Hopelijk komt alida niet terugquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hoe zit het nou met Alida en Joost? Beide zijn ongeveer 5 minuten op tv geweest, hopelijk komen ze terug in seizoen 2 want ik vind dit wel heel karig.
Miss is hij daarom ook presentator enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan jezelf toch geen tv-maker noemen met zo'n slechte documantaire
Alles is gewoon kut aan hem..dat ene vrouwtje (met die doorrookte stem) noemde hem een knuffelbeer, maar die uitstraling heeft hij ook niet..niet iedere dikke kerel is datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
"Ja doe mij toch maar wat jongere dames."
Alsof Marc er zelf jong uitziet. Mijn pa is even oud en ziet er niet jong uit, maar hij lijkt minstens 10 jaar jonger dan Marc.
Zielige Ewout. Acteren kan hij niet, hosselen kan hij niet, zingen kan hij niet...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Het is gewoon een ouwe viezerik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
"Ja doe mij toch maar wat jongere dames."
Alsof Marc er zelf jong uitziet. Mijn pa is even oud en ziet er niet jong uit, maar hij lijkt minstens 10 jaar jonger dan Marc.
True, maar het irriteert me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Dat marc er zelf niet als een adonis uit ziet of jong is.. betekent natuurlijk niet dat ie op dat soort meiden kan vallen / zijn voorkeur heeft.
Dat de kans dat hij slaagt daardoor een stuk kleiner wordt, is weer een tweede antuurlijk.
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef CrushedTinBox het volgende:
Hoe zit het nou met Alida en Joost? Beide zijn ongeveer 5 minuten op tv geweest, hopelijk komen ze terug in seizoen 2 want ik vind dit wel heel karig.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles is gewoon kut aan hem..dat ene vrouwtje (met die doorrookte stem) noemde hem een knuffelbeer, maar die uitstraling heeft hij ook niet..niet iedere dikke kerel is dat
En toch kijk jij en ik en nog een aantal honderd duizend mensen. Hij verdient er flink aan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Drommeldaris het volgende:
(wie is de )Mollen kan hij niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zielige Ewout. Acteren kan hij niet, hosselen kan hij niet, zingen kan hij niet...
Marcel vertelde toch dat de serie oospronkelijk 6 afleveringen zou hebben, maar dat ze o.a. die date er nog in wilden hebben en wat terugblik-momenten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.
Ja, zij was super aardigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is gewoon een ouwe viezerik.
Hij had gewoon blij moeten zijn met Piggy Kitty.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En toch kijk jij en ik en nog een aantal honderd duizend mensen. Hij verdient er flink aan..
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die andere wat oudere man, waarvan iedereen incl zijn vrienden dachten dat hij homo was, had dat wel. Verzorgd, goede baan, leuk huis, sociaal leven, normaal tot goed postuur.. Zelfvertrouwen was er dan niet.
Die man komt er nog wel, bij Marc denk ik echt aan zo'n forever alone type.
Zal wel lage testostoronlevels hebbenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!
Dat kapselquote:Op dinsdag 25 juni 2013 13:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jasper, die student uit Groningen met die 'speed date' met meiden die al bezet waren en die lapdance in die lege kelder.
Misschien dachten die Joost en Alida wel halverwege dat ie hier toch eigenlijk geen zin in had. Ze waren namelijk nog aan het filmen terwijl de eerste afleveringen al uitgezonden werden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek wel alsof de programmamakers daar heel snel doorhadden dat ze er weinig mee konden ofzo..beetje raar dit halve werk idd.
Misschien hoeft hij niet iets kleins te compenseren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die gast had het over z'n leuke auto. Hij heeft een focking Fiesta!
Dat is zo'n onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij niet iets kleins te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |