Het is mij ook gebeurd dat ik niet in the goliath paste en het was ontzettend vernederend en vervelend. Ondertussen pas ik er wel weer in dus geef niet op, het is het echt waard om door te zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
nee, ben wel blij dat ze het comentaar van een idioot op de achtergrond niet hebben gebruikt
Let op, ooit laat ze zich gelijktijdig nemen door de prins én het witte paard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:02 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Lekker maar ze zit te wachten op haar prins op het witte paard die nooit zal komen.
En ons dit fantastische stukje real life documentaire door de neus boren?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Begrijpelijk. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde dat ze dat stukje erin stopte. Daarbij daarna de knip naar dat jullie hotdogs gingen eten, is ook niet echt aardigquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Volgens mij werkt dat niet zo... Als ik het me goed herinner mag je volgens het citaat recht alles citeren wat een persoon schrijft, zolang er duidelijk wordt gemaakt dat het om een citaat gaat uit een ander medium, met bronverwijzing...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef De-Dwerg het volgende:
En even voord e rodelbladen die dit lezen nee jullie mogen dit stuk niet gebruiken, jullie mogen mij niet qouten. Dit is ook voor alles wat ik hievoor heb gezegd.
Rot op joh, is het echt nodig om die meid gelijk voor zeug uit te maken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ey maar Marcel, zoals ook te lezen hadden mensen wel respect voor je pogingen om een leuk gesprek te hebben met die date, maar zij zelf deed er ook geen moeite voor.
Respect in ieder geval, als ik die zeug als date had gehad was ik weggelopen.
Oke oke, "volslank"quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:47 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Rot op joh, is het echt nodig om die meid gelijk voor zeug uit te maken?
Knurft.
En misschien maakt haar dat wel helemaal niet zo erg veel uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
Maar even serieus, haar buik kwam verder dan haar tieten in dat ene karretje, als vrouw wil je dat toch niet, doet je zelfbeeld ook geen goed
Ik snap dat het vreselijk is, maar je ging er heel goed mee omquote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tipquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe wist ze trouwens vanaf het begin dat je maagd was? Zelf verteld of door Ewoutje?
Bij die anderen was het namelijk ook wel zo dat er camera's bij waren maar dan gingen ze zelf er veel te vroeg op in (zoals Michael bij het bowlen"was het geil? lekker?").
Lekker overdreven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
Vind je? Ik kan slecht tegen bekrompenheid, en als je zo bekrompen bent als die MacorgaZ gaan mijn nekharen overeind staan...quote:
Dat was het ook wel, maar dat is een lang verhaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:54 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
In dit soort gevallen vraag ik me serieus af, of de wereld niet een stukje mooier was geweest als je vader die betreffende avond een condoom had gedragen.
Knurft.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien moet je het programma kijken. Kleine tip.
Ja dat is wel fucked upquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef De-Dwerg het volgende:
Dat ik niet in de achtbaan paste was niet zo erg, er was een random klootzak daar die nare opmerkingen maakte, dat heeft mij harder geraakt dan ik zou willen, iets wat ik de laatste paar weken ok een beetje heb weg gevreten.
Oh ja, had volgensmij het begin gemist, door de 50 herhalingen van "de vorige keer bij -" en "na de reclame--" heb ik volgensmij niet elk moment helemaal goed opgelet. Bedankt in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:00 schreef RockNijntje het volgende:
Marc vertelde het, maar bij het stukje van de date van Marcel zeiden ze echt meermaals dat ze hem kende van het programma en na aflevering 2 contact opnam en zo.
ik zou me schamen als ik er zo uit zou zien. zou niet eens naar buiten durven, laat staan op televisiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oke oke, "volslank"dan.
That's TVquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja enige wat ik daar over kan zeggen is 'zeer goede service bij de walibi'
Playerrrr ^^quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Niet echt, ook nog een paar random meiden die daar gebruik van maakten.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
Bah zulke meidenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
HAH! Zou die meiden nog niet aanraken met een stok van 10 meter, waren echt van die type breezers sletje.
Hadden ze ook scherpe knieën?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:54 schreef De-Dwerg het volgende:
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagdquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Maar als je hopeloos wordt zijn zulke meiden wel de uitkomst. Je hoeft alleen maar een Breezer mee te nemen.
Whehe. Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagd
Dat viel mij ook al op, ze zei dat alle blikken eraf moesten maar er bleven er zeker 3 liggen. Normaal krijg je dan geen prijs of een klote sleutelhanger of aansteker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Maagd worden...kan dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dan ga ik nog liever een klooster in en wordt ik voor eeuwig een maagd
Voor eeuwig staat er toch bijquote:
Was ook behoorlijk kut dat stukje, maar ja, RTL vindt zoiets natuurlijk geweldig, leedvermaak en zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ach ik denk als god maria onbevlekt zwanger kan maken kan hij jouw ook weer maagd maken, en zo niet er is plastische chirurgie om het maagdenvlies te herstellen voor vrouwen dan.quote:
Ik krijg tenminste excuses voor dit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Was ook behoorlijk kut dat stukje, maar ja, RTL vindt zoiets natuurlijk geweldig, leedvermaak en zo.
Ik begreep dat Marc ook al zo'n akkefietje had waarbij ze dingen hadden uitgezonden waar van te voren afgesproken was dat het niet uitgezonden zou worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste excuses voor dit.
Is dat bij jou ook gebeurd eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:16 schreef jugler het volgende:
Ik begreep dat Marc ook al zo'n akkefietje had waarbij ze dingen hadden uitgezonden waar van te voren afgesproken was dat het niet uitgezonden zou worden.
Ja maar dan is het "kwaad" al geschied.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ja, droom lekker verder.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:18 schreef De-Dwerg het volgende:
Klopt maar ja voor seizoen twee willen ze zo wie zo wat meer input van de mensen die weer meedoen/ Had ook al gezegd als ze mij weer willen wil ik meer zeggenschap over wat er van mij wel en niet in komt.
Ja, maar ondertussen hebben ze het wel (bewust?) uitgezonden. Lekker makkelijk om je er dan nog even vanaf te maken met een excuus. En dan willen ze ook nog dat je aan het tweede seizoen meedoet. Ik zou om mee te doen aan het tweede seizoen op z'n minst een financiële vergoeding vragen. Zij verdienen immers ook geld aan jou.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:14 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Wel mee eens ja, laat eigenlijk goed de intentie van Ewout zien; uitlachtv.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:19 schreef Flipkees het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen hebben ze het wel (bewust?) uitgezonden. Lekker makkelijk om je er dan nog even vanaf te maken met een excuus. En dan willen ze ook nog dat je aan het tweede seizoen meedoet. Ik zou om mee te doen aan het tweede seizoen op z'n minst een financiële vergoeding vragen. Zij verdienen immers ook geld aan jou.
Nee, maar er waren wel dingetjes waarvan ik het niet erg had gevonden als ze 't niet uitgezonden haddenquote:
Ja daarom, diegene met geen afsluiting lijken mij "perfect" voor een 2e seizoen. Daarom denk ik ook dat Avithal, ik (en logischerwijs ook Micheal en 'Boydelinde') niet interessant zijn voor het tweede seizoen (?)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Vond het wel een rare laatste aflevering. Van sommigen wel een afsluitend verhaaltje.. en van de ander weer niet.
Maar dan zou je alsnog verwachten dat er soort van cliffhanger zou komen "volgend seizoen weer verder met Marc en Marcel" zeg maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:34 schreef jugler het volgende:
Ja daarom, diegene met geen afsluiting lijken mij "perfect" voor een 2e seizoen. Daarom denk ik ook dat Avithal, ik (en logischerwijs ook Micheal en 'Boydelinde') niet interessant zijn voor het tweede seizoen (?)
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:
De hele montage is ook zo raar, in de 2 aflevering voor de laatste nog zo'n nieuw gristenkoppel even helemaal compleet doorlichten, in de laatste aflevering Alex en Wasim niks qua afsluiting, etc.
Zwak staaltje tv-programma eigenlijk, alleen de personen maken het nog een beetje leuk en cringeworthy.
Naja dat wisten ze van te voren natuurlijk niet. Blijft gewoon slecht staaltje tv-productiequote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan zou je alsnog verwachten dat er soort van cliffhanger zou komen "volgend seizoen weer verder met Marc en Marcel" zeg maar.
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebrachtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:39 schreef Geo4kant het volgende:
Kom op zeg, je ziet dit toch aan komen.. het is geen Michael Moore die een documentaire komt doen het is iemand van RTL5 met een flut concept die goedkoop wil scoren.
En dan zenden ze het toch uit en zeggen ze: See you in court. Ze weten toch wel dat jij dit niet gaat doen en betalen. En een soort van boete zullen ze ook gewoon mee akkoord gaan omdat ze er dan nog genoeg aan verdienen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef jugler het volgende:
[..]
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebracht
Als je gaat praten zoals bij die instructrice dan verdien je het om voor lul gezet te wordenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:46 schreef jugler het volgende:
[..]
Precies waarom ik niet mee zou doen aan een nieuw seizoen, tenzij ik keihard zwart op wit heb dat ik het laatste woord heb in wat en hoe het in beeld wordt gebracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |