Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo één op één in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, ik houd van een uitdaging. Dit is "shooting fish in a barrel".
Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij kan gewoon geen chicks hosselen en blijft daarom dus bij die one shot.
Genoeg gasten gezien die een vriendin blijkbaar kunnen hosselen en voor eeuwig bij haar blijven ongeacht wat, terwijl mevrouw elke lekkere boy afwerkt die ze tegen komt.
Ik zeg niet dat Marokkaanse vrouwen lelijk zijn, nee sommige zijn echte habibi's maar er zijn lelijke wijven en mooie wijven ongeacht nationaliteit of ras.
Wow, je kent me. Zegt alweer genoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken hem. Hij's zo'n gozer die mensen hun kont likt alsof ze honing schijten.Ik snap het wel, hij heeft zijn verblijfsvergunning nog niet.
Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas domquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef JCVD het volgende:
[..]
Waarom lik je hun kont dan? En je kan niet eens arabisch. Habibi's is mannelijk.Jij bent kk dom. Het is habibti's.
Definieer hoer eens?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Mannen zijn allemaal hoeren, ongeacht het land.
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je komt echt fucking nep over. De OP vond ik best wel grappig, maar zo één op één in een slowchat lijkt je me een typische zolderautist die zijn falen compenseert door grote massa's anomiem te beledigen.
kk= Kwantumkorleioniestischquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen die kk dom zeggen, die zijn pas dom
Dus dan doe je dit maar om het te verzachten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:
[..]
Definieer hoer eens?
[..]
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.
En huppa door de mand gevallen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef JCVD het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn sowieso VELE malen makkelijker dan Marokkaanse. Dat zegt iedereen.
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:58 schreef JCVD het volgende:
[..]
Definieer hoer eens?
[..]
Sorry hoor. Soms komen feiten hard aan.
Ik had het over jouquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus dan doe je dit maar om het te verzachten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef JCVD het volgende:
[..]
Nee, ik houd van een uitdaging. Dit is "shooting fish in a barrel".
Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft...quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En huppa door de mand gevallen.
Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
Ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
Verblijfsvergunning?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zogenaamd je zou een lekkere vrouw weigeren, nu val je echt door de mand.
Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild.quote:
Is alleen een scheldwoord voor vrouwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Hoer als in het scheldwoord, zo makkelijk dat daadwerkelijk iedereen erop/eronder mag.
Vermoeden kan ik ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat weet ik debiel. Dat je mij dat expliciet vertelt laat me nog meer vermoeden dat er faal van ongekende hoogte achter jouw account schuild.![]()
![]()
Je reageert zo verdomd typisch. Ik lach me helemaal de tering hierzo.
En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef JCVD het volgende:
[..]
Vermoeden kan ik ook.Discussieer je zo altijd? "Ik vermoed dat ik gelijk heb... ik vermoed..."
Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:01 schreef JCVD het volgende:
[..]
Waarom haal je maagdelijkheid erbij? Ik kan nu toch gewoon zeggen ik heb 20 nlse chicks gehad in een week.. Alsof dat enige waarde heeft...Kom jij nu met een tegenargument van "Ik heb 5 gehad in een dag"?
[..]
Ok.
Deze tjap weet niet hoe easy jullie chicks zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
En huppa door de mand gevallen.
Heb je wel eens seks gehad dan met een Nederlandse of ben je idd maagd zoals mijn vermoeden doet vermoeden?
Okeokeoeokquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En discussie die geen uitkomst kan bieden omdat het slaat op iemands geheime indentiteit gaat wel volgens vermoedens ja. Is dat vreemd? Een discussie si het overigens niet. Idioot.
Ras? Je kan toch ook zeggen AFrikaanse chicks zijn lelijk... Wtf zeg jij allemaal. Sommige vinden afrikaanse chicks toch ook lelijk omdat ze bruin+dikke lippen hebben. Hoor je iemand daarover zeuren?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat je post alsof je een gefrustreerde maagd/troll bent.
Kijk als je nou een topic had geopend met NL'se vrouwen zijn veel makkelijker dan had ik niks gezegd maar een heel ras over een kam scheren doen alleen mensen die gefrustreerd zijn en niet meer logisch kunnen nadenken.
Om maar erover te zwijgen dat je discussiert als een 12 jarige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |