abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:09:53 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128028617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef rosepetals het volgende:

[..]

Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.
''Jij bent niet goed genoeg'' ipv ''Ik ben niet goed genoeg''.
Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:57:19 #202
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128030463
Oostblok vrouwen zijn inderdaad vaak veel leuker om te zien. En ze zijn veel vriendelijker, en ze hebben tenminste niet zo'n "kijk mij eens lekker arrogant zijn" houding over zich heen. Zoals wel veel Nederlandse vrouwen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:58:58 #203
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_128030526
Is het niet gewoon een kwestie van "Wat je van ver haalt is lekker"?
Doe mij ook maar een mooie Aziaat! :9
...as always
  donderdag 20 juni 2013 @ 12:59:02 #204
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128030529
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn. :')
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_128030640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:03:14 #206
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128030706
quote:

[..]

De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrière gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrière zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:07:08 #207
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128030869
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent ;)
Nee, is niet waar. Je gaat hier per definitie uit van de schuld van de man. Je kunt niet ontkennen dat de hele vrouwenbeweging in de jaren 70 en 80 zo ver is doorgeschoten dat zowel man als vrouw een groot deel van hun identiteit zijn kwijtgeraakt.

Als een vrouw per definitie maar meer wil en niet meer tevreden is met wie ze eigenlijk is, ligt dat niet aan de man, maar aan haar.
pi_128030971
quote:

[..]

Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:11:36 #209
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128031033
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrière gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrière zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:12:51 #210
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128031077
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef EINZ het volgende:

[..]

Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.
Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:13:46 #211
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128031108
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
pi_128031114
Spaanse / Portugese vrouwen O+
Nederlandse vrouwen :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:15:19 #213
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_128031168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Volgens mij zie je dat niet goed; de arbeidsparticipatie is onder Nederlandse vrouwen hoger dan het Europees gemiddelde, maar ze werken vaker parttime. De correcte lezing zou in mijn ogen zijn dat de Nederlandse vrouw meer mogelijkheden heeft om parttime of fulltime te werken en dan vaker kiest voor het eerste.

In andere Europese is het fulltime of niets, waardoor minder vrouwen werken maar zij die wel werken dus "carrière-gerichter" zijn.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_128031172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
Oké, prima, wat jij wil.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:16:20 #215
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128031217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?
Algemeen. Vrouwen wilden veel meer van wat de man ook deed. Niet alleen werk (waarvan ze nu toch weer zeggen dat ze liever parttime thuis zitten, dus ze voelen zich inderdaad niet zo comfortabel als carrierevrouw), maar ook op legio andere gebieden. Taakverdeling thuis. Opvoeden van de kinderen. Dingen doen die de vrouw graag wilde. Ik zeg niet dat dat niet goed is geweest, maar we zijn erin doorgeschoten.
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:16:58 #216
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128031246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oké, prima, wat jij wil.
Tuurlijk, daar kies ik ook voor :)
pi_128031272
Wauw interessante discussie, moet me snel inlezen want deze klacht heb ik nog nooit gezien.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:18:49 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128031326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Mij zal je niet horen zeggen dat je persé bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat. ;)
pi_128031653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mij zal je niet horen zeggen dat je persé bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat. ;)
Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?
pi_128031877
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."

Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie. klacht: te lelijke nederlandse vrouwen. (8>
Ik zit nog te wachten op je teksten als Halal en haram .....waarbij vooral jouw slag afgeeft op Nederlandse meisjes en onze samenleving en onderwijl alles wat de Profeet verboden heeft aan zijn laars lapt maar wel te pas en te onpas voor je eigen genoegdoening/gebruiken/misbruiken.

Je probeert een 'onschuldige klacht neer te pennen maar je versluiert je werkelijke doel heel slecht. }:|

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 13:50:56 ]
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:32:12 #221
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128031888
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?
Het is het een of het ander, of ze lopen er onverzorgd bij of het zijn van die metromannen met een handtas. :P

Natuurlijk is dat generaliserend en is dat lange na niet bij alle mannen zo, maar ik zelf hou wel van de wat ouderwetse man die zijn borsthaar gewoon laat groeien in plaats van gaat scheren, dan heb ik het dus niet over mannen die vinden dat alle vrouwen achter het aanrecht moeten staan en vrouwen minderwaardig vinden.
Maar dan heb ik het over de ouderwetse man/vrouw verhoudingen als deur openhouden voor een vrouw, stoel aanschuiven en ik als vrouw vind het heerlijk om een lekkere maaltijd voor hem te koken en een biertje voor hem klaarzetten als hij thuis komt uit zijn werk om vervolgens onze dag samen door te spreken.
Maar dat mag je als vrouw in de huidige tijd natuurlijk niet zeggen. ;)
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:23:56 #222
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_128033955
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Kijk, dat is ook een onderdeel van het terrein dat door de feminisering voor de man is weggevallen.

Maar ik wil wel nog mijn haar een beetje leuk kammen en baardje netjes bijtrimmen. En ja je zult mijn ruitenreinigeraftershave ruiken.
pi_128034160
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_128034755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Overigens wel iets grappigs gevonden,

Best geklede land

1) Italië

2) Spanje

3) Frankrijk

4) Groot-Brittanië

5) Denemarken

Slechts geklede land

1) Rusland

2) Nederland

3) Turkije

4) Duitsland

5) Zweden
De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:55 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_128034809
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...
Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.
Maar dat komt door die klote tegeltjes die ze in Denemarken gebruiken denk ik. :P
pi_128035334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.
Maar dat komt door die klote tegeltjes die ze in Denemarken gebruiken denk ik. :P
Ik werk op Schiphol en weet eigenlijk altijd wel wie ik in het Nederlands aan kan spreken en wie niet, maar bij Denen gaan het standaard fout omdat ze en fysiek hetzelfde zijn en zich praktisch hetzelfde kleden.. Beetje raar dus dat Denemarken dan een van de best geklede landen zou zijn en Nederland een van de slechts geklede. :{
pi_128035371
Overigens vind ik dit soort topics altijd heerlijk simpel om te lezen, dus ga zo door!
pi_128035557
Ik moet altijd wel lachen op die paupertjes die zitten te zeiken dat Nederlandse vrouwen lelijk zijn omdat ze ze zelf vaak niet kunnen krijgen. :D
pi_128035730
Wordt TS nu ook moslim aangezien Marokkaanse vriendin.
en heb je geen last van haar Broers (Marokkaanse broers :') )
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:15:49 #230
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128036083
Ik ben altijd zo kwaad als mensen denken dat ik n Turk of Marokkaan ben :r
Doei!
pi_128036290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
huh jij bent blond?
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:20:54 #232
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128036297
quote:
Ben je ook. Maar wel een zwaar geblondeerde Murkse :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_128036336
quote:
Dat zal ook vaak gebeuren :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:27:53 #234
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128036574
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

huh jij bent blond?
mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )
Doei!
pi_128036699
Terechte klacht, mits TS het bericht hieronder bedoelde te zeggen.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Dat is inderdaad waar.
pi_128036706
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:

mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )
Wat een zwaar leven moet dat zijn ;(
pi_128036745
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Xenzo het volgende:

Dat is inderdaad waar.
Hoe zit dat met de Belgische vrouwen dan? Jij komt toch uit België?
pi_128036819
quote:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Xenzo het volgende:
Dat is inderdaad waar.
quote:
5s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:32 schreef Cactus1 het volgende:
Jij komt toch uit België?
Ik kom niet uit België, muts!
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:35:12 #239
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_128036857
quote:
9s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat een zwaar leven moet dat zijn ;(
zwaar klote :'( 100% NL zijn en dan mensen denken dat je foreigner bent
Doei!
pi_128036880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:34 schreef Xenzo het volgende:

Ik kom niet uit België, muts!
Waarom herhaal je altijd alle quotes?
pi_128036910
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:

zwaar klote :'( 100% NL zijn en dan mensen denken dat je foreigner bent
Ach in Nederland is bijna niemand meer 100% Nederlands. Dus pas je er prima tussen :)
pi_128036911
Je noemt Nederlandse meiden lelijk en je vriendin is Marokkaans? :')
pi_128036946
quote:
5s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom herhaal je altijd alle quotes?
Zodat mensen weten wie er wat gezegd heeft, daarom.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:39:18 #244
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_128037042
quote:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Alle vrouwen zijn toch hoeren? :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:21:22 #245
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_128038886
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:23:17 #246
351780 Piye
King of Kush
pi_128038967
Je doet de Nederlandse dames tekort. Gemiddeld genomen, leggen ze het inderdaad af tegen veel andere volkeren (die hier ook rondlopen). Het is echter ook niet zo dat er geen mooie te vinden zijn. Tussen de leeftijd van 16 en 25 is het hier prima te doen. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef NietDoen het volgende:
Kijk is verder dan de supermarkt en ga is naar een cafe/discotheek/festival. Massa's mooie Nederlandse vrouwen.

Als Marrokaan Nederlanders generaliseren :') , omgekeerde wereld :{w
Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."? :D

[ Bericht 58% gewijzigd door Piye op 20-06-2013 16:30:40 ]
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_128039037
Kijk hier de kortgeknipte en slonzige Nederlandse huisvrouwtjes maar weer eens uit hun dak gaan als ze het op vrouwelijkheid and all that weer eens moeten afleggen tegen andere vrouwen uit any given country
pi_128039485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
Ik heb jou gezien. JIj bent een prime-voorbeeld voor wat ik beschreef. :r :r
pi_128039511
HEEL MIJN TOPIC ONDERGEKLIEDERD DOOR JULLIE MONGOLEN. HET WAS DE BEDOELING DAT DIT EEN TOPIC OP NIVEAU WAS. FFS
pi_128039600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Kroelo het volgende:

[..]

rot dan lekker op naar Marokko
Mad? Je bent wss gwn zo'n lelijke drol. _O- _O-
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:38:10 #251
351780 Piye
King of Kush
pi_128039648
quote:
7s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nederlandse mannen zijn sowieso vrij soft gemiddeld genomen. Merk je inderdaad ook terug in de verhalen over dat Nederlandse vrouwen dominant zouden zijn. Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet zo dominant, veel volkeren die helemaal niet zo feministisch ingesteld zijn, hebben veel dominantere vrouwen. Het feit dat deze dan beter kunnen koken dan de gemiddelde Nederlandse vrouw, doet daar verder niet zoveel aan af.
pi_128039836
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk hier de kortgeknipte en slonzige Nederlandse huisvrouwtjes maar weer eens uit hun dak gaan als ze het op vrouwelijkheid and all that weer eens moeten afleggen tegen andere vrouwen uit any given country
Inderdaad. Hollandse vrouwen.. :') Het is fucking normaal om je als man te kleden.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:43:47 #253
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128039897
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
En ik word dus geregeld pool etc geschat.
Mooi kunnen we je achter de ramen zetten. :D
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:44:22 #254
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128039927
quote:
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop
True.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:46:36 #255
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040046
Alhoewel ik het wel vreemd vindt, 8 van de 10 vrouwen in NL stijgt boven een 6 uit.
Misschien is TS wel zo verliefd dat hij geen enkele wijf ziet staan of is een Nederlandse vrouw gewoon totaal niet zijn smaak maar dat is dan discriminatie! :(
pi_128040115
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:42 schreef JCVD het volgende:

[..]

Inderdaad. Hollandse vrouwen.. :') Het is fucking normaal om je als man te kleden.
Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkleden _O-
pi_128040297
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef wickedmen het volgende:
Alhoewel ik het wel vreemd vindt, 8 van de 10 vrouwen in NL stijgt boven een 6 uit.
Misschien is TS wel zo verliefd dat hij geen enkele wijf ziet staan of is een Nederlandse vrouw gewoon totaal niet zijn smaak maar dat is dan discriminatie! :(
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie. :')
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkleden _O-
Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste. O+
pi_128040303
Ts zit gewoon op mbo waar 90% van de wijven lelijk en dik is.

Maar nederlands eten is inderdaad niet zo heel bijzonder. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:52:04 #259
351780 Piye
King of Kush
pi_128040363
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:

[..]

Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie. :')
Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding. ^O^
pi_128040402
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.
pi_128040419
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Piye het volgende:

[..]

Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding. ^O^
Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten. :') Ik snap het wel, hij heeft zijn verblijfsvergunning nog niet.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:53:53 #262
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_128040428
Wat een pareltje van een topic. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
pi_128040434
quote:

[..]

[..]

Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste. O+
Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?
pi_128040437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Buitenkant wel.
pi_128040449
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Hahahah, boks. Jij bent tenminste trots op je land.
pi_128040453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
Je doet de Nederlandse dames tekort. Gemiddeld genomen, leggen ze het inderdaad af tegen veel andere volkeren (die hier ook rondlopen). Het is echter ook niet zo dat er geen mooie te vinden zijn. Tussen de leeftijd van 16 en 25 is het hier prima te doen. :)

[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."? :D
Ligt aan de plek. De plaatselijke smokeys in A'dam niet. Als ik naar Bloemendaal ga zijn ze wel mooi.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:54:21 #267
351780 Piye
King of Kush
pi_128040454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties. :')
pi_128040475
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Buitenkant wel.
Karakter hebben ze idd niet :D :D
pi_128040491
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Piye het volgende:

[..]

Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties. :')
Tsja, als je iets niet kan krijgen dan moet je het maar afkraken toch
pi_128040500
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen. :')
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 16:55:26 #271
18653 crew  D.
pi_128040507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Ik moest ook glimlachen :Y

TS is lachwekkend :Y
pi_128040514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:

[..]

Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen. :')
En toch faal je? :D

Dat ZEGT iedereen? :')

Volgens mij heb ik nog gelijk ook.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:56:09 #273
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040537
quote:
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.
Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.
Genoeg gasten gezien die een vriendin blijkbaar kunnen hosselen en voor eeuwig bij haar blijven ongeacht wat, terwijl mevrouw elke lekkere boy afwerkt die ze tegen komt. :')

Ik zeg niet dat Marokkaanse vrouwen lelijk zijn, nee sommige zijn echte habibi's maar er zijn lelijke wijven en mooie wijven ongeacht nationaliteit of ras.
pi_128040543
quote:

[..]

Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.
pi_128040548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef dustbrain het volgende:

[..]

En toch faal je? :D
Nee, ik houd van een uitdaging. Dit is "shooting fish in a barrel". :')
pi_128040552
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Karakter hebben ze idd niet :D :D
Degene die ik ken die ik ook echt aardig vind zijn op 1 hand te tellen.
pi_128040589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:

[..]

Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo één op één in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.
pi_128040594
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.
Genoeg gasten gezien die een vriendin blijkbaar kunnen hosselen en voor eeuwig bij haar blijven ongeacht wat, terwijl mevrouw elke lekkere boy afwerkt die ze tegen komt. :')

Ik zeg niet dat Marokkaanse vrouwen lelijk zijn, nee sommige zijn echte habibi's maar er zijn lelijke wijven en mooie wijven ongeacht nationaliteit of ras.
Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk. :') Jij bent kk dom. Het is habibti's.
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:58:00 #279
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef JCVD het volgende:

[..]

Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten. :') Ik snap het wel, hij heeft zijn verblijfsvergunning nog niet.
Wow, je kent me. Zegt alweer genoeg. :D14.gif
  Moderator donderdag 20 juni 2013 @ 16:58:12 #280
18653 crew  D.
pi_128040620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef JCVD het volgende:

[..]

Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk. :') Jij bent kk dom. Het is habibti's.
Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas dom :Y
pi_128040624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.
Definieer hoer eens?
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo één op één in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan. :')
pi_128040643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef D. het volgende:

[..]

Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas dom :Y
kk= Kwantumkorleioniestisch
pi_128040663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:

[..]

Definieer hoer eens?

[..]

Dus dan doe je dit maar om het te verzachten? :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 16:59:30 #284
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040669
quote:
Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
En huppa door de mand gevallen.
Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
pi_128040670
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:

[..]

Definieer hoer eens?

[..]

Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
pi_128040673
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus dan doe je dit maar om het te verzachten? :')
Ik had het over jou
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:00:48 #287
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zogenaamd je zou een lekkere vrouw weigeren, nu val je echt door de mand.
pi_128040713
Het zou je sieren als je gewoon normaal zou reageren, nu bevestig je alleen maar wat veel gasten hier al n.a.v. dit topic over je denken.
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:01:05 #289
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_128040718
NLse vrouwen willen zichzelf graag overschatten, maar het beeld wat TS schetst is fors overdreven. Vooral iets met 'het gras is groener aan de overkant', en het feit dat veel mannelijke fok!kertjes in een fantasiewereldje leven waar iedere vrouw er uit zou moeten zien als Adriana Lima.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_128040725
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft... :') Kom jij nu met een tegenargument van "Ik heb 5 gehad in een dag"? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
Ok.
pi_128040752
Als je zelf genoeg te bieden hebt komen de mooie en leuke dames vanzelf op je af. Dus kom eens van je zolder af zou ik zeggen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_128040767
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef wickedmen het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zogenaamd je zou een lekkere vrouw weigeren, nu val je echt door de mand.
Verblijfsvergunning? :') Ben je wel marokkaan/moslim of ben je zo'n geassimileerde junk?
pi_128040797
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef JCVD het volgende:

[..]

Ik had het over jou
Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild. _O- _O-

Je reageert zo verdomd typisch. Ik lach me helemaal de tering hierzo. :')
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:03:41 #294
351780 Piye
King of Kush
pi_128040826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Is alleen een scheldwoord voor vrouwen. :)
pi_128040861
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild. _O- _O-

Je reageert zo verdomd typisch. Ik lach me helemaal de tering hierzo. :')
Vermoeden kan ik ook. :') Discussieer je zo altijd? "Ik vermoed dat ik gelijk heb... ik vermoed..." :')
pi_128040866
pi_128040887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef JCVD het volgende:

[..]

Vermoeden kan ik ook. :') Discussieer je zo altijd? "Ik vermoed dat ik gelijk heb... ik vermoed..." :')
En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:05:54 #298
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_128040908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef JCVD het volgende:

[..]

Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft... :') Kom jij nu met een tegenargument van "Ik heb 5 gehad in een dag"? :')

[..]

Ok.
Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.
Kijk als je nou een topic had geopend met NL'se vrouwen zijn veel makkelijker dan had ik niks gezegd maar een heel ras over een kam scheren doen alleen mensen die gefrustreerd zijn en niet meer logisch kunnen nadenken.

Om maar erover te zwijgen dat je discussiert als een 12 jarige.
pi_128040971
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Deze tjap weet niet hoe easy jullie chicks zijn :')
pi_128040975
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef dustbrain het volgende:

[..]

En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.
Okeokeoeok
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.
Kijk als je nou een topic had geopend met NL'se vrouwen zijn veel makkelijker dan had ik niks gezegd maar een heel ras over een kam scheren doen alleen mensen die gefrustreerd zijn en niet meer logisch kunnen nadenken.

Om maar erover te zwijgen dat je discussiert als een 12 jarige.
Ras? Je kan toch ook zeggen AFrikaanse chicks zijn lelijk... Wtf zeg jij allemaal. Sommige vinden afrikaanse chicks toch ook lelijk omdat ze bruin+dikke lippen hebben. Hoor je iemand daarover zeuren? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')