Haha, dat zei ik hier ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:29 schreef RockNijntje het volgende:
Ik geloof er niks van dat je bij blikgooien zo'n grote Angry Birds knuffel krijgt als je niet alles omgooit.
Nee hij had het over dat hij wel 'status' had :-) Maar hij is gewoon vrij modaal zo te zien. Wel jammer dat hij maar in 1 aflevering is geweest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!
Eigenlijk best wel zielig, als jezelf al met dat soort vrouwen tevreden moet stellen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ouwe viezerik.
Hij had gewoon blij moeten zijn met Piggy Kitty.
Wat rij je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!
Ook geluisterd wat ze toen zeiden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:53 schreef annxxx1 het volgende:
Gatverdamme. Te horen krijgen dat je nieteens in een fucking achtbaankarretje past en vervolgens lekker een hotdog gaan vreten zonder schaamte. Alsjeblieft zeg. Kijken wie de grootste hap kan nemen
Dat t troost geeft?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook geluisterd wat ze toen zeiden?
Dingen van "en nu staan we een hotdog te eten, tsja eigenlijk niet goed" en dan inderdaad van dat het troost geeftquote:
Ja ik vind t echt nogal triest.. Marcel zou er gewoon best goed uit kunnen zien als ie zou afvallen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dingen van "en nu staan we een hotdog te eten, tsja eigenlijk niet goed" en dan inderdaad van dat het troost geeft.
Verbaast me niets dit je dit zegt, nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
En dat hij er nu niet goed uit ziet is jouw mening..
Ik vind gewicht echt niets boeien hoor Ik val eerder op mannen die veel overgewicht hebben dan te dun zijn.
So be it noem mij dan maar een chubbychaser.![]()
Wat ik dan weer wel zie als belangrijk is iemand die blij is met zichzelf. Zelfvertrouwen heeft. Met een open blik de wereld in kijkt, spontaniteit.
Maar gewicht en dikte zou mij veel minder tegen houden.
Ik hoop het wel. Een leuk topwijfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk komt alida niet terugverschrikkelijk.
Hoe dik ben je zelf?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef Pvoesss het volgende:
En dat hij er nu niet goed uit ziet is jouw mening..
Ik vind gewicht echt niets boeien hoor Ik val eerder op mannen die veel overgewicht hebben dan te dun zijn.
So be it noem mij dan maar een chubbychaser.![]()
Wat ik dan weer wel zie als belangrijk is iemand die blij is met zichzelf. Zelfvertrouwen heeft. Met een open blik de wereld in kijkt, spontaniteit.
Maar gewicht en dikte zou mij veel minder tegen houden.
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeienquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeit
Oh wat een interessante theoriequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeien
Sixpack is wel sexyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef MissesCrue het volgende:
Ik heb dat ook wel een beetje hoor. Ik val niet perse op wat dikker, maar heb liever mannen die te dik zijn dan te dun. Me huidige vriend is wel erg dun trouwensMaar goed, in de meeste gevallen heb ik liever iets steviger. Dat is toch meer mannelijk of zo, idunno.
Liever dat dan sixpack.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sixpack is wel sexy
[ afbeelding ]
Ze heeft een dikke vriend, vandaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd, meestal zijn t toch de dikke mensen die zeggen dat gewicht ze niks boeien
Nee bedankt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
als je nog maagd bent zou ik snel even mailen, dan kun je mee in seizoen 2
Ook dat niet eens..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze heeft een dikke vriend, vandaar.
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:45 schreef dikkedaniel het volgende:
Dus Marcel, pak 's avonds een keer de trein naar Deventer en ga naar binnen bij een Thais dametje.
Nou nou nou nu niet direct de casanova gaan uithangen hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehakt![]()
Maar ja, ik heb geprobeerd een houding over te brengen van 'ja ik ben nog maagd, so what?' Maar helaas denk ik dat het door edeting er niet echt door is gekomen.
Nee ik voel mij niet special, nee ik probeer mij ook niet special te gedragen omdat ik nog maagd ben.
En persoonlijk heb ik liever eerst een relatie met iemand en dan seks, dan naar de hoeren gaan en er voor betalen maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.
Oh en Pvoesss zal ik een keer langs komen
haha nee man. ik zag tijdens de eerste aflevering een mapje op je pc staan met de naam 'hentai'quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik van dames uit het orient hou? Heb je mijn computer gehakt![]()
Zal hij wel van Alex geleerd hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:20 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Nou nou nou nu niet direct de casanova gaan uithangen he
Bugger dacht dat ik die allemaal had verwijderd voor het programma.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
haha nee man. ik zag tijdens de eerste aflevering een mapje op je pc staan met de naam 'hentai'
.. EN dat haar en die snor eraf gaat scheren, en zichzelf eens netjes gaat verzorgen..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:22 schreef annxxx1 het volgende:
[..]
Ja ik vind t echt nogal triest.. Marcel zou er gewoon best goed uit kunnen zien als ie zou afvallen..........
Oh, dat is wel afgekeken van haar volgens mij jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef artm het volgende:
Avithal lijkt op Christina Aguilera..
[ afbeelding ]
In vind hem op plaatje 1 meer een baas dan op plaatje 2.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:53 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]
In 19 maanden!
http://dorcas1816.wordpre(...)-a-good-looking-man/
In 3 weeks I had lost 50 pounds total, but most importantly to me was that I could now finally lay down to sleep at night and breathe regularly. In less than 2 years time, my life has totally changed in incredible ways that words alone cannot describe.
Weet zeker dat jij dat ook kan!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:57 schreef artm het volgende:
Avithal lijkt op Christina Aguilera..
[ afbeelding ]
Matige triceps.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enige acceptabele fysiek:
[ afbeelding ]
Goed, we dwalen af
Beeldmateriaal G, vergeet Joost trouwens niet die ook slechts 5 min in beeld is geweestquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef VitDijk88 het volgende:
Nog een vraag: wat was de toevoeging van Alida en dat gelovig creepy stelletje dat binnen een week trouwt en neukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |