hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te maknequote:Op donderdag 20 juni 2013 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje verdiepen in de historie mag wel.
QUOTED FOR FUCKING TRUTHHHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Van die theedoeken op iemand's hoofd, is anders ook geen plaatje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Surinaamse dames, Antilliaanse dames, Indonesische dames.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:28 schreef JCVD het volgende:
[..]
hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te makne
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:33 schreef sanasoufi het volgende:
Marokkaanse vrouwen![]()
Onze huis in Casablanca
Waarom mogen we niet naar Marokko? Wij houden van Marokko, Libanon. Egypte, Syri, Bahrein, en Saudi-Arabi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:45 schreef JCVD het volgende:
[..]
jij bent libanees? wtf doe je in marokko dan?
In Casablanca lopen de Marokkaanse hoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.
Rotterdam is ongeveer even verrot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
ja die mag de trollen opvangen. Thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |