Inderdaad, daarom heb ik ook een IJslander.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.
Tegenwoordig zijn de meeste mannen net vrouwen qua gedrag en kleding terwijl ze niet doorhebben dat je gewoon een man bent als je dat uitstraalt. Probleem is een beetje dat de meeste mannen denken dat als ze zich niet scheren een dag dat ze rauw uitzien, maar de meeste hebben gewoon een te lieve kop![]()
Ik vind ze vaak wat te sletterig gekleed met de veel make-up en te geblondeerd haar.quote:[..]
Ik kom vaak in Polen en ben het er niet meer eens, overigens zijn de vrouwen in Polen heel erg bezig met uiterlijk en kleding..
Ik maak me er totaal niet druk om, mischien lijkt dat zo. Ik waak er alleen maar voor dat het hier een soort huishoudbeurs slowchat wordt. Ps. Moet jiij niet koken of stofzuigen ofzo?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoelde ook west Europa.
Maar jongen, wat maak je je druk, dit topic was van begin af aan al niet serieus te noemen of had je echt een discussie met diepgang verwacht over dit onderwerp?
en haar in een staart dan? Soit, ik geloof je niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:08 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb het super kort gehad, dat vond ik toen wel erg lelijk![]()
Tja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind het drie keer niks als een man er altijd zo bij loopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Niks mis mee?? Lekker luchtig gekleed op de bank met vrienden en aan de eettafel conversaties voeren met chicks
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind lieve ogen in combinatie met een rauwe baard wel heel sexy
Want jij bent een undercover moderator?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ik maak me er totaal niet druk om, mischien lijkt dat zo. Ik waak er alleen maar voor dat het hier een soort huishoudbeurs slowchat wordt. Ps. Moet jiij niet koken of stofzuigen ofzo?
Die pot met muscle pillen ook op tafelquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
In een staart is wel oke, maar dan zie je dat het nog lang isquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef Rawberry het volgende:
[..]
en haar in een staart dan? Soit, ik geloof je niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''
Ze lopen nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind het drie keer niks als een man er altijd zo bij loopt.
Nee ben al binnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want jij bent een undercover moderator?
Moet jij niet werken en geld verdienen ofzo?
Ja eh kan jij misschien even normaal doen? Heel irritant doe je.quote:
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In een staart is wel oke, maar dan zie je dat het nog lang is
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik gewoon echt heel erg leukTalent en een baard.
Idem.Mens ga koken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja eh kan jij misschien even normaal doen? Heel irritant doe je.
rot dan lekker op naar Marokkoquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Ik ook, ik heb een huishoudster en een kok in huis dus ik heb alle tijd van de wereld.quote:
Hallo ben je nu echt zo blind? Iedereen gaat toch op haar in? De discussie loopt prima. Dan ben jij dus niet de gene die haar naar het viva forum moet verwijzen, beter ga je zelf weg.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ga ervoor!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.quote:
Daar gaat het dus mis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb een huishoudster en een kok in huis dus ik heb alle tijd van de wereld.
Inderdaad, ik denk dat vrouwen daarin toch wat minder kritisch zijn, perfect is ook maar saai, Mijn vriend is ook niet gespierd en heeft zelfs een buikje, maar ik vind hem wel super aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.Hij is zeker weten goed genoeg, meer dan dat.
![]()
Liever een leuk karakter erbij dan de perfecte armen
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisendquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat hij niet gespierd is doet bij mij niet af hoor.Hij is zeker weten goed genoeg, meer dan dat.
![]()
Liever een leuk karakter erbij dan de perfecte armen
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |