hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te maknequote:Op donderdag 20 juni 2013 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje verdiepen in de historie mag wel.
QUOTED FOR FUCKING TRUTHHHHHHHHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Van die theedoeken op iemand's hoofd, is anders ook geen plaatje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Surinaamse dames, Antilliaanse dames, Indonesische dames.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:28 schreef JCVD het volgende:
[..]
hallo bijna iedereen in Nederland is toch Nederlands. wat heeft dit met geschiednis te makne
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vader moet vaak voor zaken naar Marokko dus hij heeft daar een prachtige huis gekocht met een heel stuk land. Helaas moet ik bekennen dat ik er weinig kom. Maar het is erg mooi.
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:33 schreef sanasoufi het volgende:
Marokkaanse vrouwen![]()
Onze huis in Casablanca
Waarom mogen we niet naar Marokko? Wij houden van Marokko, Libanon. Egypte, Syri, Bahrein, en Saudi-Arabi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:45 schreef JCVD het volgende:
[..]
jij bent libanees? wtf doe je in marokko dan?
In Casablanca lopen de Marokkaanse hoeren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Casablanca is een havenstad met alles wat daarbij komt kijken.
Rotterdam is ongeveer even verrot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Rotterdam ook...alleen is Rotterdam niet zo prachtig als Casablanca.
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
ja die mag de trollen opvangen. Thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de Nederlandsche man nog.
Je moet het zo zien: Vroeger droeg iedereen in Marokko wel een hoofddoek. Veel Marokkanen zijn naar Nederland gekomen en nemen die tradities van daar mee. Ze keuren vervolgens alles wat Nederlanders doen af en zijn trots op hun eigen normen/waarden/cultuur. Echter in Marokko staat de tijd niet stil. Daar gaan ze gezellig naar concerten van Shakira:quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik heb nog paar mooie Perzische tapijtjes in de aanbieding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Die met hoofddoek zijn vaak het mooist. Je ziet ze alleen niet.Dit is zeker wel representatief wat eronder schuilt.
![]()
He maar Marokko he, wat is de regel als je als westerling een Moslima een dansje leert. Mag dat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:51 schreef JCVD het volgende:
[..]
ja die mag de trollen opvangen. Thanks!
Buikdans moet kunnen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:52 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
He maar Marokko he, wat is de regel als je als westerling een Moslima een dansje leert. Mag dat?
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten. Ben je kk dom ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef b4kl4p het volgende:
Nouja het komt er op neer dat ik zo'n 8 maanden geleden zowat vermoord ben daar en ik me nog steeds afvraag hoe het nou daadwerkelijk zit.
Blijkbaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten. Ben je kk dom ofzo.
internetwarriorrrrrrrrrquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:58 schreef b4kl4p het volgende:
Maargoed aangezien jullie allemaal broeders en zusters zijn:
Ik heb je zus geneukt hehehehhehe
Vrouwen die maken lekker eten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Daar hoor je niet tegen vrouwen te praten.
Elke koe kan ons iets leren, koeskoes koeskoesquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:06 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkaanse vrouwen kunnen tenminste koken.![]()
Ik moet zeggen dat mijn ervaringen met vrouwen uit ander werelddeel beter waren wat betreft het lekker klaarmaken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:06 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Marokkaanse vrouwen kunnen tenminste koken.![]()
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:07 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Elke koe kan ons iets leren, koeskoes koeskoes
Nouja ik wil niets verdedigen ofzo maar die bolletjes met een blok kip is ook niet helemaal alles. laten we het er gewoon op houden dat de vrouw niet kan koken. Dan is dat iig klaar, hoeven we niet te fokken betreffende Maroc - NL maar slaan we als gasten met of zonder baard de handen in een om ons af te zetten tegen de slecht kokende vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:10 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.Dat noem je toch geen eten... "Kook aardappelen, kook boerenkool, kook worst, prak die shit en stapel het op.."
![]()
Hanan Turk draagt een hoofddoek en is erg mooi:quote:
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:10 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen kunnen niet koken. Is gewoon een feit. Stamppot met rookworst.Dat noem je toch geen eten... "Kook aardappelen, kook boerenkool, kook worst, prak die shit en stapel het op.."
![]()
coolquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:12 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja ik wil niets verdedigen ofzo maar die bolletjes met een blok kip is ook niet helemaal alles. laten we het er gewoon op houden dat de vrouw niet kan koken. Dan is dat iig klaar, hoeven we niet te fokken betreffende Maroc - NL maar slaan we als gasten met of zonder baard de handen in een om ons af te zetten tegen de slecht kokende vrouw.
FOK de slechte boerenkool
FOK de slechte KOESKOES
Is net of je zegt:"Geen prof voetballer is geboren met voetbal skills, dat moet hij leren."quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w teltquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen vrouw kan vanzelf een fatsoenlijk maal bereiden, dat moet je leren.
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenquote:Op donderdag 20 juni 2013 04:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w telt
De skills zijn er maar zonder training wordt het niets.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:14 schreef JCVD het volgende:
Is net of je zegt:"Geen prof voetballer is geboren met voetbal skills, dat moet hij leren."
Doh.. maar hij heeft er aanleg voor, net als Marokkaanse vrouwen aanleghebben voor heerlijke kokkerellerijen.
ik wil wel een vrouw die huismoeder/ceo en het liefst ook nog familie-uitje-bezoek-koningin is. Dan zet ik mn ps3 wel gewoon weer aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenwerken lijkt me
Ja, er zijn genoeg die niet kunnen koken, maar ja. Koken is belangrijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De skills zijn er maar zonder training wordt het niets.
Ook dat telt mee, en ik vind het wel leuk om in de keuken te klooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wij mannen moeten dat tegenwoordig leren want de vrouw is bezig met haar emancipatie. Ze wil graag CEO worden naast haar verantwoordelijke job als huismoeder dat 5 dp/w telt
Het is leuk. Tot je die kkzooi moet opruimequote:Op donderdag 20 juni 2013 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook dat telt mee, en ik vind het wel leuk om in de keuken te klooien.
maar jij hebt echt niet de ambitie allerlei dingen te gaan doen met je leven? je zou maarzo grootverdiener kunnen worden hoor, kost je 80 uur pw maar dan heb je wel die functe! Trouwen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
precies! daarom wil ik gewoon een rijke man en thuis zittenwerken lijkt me
Altijd goed naar je aanstaande schoonmoeder kijken is mijn raad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:18 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ja, er zijn genoeg die niet kunnen koken, maar ja. Koken is belangrijk.![]()
Dat doet mijn vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:19 schreef JCVD het volgende:
[..]
Het is leuk. Tot je die kkzooi moet opruime
Nee, ik zorg voor het zachte papier met motiefje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 04:22 schreef JCVD het volgende:
[..]
Goeie vrouw heb je dan. Veegt ze je kont ook af?
Dan weet je waar je je heil moet gaan zoeken, prettige vlucht en vaarwel TS.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:21 schreef JCVD het volgende:
het is me laatste tijd opgevallen dat ik totaal niet ben aangetrokken door nederlandse dames. Ze gooien zichzelf zo nu en dan naar mij toe, maar ik wijs ze dan keihard af. dan zeg ik :"He! stop daarmee ik heb een marokkaanse vriendin."
Ik heb niet eeen de neiging om vreemd te gaan. is toch raar? dat is anders wanneer ik een mooie marokkaanse zie.
klacht: te lelijke nederlandse vrouwen.
Hoezo standaard blondquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:32 schreef shawtyyy het volgende:
Ze zijn niet lelijk, maar hun look is zo saai, standaard blond simpele blauwe ogen recht lichaam. en na hun 50e gaan ze gelijk over na 'n mannenkapsel, true toch? ik bedoel zweedse vrouwen zijn ook blond, maar hebben dan meestal ook 'n knap gezicht
Gefeliciteerd, je hebt zojuist twee volkeren in een enkele post verschrikkelijk en ook nog eens foutief weten te generaliseren. Je moeder is trots op je.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:32 schreef shawtyyy het volgende:
Ze zijn niet lelijk, maar hun look is zo saai, standaard blond simpele blauwe ogen recht lichaam. en na hun 50e gaan ze gelijk over na 'n mannenkapsel, true toch? ik bedoel zweedse vrouwen zijn ook blond, maar hebben dan meestal ook 'n knap gezicht
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederlandquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:20 schreef -supergirl- het volgende:
Er zijn zoveel mooie Nederlandse vrouwenen ja ook een hoop minder mooie.
einde punt klaar slotje
Ja wat is leuk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
Kunnen niet met zoveel vrijheid omgaan, gaan ze lastig doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef Twiitch het volgende:
Marokkaanse meisjes (hier in Nederland) zijn vaak aan de dikke kant en veel te luidruchtig.
Verzorgde kleding is al een hele vooruitgang.quote:
Probleem is dat ze allemaal denken dat ze hip zijn daarmeequote:Op donderdag 20 juni 2013 09:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Verzorgde kleding is al een hele vooruitgang.
Maar je ziet heel veel hetzelfde hier, standaard spijkerbroek met een T-shirt met een opdrukje.
En die eeuwige Nike's.![]()
Niks mis mee op zich maar is nu niet echt iets bijzonders of leuk opvallend.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Probleem is dat ze allemaal denken dat ze hip zijn daarmee
Een macbook erbij en een oud bandje van een festival en ze zijn helemaal hipster en klaar om naar Berlijn te gaanquote:
Eensch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Overigens wel iets grappigs gevonden,quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een macbook erbij en een oud bandje van een festival en ze zijn helemaal hipster en klaar om naar Berlijn te gaan
Verbaast me niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Overigens wel iets grappigs gevonden,
Best geklede land
1) Itali
2) Spanje
3) Frankrijk
4) Groot-Brittani
5) Denemarken
Slechts geklede land
1) Rusland
2) Nederland
3) Turkije
4) Duitsland
5) Zweden
Ik had toch wel verwacht dat we lager zouden staan dan Duitsland.quote:
Lager bedoel je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat we hoger zouden staan dan Duitsland.
Lager inderdaad ja, hahaha.quote:
Ach, Nederland verwacht ook altijd het EK en WK voetbal te winnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat we hoger zouden staan dan Duitsland.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:51 schreef ikjijallebei het volgende:
Wij Nederlandse mannen zijn ook allemaal kankerlelijk, dus dat streept mooi tegen elkaar weg dan lijkt me.
Al eens in Polen geweest?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:55 schreef snakelady het volgende:
En dat polen er niet tussen staat verbaasd me echt, je kan hier precies zien wie er Pools is, puur door de verschrikkelijke kledingstijl.
Rot nou eens op met je kledingdiscussie, voer dat op het Viva-forum o.i.d. Topic gaat ook helemaal niet over kleding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:55 schreef snakelady het volgende:
En dat polen er niet tussen staat verbaasd me echt, je kan hier precies zien wie er Pools is, puur door de verschrikkelijke kledingstijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |