Nee, die non-discussie over lelijke Nederlandse vrouwen terwijl de mannen minstens net zo erg zijn moet maar eens over zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:56 schreef moneyball het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je kledingdiscussie, voer dat op het Viva-forum o.i.d. Topic gaat ook helemaal niet over kleding.
vind dat nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Wij Nederlandse mannen zijn ook allemaal kankerlelijk, dus dat streept mooi tegen elkaar weg dan lijkt me.
Het gaat niet over kleding muts.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, die non-discussie over lelijke Nederlandse vrouwen terwijl de mannen minstens net zo erg zijn moet maar eens over zijn.
Nou nou, mag wel wat vriendelijker...De reden waarom veel Nederlandse mannen Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk vinden is mede ook door de kledingstijl en korte pittige kapsels.quote:
Ik vind dit toch wat toepasselijkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Dus mannen met kort haar zijn knapperquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef rosepetals het volgende:
Mooi haar maakt je gezicht automatisch minder lelijk.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus mannen met kort haar zijn knapper?
Dat is natuurlijk geen gemiddelde, er zijn ook Nederlandse vrouwen die er zo uitzien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wat toepasselijker
[ afbeelding ]
dit zie je ook in een nederlandse boeren clubhuis maar dan met een NL vlagquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Wat een bazen die Polen. Waarschijnlijk spelen ze ook nog eens een bazen spel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dit...
[ afbeelding ]
Het is wel hoe ouder ze worden ze er meestal beter uit gaan zien, ook met hoe ze zich presenteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
Mannen moeten er juist mannelijk en rauw uitzien, niet te perfect.Over het algemeen vind ik zelf Nederlandse mannen wel erg leuk trouwens.
Die zijn net zo erg inderdaad!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
dit zie je ook in een nederlandse boeren clubhuis maar dan met een NL vlag
Volgens mij ben jij kortgeschoren ook nog mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:02 schreef rosepetals het volgende:
Mooi haar maakt je gezicht automatisch minder lelijk.
Je snapt het maar niet he? Ik vind Nederlandse vrouwen helemaal niet lelijk.Maar lelijk of knap zijn heeft niks mrt kleding te maken. En daar gaat het topic over. Dat kleding iemand meer/minder aantrekkelijk kan maken is waar. Tevens snijdt je opmerking over dezelfde kenmerken geen hout, bv heupen Nederlandse vrouwen vs Spaanse vind ik een verschil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou nou, mag wel wat vriendelijker...De reden waarom veel Nederlandse mannen Nederlandse vrouwen niet aantrekkelijk vinden is mede ook door de kledingstijl en korte pittige kapsels.
Laten we eerlijk zijn, het is niet zo dat je de grens over gaat naar Nederland en spontaan zijn alle vrouwen lelijk terwijl ze in Belgie of Duitsland nog prachtig waren.
Wat betreft uiterlijke kenmerken liggen alle Europese vrouwen wel gelijk.
Het is dus wel degelijk de kledingstijl en haardracht die er mee te maken heeft.
Ik heb het super kort gehad, dat vond ik toen wel erg lelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij kortgeschoren ook nog mooi.
Het is ook maar net waar je op valt natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is wel hoe ouder ze worden ze er meestal beter uit gaan zien, ook met hoe ze zich presenteren.
Bedoelde ook west Europa.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:06 schreef moneyball het volgende:
[..]
Je snapt het maar niet he? Ik vind Nederlandse vrouwen helemaal niet lelijk.Maar lelijk of knap zijn heeft niks mrt kleding te maken. En daar gaat het topic over. Dat kleding iemand meer/minder aantrekkelijk kan maken is waar. Tevens snijdt je opmerking over dezelfde kenmerken geen hout, bv heupen Nederlandse vrouwen vs Spaanse vind ik een verschil.
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
Mannen moeten er juist mannelijk en rauw uitzien, niet te perfect.Over het algemeen vind ik zelf Nederlandse mannen wel erg leuk trouwens.
Ik kom vaak in Polen en ben het er niet meer eens, overigens zijn de vrouwen in Polen heel erg bezig met uiterlijk en kleding..quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen gemiddelde, er zijn ook Nederlandse vrouwen die er zo uitzien.
Dit zou dan een beter gemiddelde zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat is er zo erg dat je op die afbeelding ziet?
Ik vind lieve ogen in combinatie met een rauwe baard wel heel sexyquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.
Tegenwoordig zijn de meeste mannen net vrouwen qua gedrag en kleding terwijl ze niet doorhebben dat je gewoon een man bent als je dat uitstraalt. Probleem is een beetje dat de meeste mannen denken dat als ze zich niet scheren een dag dat ze rauw uitzien, maar de meeste hebben gewoon een te lieve kop
Niks mis mee?? Lekker luchtig gekleed op de bank met vrienden en aan de eettafel conversaties voeren met chicksquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |