansje voor seizoen 2?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:42 schreef IT-Alex het volgende:
[..]
nep maar lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Avithal, zo nep.
Ligt er ook zo dik boven op. Heel expliciet zeggen dat je echt nog alles moet leren. Yeah right.
Was te verwachten natuurlijk, en dan niet alleen omdat elk nieuw stukje materiaal dankzij de twintig herhalingen voor wat extra minuten zendtijd zorggt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
nee, ben wel blij dat ze het comentaar van een idioot op de achtergrond niet hebben gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, en dan niet alleen omdat elk nieuw stukje materiaal dankzij de twintig herhalingen voor wat extra minuten zendtijd zorggt.
Was dat moment trouwens geen "dit is zo beschamend dat ik vanaf nu trouw naar de sportschool ga om mijn lichaam te verbeteren"-moment zo tijdens de eerste date?
Tss, áltijd met olie!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hahaha ja hij houdt gewoon zn boekje erbij... 'ok... strelen hebben we gehad... Nu vingeren toch? Even kijken.. ow nee eerst nog masseren. Met of zonder olie... Wat zegt het boekje ook alweer... Met dus. Ok. '
Het is mij ook gebeurd dat ik niet in the goliath paste en het was ontzettend vernederend en vervelend. Ondertussen pas ik er wel weer in dus geef niet op, het is het echt waard om door te zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
nee, ben wel blij dat ze het comentaar van een idioot op de achtergrond niet hebben gebruikt
Let op, ooit laat ze zich gelijktijdig nemen door de prins én het witte paard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Lekker maar ze zit te wachten op haar prins op het witte paard die nooit zal komen.
En ons dit fantastische stukje real life documentaire door de neus boren?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |