Ik werk op Schiphol en weet eigenlijk altijd wel wie ik in het Nederlands aan kan spreken en wie niet, maar bij Denen gaan het standaard fout omdat ze en fysiek hetzelfde zijn en zich praktisch hetzelfde kleden.. Beetje raar dus dat Denemarken dan een van de best geklede landen zou zijn en Nederland een van de slechts geklede.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, ik ben met grote regelmaat in Denemarken te vinden en ik zie zelf weinig verschil, mijn vriend die in Denemarken woont viel het wel op dat Nederlandse vrouwen vaker op hakken lopen.
Maar dat komt door die klote tegeltjes die ze in Denemarken gebruiken denk ik.
huh jij bent blond?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben altijd zo kwaad als mensen denken dat ik n Turk of Marokkaan ben
Ben je ook. Maar wel een zwaar geblondeerde Murksequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Dat zal ook vaak gebeurenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )quote:
Dat is inderdaad waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Wat een zwaar leven moet dat zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:27 schreef Meloewa het volgende:
mijn hoofd is niet helemaal Nederlands ik heb n zusje die heel veel op mij lijkt en die wordt wel eens Marokkaans of Turks geschat.... En we lijken echt heel veel alleen zij heeft donker haar en ik blond. ( Allebei geverfd) En ik word dus geregeld pool etc geschat. Maar ik denk dus als ik mijn haar donker verf ik het zelfde krijg als m'n zusje. ( Turks etc. )
quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen. De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan. Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
quote:
Ik kom niet uit België, muts!quote:
Ach in Nederland is bijna niemand meer 100% Nederlands. Dus pas je er prima tussenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:35 schreef Meloewa het volgende:
zwaar klote100% NL zijn en dan mensen denken dat je foreigner bent
Alle vrouwen zijn toch hoeren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 03:30 schreef PKRChamp het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn geen vrouwen maar halve mannen.
De emancipatie is zo ver doorgeschoten dat het verzorgende karakter van de Nederlandse vrouw achteruit is gegaan.
Het valt vooral op met de kleding die veel vrouwen dragen, goedkoop, sletterig of mannelijk en onverzorgd.
Dus wat je eigenlijk zegt is: "Drink eens wat meer alcohol, dan worden ze vanzelf mooi."?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:19 schreef NietDoen het volgende:
Kijk is verder dan de supermarkt en ga is naar een cafe/discotheek/festival. Massa's mooie Nederlandse vrouwen.
Als Marrokaan Nederlanders generaliseren, omgekeerde wereld
Ik heb jou gezien. JIj bent een prime-voorbeeld voor wat ik beschreef.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, en zo is het ook met de mannen, maar weinig mooie mannen in leuke kleding in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |