Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is bij SBS, epische muziekjes bij bijvoorbeeld de Smaakpolitie.
Chinese muziekjes bij een Chinees Restaurant en zoquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook monteren ze continu Get Lucky onder items. Voor bij hart van nederland.
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bentquote:
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk hoe je praat/hoe oud ik denk dat je bent
Geen belediging schat![]()
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als Cynix en tong80.
Was ook niet zo opgevat hoor.
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef blow... het volgende:
[..]
tong zijn toch meerdere mods die dt doen?
Mooi, zo was hij ook niet bedoeld![]()
Wie is tong nou echtquote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee dat is een broodje aap verhaal.
quote:
Foto in zijn fobo is hij ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef -Spaghetti- het volgende:
Is Tong80 echt degene op die ene foto met een vrouw in die één of ander discotheek?
Wil danquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
Moet? Waarom moet dat? En misschien doet hij dat wel.
dat is waar ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat weet ik niet hoor. Moet iedereen maar voor zichzelf weten.
Ik ben alleen met wasim in de volgende afleveringen geweest: 3,6,7quote:Op maandag 24 juni 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb gemist hoe het met Alex (en Wasim) is afgelopen.
Iemand?
Dit?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Ach zo erg was het niet ;-)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik ben ziedend.... had &$#)&$^(#(& tegen ewoutgezegd dat ze dat stukje in de achtbaan NIET mochten gebruiken...
Bah. Vervelend dat je het dan toch terug ziet op tv. Ik begrijp je frustatie, maar zo erg was het niet. Je ging gelukkig op een goede manier om met de situatiequote:Op maandag 24 juni 2013 23:43 schreef De-Dwerg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |