Nee in het echt lijk ik daar totaal niet op.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Je doet me aan Angela Groothuizen denken. Die profielfoto in je FB ieder geval.
Jonger dan 90 zeker jaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef blow... het volgende:
Ik had haar eigenlijk jonger geschat dan die foto
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat trouwens voor gepraat over stagiaires? Ben niet zo bekend met TV-slowchats enzo
Wauw, ik zou bijna stagiaire daar worden om de meest hilarische scènes bij elkaar te bewerkenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Chinese muziekjes bij een Chinees Restaurant en zoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bentquote:
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bent
Geen belediging schat![]()
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.
Was ook niet zo opgevat hoor.
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?
Mooi, zo was hij ook niet bedoeld![]()
Wie is tong nou echtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.
quote:
Foto in zijn fobo is hij ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is Tong80 echt degene op die ene foto met een vrouw in die één of ander discotheek?
Wil danquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Moet? Waarom moet dat? En misschien doet hij dat wel.
dat is waar ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet hoor. Moet iedereen maar voor zichzelf weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |