En misschien maakt haar dat wel helemaal niet zo erg veel uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
Ik snap dat het vreselijk is, maar je ging er heel goed mee omquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tipquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe wist ze trouwens vanaf het begin dat je maagd was? Zelf verteld of door Ewoutje?
Bij die anderen was het namelijk ook wel zo dat er camera's bij waren maar dan gingen ze zelf er veel te vroeg op in (zoals Michael bij het bowlen"was het geil? lekker?").
Lekker overdreven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
Vind je? Ik kan slecht tegen bekrompenheid, en als je zo bekrompen bent als die MacorgaZ gaan mijn nekharen overeind staan...quote:
Dat was het ook wel, maar dat is een lang verhaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tip.
Ja dat is wel fucked upquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat ik niet in de achtbaan paste was niet zo erg, er was een random klootzak daar die nare opmerkingen maakte, dat heeft mij harder geraakt dan ik zou willen, iets wat ik de laatste paar weken ok een beetje heb weg gevreten.
Oh ja, had volgensmij het begin gemist, door de 50 herhalingen van "de vorige keer bij -" en "na de reclame--" heb ik volgensmij niet elk moment helemaal goed opgelet. Bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
Marc vertelde het, maar bij het stukje van de date van Marcel zeiden ze echt meermaals dat ze hem kende van het programma en na aflevering 2 contact opnam en zo.
ik zou me schamen als ik er zo uit zou zien. zou niet eens naar buiten durven, laat staan op televisiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
That's TVquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'
Playerrrr ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Niet echt, ook nog een paar random meiden die daar gebruik van maakten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
Bah zulke meidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |