Nederlandse mannen zijn sowieso vrij soft gemiddeld genomen. Merk je inderdaad ook terug in de verhalen over dat Nederlandse vrouwen dominant zouden zijn. Nederlandse vrouwen zijn helemaal niet zo dominant, veel volkeren die helemaal niet zo feministisch ingesteld zijn, hebben veel dominantere vrouwen. Het feit dat deze dan beter kunnen koken dan de gemiddelde Nederlandse vrouw, doet daar verder niet zoveel aan af.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als vrouwen over je heen kunnen lopen ben je zelf gewoon niet man genoeg. Moet je niet de vrouwen de schuld van geven, dat je zelf zon pussy bent
Inderdaad. Hollandse vrouwen..quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk hier de kortgeknipte en slonzige Nederlandse huisvrouwtjes maar weer eens uit hun dak gaan als ze het op vrouwelijkheid and all that weer eens moeten afleggen tegen andere vrouwen uit any given country
Mooi kunnen we je achter de ramen zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
En ik word dus geregeld pool etc geschat.
True.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop
Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkledenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:42 schreef JCVD het volgende:
[..]
Inderdaad. Hollandse vrouwen..Het is fucking normaal om je als man te kleden.
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:46 schreef wickedmen het volgende:
Alhoewel ik het wel vreemd vindt, 8 van de 10 vrouwen in NL stijgt boven een 6 uit.
Misschien is TS wel zo verliefd dat hij geen enkele wijf ziet staan of is een Nederlandse vrouw gewoon totaal niet zijn smaak maar dat is dan discriminatie!
Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is hier net Thailand maar dan omgekeerd, allemaal vrouwen die zich als man verkleden
Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:46 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Allemaal zonder hoofddoek. Niet echt representatief voor wat je hier op straat ziet. Zo kan je ook video's van mooie Nederlandse meiden/vrouwen plaatsen.
Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus iedereen die het niet met je eens is mag oprotten? Dat is wel een constructieve houding.
Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
[..]
Teh donder op uit mijn topic. Jij bent zo'n nepmarokkaan die kont likt van alle nederlandse vrouwen. Heb je nog geen verblijfsvergunning of zo dat je zo moet slijmen? 8 van 10 zegt ie.
[..]
Hahhahaha. Ga naar spanje. Daar snappen ze het tenminste.
Buitenkant wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.
Hahahah, boks. Jij bent tenminste trots op je land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een pareltje van een topic. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
Ligt aan de plek. De plaatselijke smokeys in A'dam niet. Als ik naar Bloemendaal ga zijn ze wel mooi.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
Je doet de Nederlandse dames tekort. Gemiddeld genomen, leggen ze het inderdaad af tegen veel andere volkeren (die hier ook rondlopen). Het is echter ook niet zo dat er geen mooie te vinden zijn. Tussen de leeftijd van 16 en 25 is het hier prima te doen.
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."?
Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen man. Marokkaanse vrouwen zijn vaak best mooi, hoor.
Tsja, als je iets niet kan krijgen dan moet je het maar afkraken tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Als je zegt dat Marokkaanse of Turkse meisjes mooi zijn, krijg je standaard snorren en hoofddoeken reacties.
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:54 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die lelijk is en wordt afgewezen door nederlandse vrouwen. Dus overtuig jij jezelf ervan dat ze lelijk zijn, niet kunnen koken en feministisch zijn. Maar dat is natuurlijk niet het geval, toch?
Ik moest ook glimlachenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een pareltje van een topic. Een glimlach kon ik niet onderdrukken.
En toch faal je?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef JCVD het volgende:
Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
[..]
Ik word niet afgewezen. Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |