hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te maknequote:Op donderdag 20 juni 2013 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje verdiepen in de historie mag wel.
QUOTED FOR FUCKING TRUTHHHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Van die theedoeken op iemand's hoofd, is anders ook geen plaatje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Surinaamse dames, Antilliaanse dames, Indonesische dames.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:28 schreef JCVD het volgende:
[..]
hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te makne
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:33 schreef sanasoufi het volgende:
Marokkaanse vrouwen![]()
Onze huis in Casablanca
Waarom mogen we niet naar Marokko? Wij houden van Marokko, Libanon. Egypte, Syri, Bahrein, en Saudi-Arabi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:45 schreef JCVD het volgende:
[..]
jij bent libanees? wtf doe je in marokko dan?
In Casablanca lopen de Marokkaanse hoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.
Rotterdam is ongeveer even verrot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
ja die mag de trollen opvangen. Thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.
Je moet het zo zien: Vroeger droeg iedereen in Marokko wel een hoofddoek. Veel Marokkanen zijn naar Nederland gekomen en nemen die tradities van daar mee. Ze keuren vervolgens alles wat Nederlanders doen af en zijn trots op hun eigen normen/waarden/cultuur. Echter in Marokko staat de tijd niet stil. Daar gaan ze gezellig naar concerten van Shakira:quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb nog paar mooie Perzische tapijtjes in de aanbieding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.Dit is zeker wel representatief wat eronder schuilt.
![]()
He maar Marokko he, wat is de regel als je als westerling een Moslima een dansje leert. Mag dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:51 schreef JCVD het volgende:
[..]
ja die mag de trollen opvangen. Thanks!
Buikdans moet kunnen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
He maar Marokko he, wat is de regel als je als westerling een Moslima een dansje leert. Mag dat?
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten. Ben je kk dom ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef b4kl4p het volgende:
Nouja het komt er op neer dat ik zo'n 8 maanden geleden zowat vermoord ben daar en ik me nog steeds afvraag hoe het nou daadwerkelijk zit.
Blijkbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten. Ben je kk dom ofzo.
internetwarriorrrrrrrrrquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:58 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed aangezien jullie allemaal broeders en zusters zijn:
Ik heb je zus geneukt hehehehhehe
Vrouwen die maken lekker eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten.
Elke koe kan ons iets leren, koeskoes koeskoesquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:06 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkaanse vrouwen kunnen tenminste koken.![]()
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met vrouwen uit ander werelddeel beter waren wat betreft het lekker klaarmaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:06 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkaanse vrouwen kunnen tenminste koken.![]()
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Elke koe kan ons iets leren, koeskoes koeskoes
Nouja ik wil niets verdedigen ofzo maar die bolletjes met een blok kip is ook niet helemaal alles. laten we het er gewoon op houden dat de vrouw niet kan koken. Dan is dat iig klaar, hoeven we niet te fokken betreffende Maroc - NL maar slaan we als gasten met of zonder baard de handen in een om ons af te zetten tegen de slecht kokende vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:10 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.Dat noem je toch geen eten... "Kook aardappelen, kook boerenkool, kook worst, prak die shit en stapel het op.."
![]()
Hanan Turk draagt een hoofddoek en is erg mooi:quote:
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:10 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.Dat noem je toch geen eten... "Kook aardappelen, kook boerenkool, kook worst, prak die shit en stapel het op.."
![]()
coolquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik wil niets verdedigen ofzo maar die bolletjes met een blok kip is ook niet helemaal alles. laten we het er gewoon op houden dat de vrouw niet kan koken. Dan is dat iig klaar, hoeven we niet te fokken betreffende Maroc - NL maar slaan we als gasten met of zonder baard de handen in een om ons af te zetten tegen de slecht kokende vrouw.
FOK de slechte boerenkool
FOK de slechte KOESKOES
Is net of je zegt:"Geen prof voetballer is geboren met voetbal skills, dat moet hij leren."quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w teltquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w telt
De skills zijn er maar zonder training wordt het niets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:14 schreef JCVD het volgende:
Is net of je zegt:"Geen prof voetballer is geboren met voetbal skills, dat moet hij leren."
Doh.. maar hij heeft er aanleg voor, net als Marokkaanse vrouwen aanleghebben voor heerlijke kokkerellerijen.
ik wil wel een vrouw die huismoeder/ceo en het liefst ook nog familie-uitje-bezoek-koningin is. Dan zet ik mn ps3 wel gewoon weer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenwerken lijkt me
Ja, er zijn genoeg die niet kunnen koken, maar ja. Koken is belangrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De skills zijn er maar zonder training wordt het niets.
Ook dat telt mee, en ik vind het wel leuk om in de keuken te klooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w telt
Het is leuk. Tot je die kkzooi moet opruimequote:Op donderdag 20 juni 2013 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook dat telt mee, en ik vind het wel leuk om in de keuken te klooien.
maar jij hebt echt niet de ambitie allerlei dingen te gaan doen met je leven? je zou maarzo grootverdiener kunnen worden hoor, kost je 80 uur pw maar dan heb je wel die functe! Trouwen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenwerken lijkt me
Altijd goed naar je aanstaande schoonmoeder kijken is mijn raad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:18 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ja, er zijn genoeg die niet kunnen koken, maar ja. Koken is belangrijk.![]()
Dat doet mijn vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:19 schreef JCVD het volgende:
[..]
Het is leuk. Tot je die kkzooi moet opruime
Nee, ik zorg voor het zachte papier met motiefje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:22 schreef JCVD het volgende:
[..]
Goeie vrouw heb je dan. Veegt ze je kont ook af?
Dan weet je waar je je heil moet gaan zoeken, prettige vlucht en vaarwel TS.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
Hoezo standaard blondquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:32 schreef shawtyyy het volgende:
Ze zijn niet lelijk, maar hun look is zo saai, standaard blond simpele blauwe ogen recht lichaam. en na hun 50e gaan ze gelijk over na 'n mannenkapsel, true toch? ik bedoel zweedse vrouwen zijn ook blond, maar hebben dan meestal ook 'n knap gezicht
Gefeliciteerd, je hebt zojuist twee volkeren in een enkele post verschrikkelijk en ook nog eens foutief weten te generaliseren. Je moeder is trots op je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:32 schreef shawtyyy het volgende:
Ze zijn niet lelijk, maar hun look is zo saai, standaard blond simpele blauwe ogen recht lichaam. en na hun 50e gaan ze gelijk over na 'n mannenkapsel, true toch? ik bedoel zweedse vrouwen zijn ook blond, maar hebben dan meestal ook 'n knap gezicht
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Er zijn zoveel mooie Nederlandse vrouwenen ja ook een hoop minder mooie.
einde punt klaar slotje
Ja wat is leuk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
Kunnen niet met zoveel vrijheid omgaan, gaan ze lastig doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef Twiitch het volgende:
Marokkaanse meisjes (hier in Nederland) zijn vaak aan de dikke kant en veel te luidruchtig.
Verzorgde kleding is al een hele vooruitgang.quote:
Probleem is dat ze allemaal denken dat ze hip zijn daarmeequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verzorgde kleding is al een hele vooruitgang.
Maar je ziet heel veel hetzelfde hier, standaard spijkerbroek met een T-shirt met een opdrukje.
En die eeuwige Nike's.![]()
Niks mis mee op zich maar is nu niet echt iets bijzonders of leuk opvallend.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal denken dat ze hip zijn daarmee
Een macbook erbij en een oud bandje van een festival en ze zijn helemaal hipster en klaar om naar Berlijn te gaanquote:
Eensch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Overigens wel iets grappigs gevonden,quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een macbook erbij en een oud bandje van een festival en ze zijn helemaal hipster en klaar om naar Berlijn te gaan
Verbaast me niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens wel iets grappigs gevonden,
Best geklede land
1) Itali
2) Spanje
3) Frankrijk
4) Groot-Brittani
5) Denemarken
Slechts geklede land
1) Rusland
2) Nederland
3) Turkije
4) Duitsland
5) Zweden
Ik had toch wel verwacht dat we lager zouden staan dan Duitsland.quote:
Lager bedoel je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat we hoger zouden staan dan Duitsland.
Lager inderdaad ja, hahaha.quote:
Ach, Nederland verwacht ook altijd het EK en WK voetbal te winnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat we hoger zouden staan dan Duitsland.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Wij Nederlandse mannen zijn ook allemaal kankerlelijk, dus dat streept mooi tegen elkaar weg dan lijkt me.
Al eens in Polen geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:55 schreef snakelady het volgende:
En dat polen er niet tussen staat verbaasd me echt, je kan hier precies zien wie er Pools is, puur door de verschrikkelijke kledingstijl.
Rot nou eens op met je kledingdiscussie, voer dat op het Viva-forum o.i.d. Topic gaat ook helemaal niet over kleding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:55 schreef snakelady het volgende:
En dat polen er niet tussen staat verbaasd me echt, je kan hier precies zien wie er Pools is, puur door de verschrikkelijke kledingstijl.
Nee, die non-discussie over lelijke Nederlandse vrouwen terwijl de mannen minstens net zo erg zijn moet maar eens over zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:56 schreef moneyball het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je kledingdiscussie, voer dat op het Viva-forum o.i.d. Topic gaat ook helemaal niet over kleding.
vind dat nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Wij Nederlandse mannen zijn ook allemaal kankerlelijk, dus dat streept mooi tegen elkaar weg dan lijkt me.
Het gaat niet over kleding muts.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, die non-discussie over lelijke Nederlandse vrouwen terwijl de mannen minstens net zo erg zijn moet maar eens over zijn.
Nou nou, mag wel wat vriendelijker...De reden waarom veel Nederlandse mannen Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk vinden is mede ook door de kledingstijl en korte pittige kapsels.quote:
Ik vind dit toch wat toepasselijkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Dus mannen met kort haar zijn knapperquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef rosepetals het volgende:
Mooi haar maakt je gezicht automatisch minder lelijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus mannen met kort haar zijn knapper?
Dat is natuurlijk geen gemiddelde, er zijn ook Nederlandse vrouwen die er zo uitzien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wat toepasselijker
[ afbeelding ]
dit zie je ook in een nederlandse boeren clubhuis maar dan met een NL vlagquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Wat een bazen die Polen. Waarschijnlijk spelen ze ook nog eens een bazen spel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Het is wel hoe ouder ze worden ze er meestal beter uit gaan zien, ook met hoe ze zich presenteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
Mannen moeten er juist mannelijk en rauw uitzien, niet te perfect.Over het algemeen vind ik zelf Nederlandse mannen wel erg leuk trouwens.
Die zijn net zo erg inderdaad!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
dit zie je ook in een nederlandse boeren clubhuis maar dan met een NL vlag
Volgens mij ben jij kortgeschoren ook nog mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef rosepetals het volgende:
Mooi haar maakt je gezicht automatisch minder lelijk.
Je snapt het maar niet he? Ik vind Nederlandse vrouwen helemaal niet lelijk.Maar lelijk of knap zijn heeft niks mrt kleding te maken. En daar gaat het topic over. Dat kleding iemand meer/minder aantrekkelijk kan maken is waar. Tevens snijdt je opmerking over dezelfde kenmerken geen hout, bv heupen Nederlandse vrouwen vs Spaanse vind ik een verschil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou nou, mag wel wat vriendelijker...De reden waarom veel Nederlandse mannen Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk vinden is mede ook door de kledingstijl en korte pittige kapsels.
Laten we eerlijk zijn, het is niet zo dat je de grens over gaat naar Nederland en spontaan zijn alle vrouwen lelijk terwijl ze in Belgie of Duitsland nog prachtig waren.
Wat betreft uiterlijke kenmerken liggen alle Europese vrouwen wel gelijk.
Het is dus wel degelijk de kledingstijl en haardracht die er mee te maken heeft.
Ik heb het super kort gehad, dat vond ik toen wel erg lelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij kortgeschoren ook nog mooi.
Het is ook maar net waar je op valt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is wel hoe ouder ze worden ze er meestal beter uit gaan zien, ook met hoe ze zich presenteren.
Bedoelde ook west Europa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je snapt het maar niet he? Ik vind Nederlandse vrouwen helemaal niet lelijk.Maar lelijk of knap zijn heeft niks mrt kleding te maken. En daar gaat het topic over. Dat kleding iemand meer/minder aantrekkelijk kan maken is waar. Tevens snijdt je opmerking over dezelfde kenmerken geen hout, bv heupen Nederlandse vrouwen vs Spaanse vind ik een verschil.
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
Mannen moeten er juist mannelijk en rauw uitzien, niet te perfect.Over het algemeen vind ik zelf Nederlandse mannen wel erg leuk trouwens.
Ik kom vaak in Polen en ben het er niet meer eens, overigens zijn de vrouwen in Polen heel erg bezig met uiterlijk en kleding..quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen gemiddelde, er zijn ook Nederlandse vrouwen die er zo uitzien.
Dit zou dan een beter gemiddelde zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat is er zo erg dat je op die afbeelding ziet?
Ik vind lieve ogen in combinatie met een rauwe baard wel heel sexyquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.
Tegenwoordig zijn de meeste mannen net vrouwen qua gedrag en kleding terwijl ze niet doorhebben dat je gewoon een man bent als je dat uitstraalt. Probleem is een beetje dat de meeste mannen denken dat als ze zich niet scheren een dag dat ze rauw uitzien, maar de meeste hebben gewoon een te lieve kop
Niks mis mee?? Lekker luchtig gekleed op de bank met vrienden en aan de eettafel conversaties voeren met chicksquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.
Inderdaad, daarom heb ik ook een IJslander.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de meeste mannen net vrouwen qua gedrag en kleding terwijl ze niet doorhebben dat je gewoon een man bent als je dat uitstraalt. Probleem is een beetje dat de meeste mannen denken dat als ze zich niet scheren een dag dat ze rauw uitzien, maar de meeste hebben gewoon een te lieve kop![]()
Ik vind ze vaak wat te sletterig gekleed met de veel make-up en te geblondeerd haar.quote:[..]
Ik kom vaak in Polen en ben het er niet meer eens, overigens zijn de vrouwen in Polen heel erg bezig met uiterlijk en kleding..
Ik maak me er totaal niet druk om, mischien lijkt dat zo. Ik waak er alleen maar voor dat het hier een soort huishoudbeurs slowchat wordt. Ps. Moet jiij niet koken of stofzuigen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoelde ook west Europa.
Maar jongen, wat maak je je druk, dit topic was van begin af aan al niet serieus te noemen of had je echt een discussie met diepgang verwacht over dit onderwerp?
en haar in een staart dan? Soit, ik geloof je niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb het super kort gehad, dat vond ik toen wel erg lelijk![]()
Tja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind het drie keer niks als een man er altijd zo bij loopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Niks mis mee?? Lekker luchtig gekleed op de bank met vrienden en aan de eettafel conversaties voeren met chicks
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind lieve ogen in combinatie met een rauwe baard wel heel sexy
Want jij bent een undercover moderator?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ik maak me er totaal niet druk om, mischien lijkt dat zo. Ik waak er alleen maar voor dat het hier een soort huishoudbeurs slowchat wordt. Ps. Moet jiij niet koken of stofzuigen ofzo?
Die pot met muscle pillen ook op tafelquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
In een staart is wel oke, maar dan zie je dat het nog lang isquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef Rawberry het volgende:
[..]
en haar in een staart dan? Soit, ik geloof je niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''
Ze lopen nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind het drie keer niks als een man er altijd zo bij loopt.
Nee ben al binnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want jij bent een undercover moderator?
Moet jij niet werken en geld verdienen ofzo?
Ja eh kan jij misschien even normaal doen? Heel irritant doe je.quote:
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In een staart is wel oke, maar dan zie je dat het nog lang is
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik gewoon echt heel erg leukTalent en een baard.
Idem.Mens ga koken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja eh kan jij misschien even normaal doen? Heel irritant doe je.
rot dan lekker op naar Marokkoquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
Ik ook, ik heb een huishoudster en een kok in huis dus ik heb alle tijd van de wereld.quote:
Hallo ben je nu echt zo blind? Iedereen gaat toch op haar in? De discussie loopt prima. Dan ben jij dus niet de gene die haar naar het viva forum moet verwijzen, beter ga je zelf weg.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ga ervoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.quote:
Daar gaat het dus mis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een huishoudster en een kok in huis dus ik heb alle tijd van de wereld.
Inderdaad, ik denk dat vrouwen daarin toch wat minder kritisch zijn, perfect is ook maar saai, Mijn vriend is ook niet gespierd en heeft zelfs een buikje, maar ik vind hem wel super aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.Hij is zeker weten goed genoeg, meer dan dat.
![]()
Liever een leuk karakter erbij dan de perfecte armen
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisendquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.Hij is zeker weten goed genoeg, meer dan dat.
![]()
Liever een leuk karakter erbij dan de perfecte armen
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisend
Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisend
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
Karakter heb je en ontwikkel je, daar hoef je naar mijns inziens geen moeite voor te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.
Oh god dat weer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
Jawel! Jawelll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Karakter heb je en ontwikkel je, daar hoef je naar mijns inziens geen moeite voor te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Daarnaast zijn mensen ook erg kritisch naar anderen, wat ook weer een vorm van onzekerheid is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.
Die met een hoofddoek zie je heus wel, je bent toch niet blind? En dat zijn doorgaans juist de lelijkere exemplaren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.
Maar ik ben helemaal geen Nederlanderquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel! Jawelll.
Proberen minder te oordelen over mensen, proberen alles van meerdere kanten te zien. Als je ziet dat iemand hulp nodig heeft op straat, hulp aanbieden.
Dat geeft je zo'n fijn gevoel, dan voel je je veel liefdevoller, over alles om je heen.Dat ga ik nu altijd doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe ben jij zo geworden?
Goedzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat ga ik nu altijd doen![]()
![]()
Hoe ben jij zo geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
haha ik be halfbloed maar ben blank enzo en men vindt het raar dat ik latinobillen hebquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht en herkenbaar, ik voel mij ook helemaal niet aangetrokken tot Nederlandse vrouwen. Meestal hebben ze geen goede heupen of een kont of het zijn van die houterige boerinnen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GoedzoLet maar op, je gaat je steeds fijner voelen. En die hele kleine mooie dingen erg waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sigquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awhhhh hahaha. Dat is echt heel erg liefquote:
Insta(gram)quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef mapima het volgende:
Terechte klacht. Zie je ook op insta. Veel polen, marokkanen, tunesiers, turken en italienen om zobtr noemen zijn stukken mooier
Dat is een kwestie van smaak....quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef mapima het volgende:
Terechte klacht. Zie je ook op insta. Veel polen, marokkanen, tunesiers, turken en italienen om zobtr noemen zijn stukken mooier
Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef mapima het volgende:
[..]
haha ik be halfbloed maar ben blank enzo en men vindt het raar dat ik latinobillen heb
racismeme!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zijn de straten voor de Nederlandse vrouw dus weer wat veiliger.
Een betere wereld begint bij jezelf, alleen denken de meeste mensen dat een ander daar eerst mee moet beginnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen Nederlander![]()
*verder fapt op Russische chicks*![]()
Dat geschreeuw van die donkere ook op het laatst
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GoedzoLet maar op, je gaat je steeds fijner voelen. En die hele kleine mooie dingen erg waarderen.
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
+quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Amnon het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
Nu nog stijlvol gedrag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
IK ben geboren met een rauwe kop, maar zal wel door mn roots komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''
zeg dat maar tegen die nichten in het fitnesstopicquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef lovely_sunset het volgende:
De kleding, de bouw, te mannelijk, ambities en hobby's mogen niet. Nederlandse mannen willen werkelijk dat de dames thuisblijven met de kids.
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabi.
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijn
Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Omdat algehele onvrede. Mensen worden overal met stereotypen geconfronteerd en actie reactie. Maar als je naar de individuele gevallen gaat kijken zie je dat dat er helemaal niet toe doet. Mensen die bijv. zeggen altijd op blond te vallen kunnen dan ineens verliefd worden op een brunette. Dit soort generaliserende uitspraken zijn wel leuk om een discussie op gang te houden anders wordt het maar saai.quote:
Dat zijn mensen die niet helemaal wijs zijn die dat zeggen, heeft niets met mannen van doen dat zijn gewoon wezenlozen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
Meeste mensen zijn simpel. Ze willen denken in stereotypen anders raken ze helemaal in de war.quote:
Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.
''Jij bent niet goed genoeg'' ipv ''Ik ben niet goed genoeg''.
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn.
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrire gerichter en werken full time.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
Nee, is niet waar. Je gaat hier per definitie uit van de schuld van de man. Je kunt niet ontkennen dat de hele vrouwenbeweging in de jaren 70 en 80 zo ver is doorgeschoten dat zowel man als vrouw een groot deel van hun identiteit zijn kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent
Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrire gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrire zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef EINZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.
Volgens mij zie je dat niet goed; de arbeidsparticipatie is onder Nederlandse vrouwen hoger dan het Europees gemiddelde, maar ze werken vaker parttime. De correcte lezing zou in mijn ogen zijn dat de Nederlandse vrouw meer mogelijkheden heeft om parttime of fulltime te werken en dan vaker kiest voor het eerste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrire gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrire zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
Ok, prima, wat jij wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
Algemeen. Vrouwen wilden veel meer van wat de man ook deed. Niet alleen werk (waarvan ze nu toch weer zeggen dat ze liever parttime thuis zitten, dus ze voelen zich inderdaad niet zo comfortabel als carrierevrouw), maar ook op legio andere gebieden. Taakverdeling thuis. Opvoeden van de kinderen. Dingen doen die de vrouw graag wilde. Ik zeg niet dat dat niet goed is geweest, maar we zijn erin doorgeschoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?
Tuurlijk, daar kies ik ook voorquote:
Mij zal je niet horen zeggen dat je pers bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen zeggen dat je pers bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat.
Ik zit nog te wachten op je teksten als Halal en haram .....waarbij vooral jouw slag afgeeft op Nederlandse meisjes en onze samenleving en onderwijl alles wat de Profeet verboden heeft aan zijn laars lapt maar wel te pas en te onpas voor je eigen genoegdoening/gebruiken/misbruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie. klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Het is het een of het ander, of ze lopen er onverzorgd bij of het zijn van die metromannen met een handtas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?
Kijk, dat is ook een onderdeel van het terrein dat door de feminisering voor de man is weggevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen zeggen dat je pers bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat.
De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens wel iets grappigs gevonden,
Best geklede land
1) Itali
2) Spanje
3) Frankrijk
4) Groot-Brittani
5) Denemarken
Slechts geklede land
1) Rusland
2) Nederland
3) Turkije
4) Duitsland
5) Zweden
Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...
Ik werk op Schiphol en weet eigenlijk altijd wel wie ik in het Nederlands aan kan spreken en wie niet, maar bij Denen gaan het standaard fout omdat ze en fysiek hetzelfde zijn en zich praktisch hetzelfde kleden.. Beetje raar dus dat Denemarken dan een van de best geklede landen zou zijn en Nederland een van de slechts geklede.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.
Maar dat komt door die klote tegeltjes die ze in Denemarken gebruiken denk ik.
huh jij bent blond?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben altijd zo kwaad als mensen denken dat ik n Turk of Marokkaan ben
Ben je ook. Maar wel een zwaar geblondeerde Murksequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Dat zal ook vaak gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )quote:
Dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Wat een zwaar leven moet dat zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )
quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
quote:
Ik kom niet uit Belgi, muts!quote:
Ach in Nederland is bijna niemand meer 100% Nederlands. Dus pas je er prima tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:
zwaar klote100% NL zijn en dan mensen denken dat je foreigner bent
Alle vrouwen zijn toch hoeren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef NietDoen het volgende:
Kijk is verder dan de supermarkt en ga is naar een cafe/discotheek/festival. Massa's mooie Nederlandse vrouwen.
Als Marrokaan Nederlanders generaliseren, omgekeerde wereld
Ik heb jou gezien. JIj bent een prime-voorbeeld voor wat ik beschreef.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn sowieso vrij soft gemiddeld genomen. Merk je inderdaad ook terug in de verhalen over dat Nederlandse vrouwen dominant zouden zijn. Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet zo dominant, veel volkeren die helemaal niet zo feministisch ingesteld zijn, hebben veel dominantere vrouwen. Het feit dat deze dan beter kunnen koken dan de gemiddelde Nederlandse vrouw, doet daar verder niet zoveel aan af.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent
Inderdaad. Hollandse vrouwen..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk hier de kortgeknipte en slonzige Nederlandse huisvrouwtjes maar weer eens uit hun dak gaan als ze het op vrouwelijkheid and all that weer eens moeten afleggen tegen andere vrouwen uit any given country
Mooi kunnen we je achter de ramen zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
En ik word dus geregeld pool etc geschat.
True.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop
Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkledenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:42 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Hollandse vrouwen..Het is fucking normaal om je als man te kleden.
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef wickedmen het volgende:
Alhoewel ik het wel vreemd vindt, 8 van de 10 vrouwen in NL stijgt boven een 6 uit.
Misschien is TS wel zo verliefd dat hij geen enkele wijf ziet staan of is een Nederlandse vrouw gewoon totaal niet zijn smaak maar dat is dan discriminatie!
Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkleden
Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding.
Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.
[..]
Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste.
Buitenkant wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.
Hahahah, boks. Jij bent tenminste trots op je land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een pareltje van een topic. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
Ligt aan de plek. De plaatselijke smokeys in A'dam niet. Als ik naar Bloemendaal ga zijn ze wel mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
Je doet de Nederlandse dames tekort. Gemiddeld genomen, leggen ze het inderdaad af tegen veel andere volkeren (die hier ook rondlopen). Het is echter ook niet zo dat er geen mooie te vinden zijn. Tussen de leeftijd van 16 en 25 is het hier prima te doen.
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."?
Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.
Tsja, als je iets niet kan krijgen dan moet je het maar afkraken tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties.
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?
Ik moest ook glimlachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een pareltje van een topic. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
En toch faal je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo n op n in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, ik houd van een uitdaging. Dit is "shooting fish in a barrel".
Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.
Genoeg gasten gezien die een vriendin blijkbaar kunnen hosselen en voor eeuwig bij haar blijven ongeacht wat, terwijl mevrouw elke lekkere boy afwerkt die ze tegen komt.
Ik zeg niet dat Marokkaanse vrouwen lelijk zijn, nee sommige zijn echte habibi's maar er zijn lelijke wijven en mooie wijven ongeacht nationaliteit of ras.
Wow, je kent me. Zegt alweer genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten.Ik snap het wel, hij heeft zijn verblijfsvergunning nog niet.
Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas domquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef JCVD het volgende:
[..]
Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk.Jij bent kk dom. Het is habibti's.
Definieer hoer eens?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo n op n in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.
kk= Kwantumkorleioniestischquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas dom
Dus dan doe je dit maar om het te verzachten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:
[..]
Definieer hoer eens?
[..]
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.
En huppa door de mand gevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:
[..]
Definieer hoer eens?
[..]
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.
Ik had het over jouquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus dan doe je dit maar om het te verzachten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, ik houd van een uitdaging. Dit is "shooting fish in a barrel".
Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft...quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En huppa door de mand gevallen.
Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
Verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zogenaamd je zou een lekkere vrouw weigeren, nu val je echt door de mand.
Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild.quote:
Is alleen een scheldwoord voor vrouwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
Vermoeden kan ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild.![]()
![]()
Je reageert zo verdomd typisch. Ik lach me helemaal de tering hierzo.
En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef JCVD het volgende:
[..]
Vermoeden kan ik ook.Discussieer je zo altijd? "Ik vermoed dat ik gelijk heb... ik vermoed..."
Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef JCVD het volgende:
[..]
Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft...Kom jij nu met een tegenargument van "Ik heb 5 gehad in een dag"?
[..]
Ok.
Deze tjap weet niet hoe easy jullie chicks zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En huppa door de mand gevallen.
Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
Okeokeoeokquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.
Ras? Je kan toch ook zeggen AFrikaanse chicks zijn lelijk... Wtf zeg jij allemaal. Sommige vinden afrikaanse chicks toch ook lelijk omdat ze bruin+dikke lippen hebben. Hoor je iemand daarover zeuren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.
Kijk als je nou een topic had geopend met NL'se vrouwen zijn veel makkelijker dan had ik niks gezegd maar een heel ras over een kam scheren doen alleen mensen die gefrustreerd zijn en niet meer logisch kunnen nadenken.
Om maar erover te zwijgen dat je discussiert als een 12 jarige.
Ik ben benieuwd hoe jij erbij komt dat ik geen verblijfsvergunning zou hebben?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef JCVD het volgende:
[..]
Verblijfsvergunning?Ben je wel marokkaan/moslim of ben je zo'n geassimileerde junk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |