Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:25 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd zachtaardig en weinigeisend
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
Karakter heb je en ontwikkel je, daar hoef je naar mijns inziens geen moeite voor te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.
Oh god dat weer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef Smack10 het volgende:
Ja logisch, vrouwen met kort haar is echt een afknapper.
Jawel! Jawelll.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:30 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Karakter heb je en ontwikkel je, daar hoef je naar mijns inziens geen moeite voor te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Daarnaast zijn mensen ook erg kritisch naar anderen, wat ook weer een vorm van onzekerheid is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen zijn ook veel te veeleisend. Iedereen is onzeker en heel veel mensen zijn bang niet goed genoeg te zijn. En daar allemaal heel druk mee. Dat is gewoon droevig. We moeten elkaar meer waarderen en de mooie dingen zien in alles.
Die met een hoofddoek zie je heus wel, je bent toch niet blind? En dat zijn doorgaans juist de lelijkere exemplaren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.
Maar ik ben helemaal geen Nederlanderquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doelde op vrouwen.
Mannen moeten er juist mannelijk en rauw uitzien, niet te perfect.Over het algemeen vind ik zelf Nederlandse mannen wel erg leuk trouwens.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel! Jawelll.
Proberen minder te oordelen over mensen, proberen alles van meerdere kanten te zien. Als je ziet dat iemand hulp nodig heeft op straat, hulp aanbieden.
Dat geeft je zo'n fijn gevoel, dan voel je je veel liefdevoller, over alles om je heen.Dat ga ik nu altijd doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe ben jij zo geworden?
Goedzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Dat ga ik nu altijd doen![]()
![]()
Hoe ben jij zo geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
haha ik be halfbloed maar ben blank enzo en men vindt het raar dat ik latinobillen hebquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht en herkenbaar, ik voel mij ook helemaal niet aangetrokken tot Nederlandse vrouwen. Meestal hebben ze geen goede heupen of een kont of het zijn van die houterige boerinnen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GoedzoLet maar op, je gaat je steeds fijner voelen. En die hele kleine mooie dingen erg waarderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Sigquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awhhhh hahaha. Dat is echt heel erg liefquote:
Insta(gram)quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef mapima het volgende:
Terechte klacht. Zie je ook op insta. Veel polen, marokkanen, tunesiers, turken en italienen om zobtr noemen zijn stukken mooier
Dat is een kwestie van smaak....quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef mapima het volgende:
Terechte klacht. Zie je ook op insta. Veel polen, marokkanen, tunesiers, turken en italienen om zobtr noemen zijn stukken mooier
Nice.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef mapima het volgende:
[..]
haha ik be halfbloed maar ben blank enzo en men vindt het raar dat ik latinobillen heb
racismeme!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan zijn de straten voor de Nederlandse vrouw dus weer wat veiliger.
Een betere wereld begint bij jezelf, alleen denken de meeste mensen dat een ander daar eerst mee moet beginnen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal geen Nederlander![]()
*verder fapt op Russische chicks*![]()
Dat geschreeuw van die donkere ook op het laatst
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
GoedzoLet maar op, je gaat je steeds fijner voelen. En die hele kleine mooie dingen erg waarderen.
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
+quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:11 schreef Amnon het volgende:
[..]
Wacht, wat? Hoezo ben jij niet gelukkig? Je bent toch een leuke, zorgzame meid?
Ja ok, wel iets teveel empathie, misschien dat dat ervoor zorgt dat je niet gelukkig bent... Als je al andermans problemen als je persoonlijke problemen voelt
Wat een onzinquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze zien er uit alsof ze op de camping zitten maar lopen er zo 24/7 bij, verschrikkelijk.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
Nu nog stijlvol gedrag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Ik heb zelf Poolse roots en ik loop er altijd stijlvol bij
IK ben geboren met een rauwe kop, maar zal wel door mn roots komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijne moet nog een beetje groeien, maar hij is wel erg ''rauw''
zeg dat maar tegen die nichten in het fitnesstopicquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Aan je karakter werken is moeilijker dan spiertjes kweken imo.
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:46 schreef lovely_sunset het volgende:
De kleding, de bouw, te mannelijk, ambities en hobby's mogen niet. Nederlandse mannen willen werkelijk dat de dames thuisblijven met de kids.
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit is gelul. Dit klinkt meer als Saudi-Arabië.
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Alle punten behalve dan hobby's zijn genoemd in dit topic als punten waarin nederlandse vrouwen niet goed zijn
Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is gewoon een wisselwerking. Vrouwen zeuren weer over mannen, mannen zeuren weer over vrouwen. Allemaal generaliserend gelul.
Omdat algehele onvrede. Mensen worden overal met stereotypen geconfronteerd en actie reactie. Maar als je naar de individuele gevallen gaat kijken zie je dat dat er helemaal niet toe doet. Mensen die bijv. zeggen altijd op blond te vallen kunnen dan ineens verliefd worden op een brunette. Dit soort generaliserende uitspraken zijn wel leuk om een discussie op gang te houden anders wordt het maar saai.quote:
Dat zijn mensen die niet helemaal wijs zijn die dat zeggen, heeft niets met mannen van doen dat zijn gewoon wezenlozen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
Meeste mensen zijn simpel. Ze willen denken in stereotypen anders raken ze helemaal in de war.quote:
Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Waar zeuren vrouwen dan echt over? ik zie alleen maar zeiktopics van mannen die ook nog eens respectloos zijn over 'die snollen' Ze zijn te wit. Kleden zich niet goed. maar als je je wel sexy kleedt vraag je erom om 'vernederd te worden' Dan verdienen ze het om verkracht te worden.
Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je kan (bij een groot deel) er vanuit gaan dat de mannen(of vrouwen) die zulk gedrag vertonen zelf erg onzeker zijn en die schuld graag bij een ander leggen.
''Jij bent niet goed genoeg'' ipv ''Ik ben niet goed genoeg''.
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals vaak is met mannen die een postorder bruidje naar Nederland halen, die willen geen vrouw, die willen een slaaf/hoer en klagen dat Nederlandse vrouwen dan te min voor hun zijn.
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bentquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrière gerichter en werken full time.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ik wil graag een man kunnen zijn, en dat kan alleen als zij een vrouw wil zijn. Met de huidige doorgeschoten feministenrechten hebben vrouwen niet alleen de positie van de man ondermijnd, maar ook zichzelf in de voet geschoten omdat ze hun vroegere vrouwelijkheid verlaten hebben.
Nee, is niet waar. Je gaat hier per definitie uit van de schuld van de man. Je kunt niet ontkennen dat de hele vrouwenbeweging in de jaren 70 en 80 zo ver is doorgeschoten dat zowel man als vrouw een groot deel van hun identiteit zijn kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent
Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef EINZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrière gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrière zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef EINZ het volgende:
[..]
Jij hebt het over een specifiek ding, namelijk werk. Ik heb het over de algehele beleving van man-zijn en vrouw-zijn. Ik kan me voorstellen dat vrouwen zich in de huidige situatie weliswaar comfortabeler voelen omdat dat hun veel meer bewegingsruimte heeft opgeleverd, maar toch voelen vrouwen zich daar niet helemaal lekker. De man voelt zich daarentegen toch ergens terrein ontnomen waardoor hij zich minder man voelt. Daardoor voelen zowel man als vrouw zich niet meer helemaal lekker en natuurlijk op hun plek. Het gekke is dat vrouwen nu klagen dat er geen echte mannen meer zijn, terwijl ze hen zelf een deel van hun mannelijkheid hebben ontlopen.
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent gewoon niet capabel genoeg om een leuke vrouw aan de haak te slaan. Ze zijn er echt wel, hoor.
Volgens mij zie je dat niet goed; de arbeidsparticipatie is onder Nederlandse vrouwen hoger dan het Europees gemiddelde, maar ze werken vaker parttime. De correcte lezing zou in mijn ogen zijn dat de Nederlandse vrouw meer mogelijkheden heeft om parttime of fulltime te werken en dan vaker kiest voor het eerste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
De meerderheid van de Nederlandse vrouw werkt part time, dat is in Europa een uitzondering, de meeste vrouwen in Europa zijn carrière gerichter en werken full time.
Dat komt omdat Nederlandse vrouwen hun gezin vaak voor carrière zetten, je zou dus kunnen stellen dat Nederlandse vrouwen in dat opzicht zelf nog achter lopen vergeleken met de rest.
Oké, prima, wat jij wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
Algemeen. Vrouwen wilden veel meer van wat de man ook deed. Niet alleen werk (waarvan ze nu toch weer zeggen dat ze liever parttime thuis zitten, dus ze voelen zich inderdaad niet zo comfortabel als carrierevrouw), maar ook op legio andere gebieden. Taakverdeling thuis. Opvoeden van de kinderen. Dingen doen die de vrouw graag wilde. Ik zeg niet dat dat niet goed is geweest, maar we zijn erin doorgeschoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar welk terrein hebben vrouwen mannen dan ontnomen?
Tuurlijk, daar kies ik ook voorquote:
Mij zal je niet horen zeggen dat je persé bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Vrouwen die zich een beetje natuurlijk gedragen, die een bepaalde eigenheid hebben die hen leuk en apart maakt, vrouwen die authentiek zijn, die zijn er steeds minder in Nederland. Waarom al die moeite doen om een zogenaamd leuke Nederlandse vrouw aan de haak te slaan? Ik kijk wel naar meiden van over de grens, veel leuker, veel liever en veel toegankelijker.
Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen zeggen dat je persé bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat.
Ik zit nog te wachten op je teksten als Halal en haram .....waarbij vooral jouw slag afgeeft op Nederlandse meisjes en onze samenleving en onderwijl alles wat de Profeet verboden heeft aan zijn laars lapt maar wel te pas en te onpas voor je eigen genoegdoening/gebruiken/misbruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie. klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Het is het een of het ander, of ze lopen er onverzorgd bij of het zijn van die metromannen met een handtas.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nederlandse mannen zijn obsessief bezig met hun uiterlijk?
Kijk, dat is ook een onderdeel van het terrein dat door de feminisering voor de man is weggevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mij zal je niet horen zeggen dat je persé bij een Nederlander moet blijven, ik heb er ook een van over de grens.
Omdat ik persoonlijk meer van mannelijke mannen hou en die zie je ook steeds minder in Nederland, ze zijn alleen zo obsessief met hun uiterlijk bezig, ik wil altijd nog degene zijn die langer voor de spiegel staat.
De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens wel iets grappigs gevonden,
Best geklede land
1) Italië
2) Spanje
3) Frankrijk
4) Groot-Brittanië
5) Denemarken
Slechts geklede land
1) Rusland
2) Nederland
3) Turkije
4) Duitsland
5) Zweden
Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
De kledingstijlen in Denemarken en Nederland schelen echt bijna niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |