quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen Nederlander![]()
*verder fapt op Russische chicks*![]()
Dat geschreeuw van die donkere ook op het laatst
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GoedzoLet maar op, je gaat je steeds fijner voelen. En die hele kleine mooie dingen erg waarderen.
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
+quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Amnon het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
Nu nog stijlvol gedrag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
IK ben geboren met een rauwe kop, maar zal wel door mn roots komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''
zeg dat maar tegen die nichten in het fitnesstopicquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef lovely_sunset het volgende:
De kleding, de bouw, te mannelijk, ambities en hobby's mogen niet. Nederlandse mannen willen werkelijk dat de dames thuisblijven met de kids.
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabië.
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijn
Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Omdat algehele onvrede. Mensen worden overal met stereotypen geconfronteerd en actie reactie. Maar als je naar de individuele gevallen gaat kijken zie je dat dat er helemaal niet toe doet. Mensen die bijv. zeggen altijd op blond te vallen kunnen dan ineens verliefd worden op een brunette. Dit soort generaliserende uitspraken zijn wel leuk om een discussie op gang te houden anders wordt het maar saai.quote:
Dat zijn mensen die niet helemaal wijs zijn die dat zeggen, heeft niets met mannen van doen dat zijn gewoon wezenlozen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
Meeste mensen zijn simpel. Ze willen denken in stereotypen anders raken ze helemaal in de war.quote:
Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |