ik besef me dan hoe ROT de wereld is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Jellereppe het volgende:
Maakt toch niet uit? Het is niet fris, maar als je d'r maar geen last van hebt.
Ach, wat is rot. Het is niet fris, maar ik zou d'r niet eens naar kijken. Ieder zijn eigen keus. De vrouw had beter verhullende schoenen kunnen dragen en die zweetvoeten voor lief nemen. Geen idee of het een aandoening of gewoon slechte hygiëne is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik besef me dan hoe ROT de wereld is.
Ja. Kan mij voorstellen dat ze veel rare blikken krijgt, maar dat ze die voor lief neemt. Misschien heeft ze wel gelijk, misschien had ze beter andere schoenen aan kunnen doen. Zij heeft voor het eerste gekozen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Spartagek het volgende:
Noemen ze spataderen,
Krijgt een vrouw die haar leven hard werkt ....
Bij deze dame zitten ze nu eenmaal wat laag, vaak zitten ze op of rond de kuit.
Ik ben blij dat ik lui ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Spartagek het volgende:
Noemen ze spataderen,
Krijgt een vrouw die haar leven hard werkt ....
Bij deze dame zitten ze nu eenmaal wat laag, vaak zitten ze op of rond de kuit.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef Meloewa het volgende:
er staat garant voor > vieze poten die te voor schijn komen , vies benauwd zweetlucht komt vrij, de Tokkies verplaatsen zich van hun flat naar buurt hangen/parkjes of doen een toertje in hun bmwtje 1900 met de volume boxen op zijn hard.... Chaos chaos.. KLACHT: de zomer is minder "fris"
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Jachtgeweer het volgende:
doe is nog 1, maar dan met een stukje borst erbij.
Hoeft niet per sé. Als je een dag buiten moet werken met dit weer en je gaat daarna even langs de super, dan ruiken mensen dat, maar dan ben je geen ransaap, maar moet je nog douchen na een dag werken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef John5 het volgende:
[..]Net of die muts daar wat aan kan doen.. Zweetlucht ok, dat zijn gewoon vieze ransapen.
Inderdaad. Nog een frisse jonge vrouw van twintig, maar kijk daar maar eens op terug als je 40/50 bent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Puntenjager het volgende:
Ouderdom komt met gebreken.
Ook jij zult op de leeftijd van die vrouw niet meer zo fris en fruitig zij, Meloewa.
Tja moest 20 minuten wachten... en ik zat op midden van het bankje kwam de man naast me zitten aan de linker zijde en de vrouw aan de rechter zijde, dus ik sta op en zeg '' WILLEN JULLIE NAAST ELKAAR ZITTEN?''quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ach, wat is rot. Het is niet fris, maar ik zou d'r niet eens naar kijken. Ieder zijn eigen keus. De vrouw had beter verhullende schoenen kunnen dragen en die zweetvoeten voor lief nemen. Geen idee of het een aandoening of gewoon slechte hygiëne is.
Als je een doel voor ogen heb laat je je niet zo versloeberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog een frisse jonge vrouw van twintig, maar kijk daar maar eens op terug als je 40/50 bent.
Je moet het ook niet vragen, je moet zeggen "ga maar naast elkaar zitten hoor".quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tja moest 20 minuten wachten... en ik zat op midden van het bankje kwam de man naar me zitten en de linker zijde en de vrouw aan de rechter zijde, dus ik sta op en zeg '' WILLEN JULLIE NAAST ELKAAR ZITTEN?''
Vrouw: Maarnee! prima zo..
Ik:
Heb jij dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als je een doel voor ogen heb laat je je niet zo versloeberen.
Ja maar ze stonden niet op, en ik rook oude opa en oma lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet het ook niet vragen, je moet zeggen "ga maar naast elkaar zitten hoor".
Je sprak ze aan in kapitalen!? Wie is hier nou de tokkie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Tja moest 20 minuten wachten... en ik zat op midden van het bankje kwam de man naast me zitten aan de linker zijde en de vrouw aan de rechter zijde, dus ik sta op en zeg '' WILLEN JULLIE NAAST ELKAAR ZITTEN?''
Vrouw: Maarnee! prima zo..
Ik:
Haha, je kunt je natuurlijk behandelen, maar ouderdom komt met gebreken. Daarnaast hebben wij geen kijk op de situatie van die vrouw. Behandelingen kosten geld, misschien kan ze het niet bekostigen etc. etc. Kan mij daarnaast goed voorstellen dat het haar niet veel meer uitmaakt. Op een gegeven leeftijd gaan veel mensen wat minder geven om een ''perfecte'' uiterlijk, als je maar gezond bent en nog alles zelf kunt doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik zei '' willuhh jullie naast elkaar zitten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je sprak ze aan in kapitalen!? Wie is hier nou de tokkie?
Hmm met rimpels op je 21e voorspel ik een kort leven voor je dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb wel zoiets ja als ik er smerig of tyfus lelijk uit zie> SHOOT ME
Oké wel eens, maar neemt niet weg dat het een walgelijk iets is wat ze mee schouwt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, je kunt je natuurlijk behandelen, maar ouderdom komt met gebreken. Daarnaast hebben wij geen kijk op de situatie van die vrouw. Behandelingen kosten geld, misschien kan ze het niet bekostigen etc. etc. Kan mij daarnaast goed voorstellen dat het haar niet veel meer uitmaakt. Op een gegeven leeftijd gaan veel mensen wat minder geven om een ''perfecte'' uiterlijk, als je maar gezond bent en nog alles zelf kunt doen.
Maar als je daar niks aan doet, ga je smerig worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb wel zoiets ja als ik er smerig of tyfus lelijk uit zie> SHOOT ME
Ja maar is gewoon vies, kan zat mensen die er normaal uitzien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm met rimpels op je 21e voorspel ik een kort leven voor je dan.
Net zoals jij met school!?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we allemaal zelf bepaald hoe we uit de baarmoeder komenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar is gewoon vies, kan zat mensen die er normaal uitzien.
Maar ik zie meer afzichtelijke mensen tegenwoordig.
Beetje normaal uitzien moet toch niet zo'n probleem zijn.
Ze had misschien beter andere schoenen kunnen aantrekken, maar ach. Laat die vrouw denk ik dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Oké wel eens, maar neemt niet weg dat het een walgelijk iets is wat ze mee schouwt.
Dat is mijn innerlijke shizzlequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Net zoals jij met school!?
Meloewa toch. Je kunt mensen niet zo veroordelen als je ook zelf verre van perfect bent.
Jaja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we allemaal zelf bepaald hoe we uit de baarmoeder komen
Ben je echt zo kortzichtig?
Precies!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we allemaal zelf bepaald hoe we uit de baarmoeder komen
Ben je echt zo kortzichtig?
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Precies!
Wat heb jij gedaan voor die dikke tieten van je!? Juist, helemaal niets. Net zoveel als die vrouw heeft gedaan 'voor' die spataders.
Onzin. "vers" zweet ruik je niet. Tenminste, niet als je deo gebruikt. Oud zweet, als in lekker 3 dagen met hetzelfde shirtje aan rondlopen, dat ruik je.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé. Als je een dag buiten moet werken met dit weer en je gaat daarna even langs de super, dan ruiken mensen dat, maar dan ben je geen ransaap, maar moet je nog douchen na een dag werken.
Jouw inner shizzle bezwaart ons fokkers. We liggen wakker van jouquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is mijn innerlijke shizzle
Hier lijdt de halve wereld van.
Geen idee. Ik was altijd in de veronderstelling van een half dag, maar heb het nooit opgezocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef John5 het volgende:
[..]
Onzin. "vers" zweet ruik je niet. Tenminste, niet als je deo gebruikt. Oud zweet, als in lekker 3 dagen met hetzelfde shirtje aan rondlopen, dat ruik je.
Spataders zijn veelal genetisch bepaald. Dus heel veel kun je er niet tegen doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja.
Vieze zweetlucht hebben ze wat op uitgevonden, Overgewicht ook, en vieze poten ook.
En laat je van hoge hakken nou lelijke voet krijgen als je ouder bent!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
hebt ook andere leuke zomerschoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Spataders zijn veelal genetisch bepaald. Dus heel veel kun je er niet tegen doenHeb jij een perfecte huid zonder afwijkingen? Geen moedervlekken? Nooit een wrat of puist gehad?
...... LATER daar verzin ik dan wel weer wat op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En laat je van hoge hakken nou lelijke voet krijgen als je ouder bent!!
En die tieten vallen helemaal niet mee. Althans, ik vind 75 E redelijk impressive
Tsja meisje, die Barbie en My Little Pony wereld van je moet dan toch wel even een tik gekregen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hebt ook andere leuke zomerschoenen
Nee, nee, nee, maar het ziet er wel voldoende uit.
LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
...... LATER daar verzin ik dan wel weer wat op.
Optische illusie. Ik heb normale tieten. Echt niet zo groot als jij denkt.
Ik zeg ook niet dat die vrouw er wat aan kan doen ik zeg alleen dat het walgelijk is, en dat het mijn levens visie ook weer naar de klote helpt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja meisje, die Barbie en My Little Pony wereld van je moet dan toch wel even een tik gekregen hebben
Misschien je iets toleranter opstellenKan je kijk op de wereld veranderen. Nobody's perfect. En die mensen schamen zich nergens voor. Kun je ook de positieve kanten van inzien
niet meer buitenkomenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die vrouw er wat aan kan doen ik zeg alleen dat het walgelijk is, en dat het mijn levens visie ook weer naar de klote helpt.
Heb net gegeten en nee, het was niet lekker.
De bejaarden heb je iig weggejaagd zie ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
oee een hartje van meloewaquote:
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Kan bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol ik zag je net zitten geloof ik....!
Ja gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.
Lief hequote:
Misschien kan ze voor mijn gemak volgende keer gewoon binnenblijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef snakelady het volgende:
Ziet er inderdaad uit als spataderen, wat best naar is aangezien dat vrij veel pijn kan doen.
Deze vrouw heeft waarschijnlijk haar leven lang werk gedaan waarmee ze veel op haar benen moet staan.
Afknellende schoenen maakt het alleen maar erger dus kan me voorstellen dat ze voor gemak gaat.
Witte broek, verder niet goed gekeken.quote:
had ze dikke tieten?quote:
Wrongquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Witte broek, verder niet goed gekeken.
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
Jij zal er op je 50e ook niet meer perfect uitzien met strakke voetjes hoor.hoe kan je je hier aan storen????
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waarom vies? Je hoeft er niet aan te likken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.
Da's niks waard. En zet je voeten eens gewoon op de grond neer. Gr. gr, de machinist.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
Beter heb je gewoon dichte mooie hakken met mooie benen, dan hoeven open schoenen helemaal niet,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Serieus why?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
Hoge hakken verminderen een goede doorbloeding en een slechte doorbloeding is de veroorzaker van spataderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus why?
vind dat zo vies he.
ik heb sowieso al beetje misvormde voeten door de hakken.
Voorste coupé in de trein.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal geen last van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
Vind je dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
quote:U kunt uw bloedvaten in goede conditie houden door gezond te leven; veel te bewegen (wandelen, fietsen, zwemmen) en verstandig te eten. Drink voldoende (minimaal 2 liter per dag) en probeer overgewicht te voorkomen. Vermijd knellende kledingstukken als strakke broeken en elastieke banden. Zorg voor gemakkelijk schoeisel; hoge hakken verhinderen een goede pompwerking van de kuitspieren. Beperk situaties van lang staan en lang stilzitten. Vermijd springen en zwaar tillen. Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die benen is to much..!! Kan iemand er skies onder shoppen en ze in het sportieve fokkers US forum plaatsen. Kijken we 2nutz er van gaat vinden.
Groetjes freakandel.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een hele mooie foto, serieus prachtig.
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Strakke broeken kan ook spataderen veroorzaken overigens.
[..]
Ze doet haar best.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekjequote:
Inderdaad, maar 80% van de bevolking geloof ik, dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.
Pics in je topic mattie, pics pics pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekje
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorste coupé in de trein.
Altijd (bijna) leeg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal
'S Morgens wel idd, in de namiddag altijd vrijspelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!quote:
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.quote:
Mensen moeten blij zijn als ze op mijn voetjes mogen zitten als ik weg ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!
kan best ik weet niet maar die van net was vandaag deze kan best 3 dagen oud zijn geen idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar sowieso ik maak van bijna alles foto dus wel handig.
LOLquote:
De tieten van mewloewa nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen. Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen... Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind vooral het aanbod aan billenfoto's karig. Maar ze moet sowieso ook nog gaan squatten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen... Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Is dat Meloewa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ruilen tegen sanasoufi.zip?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Wij delen foto's met elkaar via PM/DM.
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind vooral het aanbod aan billenfoto's karig. Maar ze moet sowieso ook nog gaan squatten.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 80% van de bevolking geloof ik, dat is te verwaarlozen.
Je hebt iig sjans bij oude mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...![]()
ik kijk zo van wat is loossssss?
hun '' we waren je aan het bekijken![]()
'''
'' Goed figuur heb je !!!'' Goed figuur echt waar''
IKOke dankjewel
Mensen en uit de hoek komen >
Rimpel zoekt rimpelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...![]()
'''
IKOke dankjewel
Oude mensen hebben geen smaak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt iig sjans bij oude mensen.
bewijsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Herkenbare shit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Je reddingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Ik zat een keer in het publiek bij een show van Victoria-Secret, werd ik back stage gevraagd. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en een dikke lul had. Srsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer in de tram, kwam nederlands team hockey (de vrouwen) ook de tram in. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en dikke biceps had. Srs
Die modellen staan strak van de coke mattie die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zat een keer in het publiek bij een show van Victoria-Secret, werd ik back stage gevraagd. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en een dikke lul had. Srs
En toen zei ze ''neuk me''quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer op fluisterboot in giethoorn, ging zon wijf ineens benen scheren op die boot.
Die sporters staan strak van de dope mattie, die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die modellen staan strak van de coke mattie die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaal.
ik was een keer een boot maar kon mijn benen niet scheren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer op fluisterboot in giethoorn, ging zon wijf ineens benen scheren op die boot.
Ik was een keer water.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, maar ze had alleen benen geschoren en rest niet, dus had dr tegen dr kaak getrapt zodat ze in water viel.
zeg gwn zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, maar ze had alleen benen geschoren en rest niet, dus had dr tegen dr kaak getrapt zodat ze in water viel.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Vind je nog steeds wat weg hebben van Scarlett Johansson.
hahaha Leuke documenten :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Scherp. Heel scherp!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wilde vrouwen je eindelijk eens een keer slikken.
Arty ft. Tania Zygar - The Wall, goed nummer wel.quote:
Die breakdown.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Arty ft. Tania Zygar - The Wall, goed nummer wel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef snakelady het volgende:
Ik zat een keer op een boot, alle mensen naar mij kijken, zeggen dat ik goede tieten heb enzo, alleen de kapitein raakte afgeleid door mijn prachtige verschijning en zag de ijsberg niet, veel mensen dood enzo! SRS.Perfect SensationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Ik kwam een keer bij de dokter, zegt de dokter "Jah joh, doe dat even ergens anders"quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
Ik kwam een keer in de bus, zegt de buschauffeur "ruim je het wel zelf even op".
Wacht ff.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Dat kan ik hier op fok ook prima doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ga buiten hughske n spot ranzige mensen
Fuck, dacht dat je nog srs was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
Maar goed, laten we er een fototopic van maken. Dit is mijn tweeliter familiefles SPA, heb hem al bijna leeg.
[ afbeelding ]
Jullie hebben geen tafels thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat goed strak, nu snap ik waarom ze je frikandel noemen HAHA.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, dacht dat je nog srs was.
Heb meegedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Almelo in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
Er zit haar op je benenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag lekker in Amsterdam in de zon gechilled met jemappellefrikandelle, allebei Zyzz broekje aan en tan pakken. Heb hem nog even op de gevoelige plaat gezet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Bij een zyzzbroekje horen ook geepileerde zyzz-benen.
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.quote:
Oud flesje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
HUH? Dat ene flesje komt van Spar? Bestaat die winkel nog
Bahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, hier een goede foto van jouw post met daarin een foto van een tweeliter families SPA die bijna leeg is.
Spar bestaat ook nog.quote:
Nee please, niet weer huilen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer interessant he.
![]()
ihavetocry
Neger alsjeblieftquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat gek baahhh, je bent zelf vies.
Een closeup maken van iemand's broekje in z'n slaapkamer (?) is ongeveer net zo gay, dus waarom niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn de benen van frikandel, die ga ik niet scheren.
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.quote:
We 'miren elkaar gewoon. Niks gays aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:02 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een closeup maken van iemand's broekje in z'n slaapkamer (?) is ongeveer net zo gay, dus waarom niet.
Deze?quote:
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook keer in six flags wou ik suikerspin halen, zegt die wijfje maar moet jij niet vasten. Ik zeg ben geen moslim gekk! Haha.
Haha stomme vraag ook natuurlijk. Alsof jij dat als Moslim zijnde zelf niet weet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik was ook keer in six flags wou ik suikerspin halen, zegt die wijfje maar moet jij niet vasten. Ik zeg ben geen moslim gekk! Haha.
( no homo )quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.
Ja, zij was dom maatje..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha stomme vraag ook natuurlijk. Alsof jij dat als Moslim zijnde zelf niet weet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.
[ afbeelding ]
Sowieso windows op zich ook al, maar ik weet niet waar die zit.
Daar gaat het toch niet om man. Het gaat om de aandacht! Met veel minder moeite had ze ook tekst/letters kunnen copy-pasten...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Youtube heeft gewoon een muistoetsenbord functie.
[ afbeelding ]
Sowieso windows op zich ook al, maar ik weet niet waar die zit.
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etcquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee please, niet weer huilen.
Maar maak foto van het uitzicht.
Zou snel omhoog bewegen met mijn lichaam als je net mjjn buik gaat likken. (Beetje gay is oke/semi homo 10/12 toch)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Haha komt van je tan maadje. Zou suikerspin van abs likken/10.
Hoi gayquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om man. Het gaat om de aandacht! Met veel minder moeite had ze ook tekst/letters kunnen copy-pasten...
Hoi, Roos
maak niet uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etc
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Spar bestaat ook nog.
Oh, nou, misschien volgende keer dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik ben thuis uitzicht = gordijnen etc
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oh, nou, misschien volgende keer dan.
Zijn ook altijd kwaliteitstopics natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, weer of geen weer, meloewa topics raken binnen de kortste keren volgeluld.
vogles mij ben je kklekker ding ;squote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vogles mij ben je kklekker ding ;s
Is dat nou de moeite waard ?quote:
haal weg PLZquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Is dat nou de moeite waard ?
VERWIJDEREN NU !
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:18 schreef skippy22 het volgende:
God alle jezus nog aan toen. Dit kan toch niet weer waar zijn. Ts zouden ze verplicht een aantal maand naar een bootcamp moeten sturen. Blijf anders op je zolderkamer janksnol.
Doe eens even gewoon normaal, mongool.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:18 schreef skippy22 het volgende:
God alle jezus nog aan toen. Dit kan toch niet weer waar zijn. Ts zouden ze verplicht een aantal maand naar een bootcamp moeten sturen. Blijf anders op je zolderkamer janksnol.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe eens even gewoon normaal, mongool.
Artyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
zo zal het gaan jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef skippy22 het volgende:
Je zal maar met de ts daten. Wat een totale ramp zal dat zijn zeg.
Neeeeeee iewww niet je tong in mijn mond want dat is vies. Je keek naar dat andere meisje:'(
echt welEr zit kauwgum onder mijn scapino schoen liefje! Haal er af
Etc etc etc
Van de HEMA danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo zal het gaan je
En ik heb geen SCAPINO schoenen
Cquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik?
A) 15 jaar
B) 18 jaar
C) 21 jaar
D) 12 jaar
C maar gedraagt zich als Dquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik?
A) 15 jaar
B) 18 jaar
C) 21 jaar
D) 12 jaar
heb je pote gesien mfrauw in op dan kom nie lulle amethquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef amenth het volgende:
zomer weer goed weer veel chimeids ne mensen nog klagen jullioe hebbe niks tklage man rijk gebore tattas
ja jij ga er tog naast zitte ahaha ambu dan ga je erges anders naast erge chimeid en zonnebril opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb je pote gesien mfrauw in op dan kom nie lulle ameth
Amiet ikk zat er eerst weetje, sij kwammen later aangeschove.TFOEEEEEE,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef amenth het volgende:
[..]
ja jij ga er tog naast zitte ahaha ambu dan ga je erges anders naast erge chimeid en zonnebril op
dan zeg je tegen die kahba deze plek is bezet of move je naar andere block je ben tog geen kaolo dikzak die niet kan opstaan in de zonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Amiet ikk zat er eerst weetje, sij kwammen later aangeschove.TFOEEEEEE,
amietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:30 schreef amenth het volgende:
[..]
dan zeg je tegen die kahba deze plek is bezet of move je naar andere block je ben tog geen kaolo dikzak die niet kan opstaan in de zon
Verander je geslacht in 'vrouw'quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
Terechte klacht over vrouwen in mijn projectgroep -> 2 pagina's
Klacht van Meloewa over spataderen op de voet van een oude vrouw -> 12 pagina's!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik eet momenteel magere franse kwark!
Zou dat helpen? Dan kan ik mijn topic wel opdoeken, ik kan niet over mijn eigen geslacht zeggen dat ze niks doenquote:
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]Net ook op, lekker man. Heb je een smaakje?
gwoon volle kwark klappen. waarom magerequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!
Stukjes banaan erin gooien en met je plastic lepel flink door elkaar stampen. Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee natural. Spul is niet te vreten joh zonder smaak! Maar wie als een beer wil groeien moet als een beer eten, jwz.!
Dan klopt de theorie van supergirl dus toch! Jammer hoor. Wij mannen zouden elkaar juist moeten steunen. Denk met je hersenen, niet met je penis.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:54 schreef adnapekkid het volgende:
sws dit topic krijgt veel aandacht want kut, letterlijk
quote:
idd, al die autisten willen gewoon aandacht van die wijven, omdat ze dat anders nooit krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan klopt de theorie van supergirl dus toch! Jammer hoor. Wij mannen zouden elkaar juist moeten steunen. Denk met je hersenen, niet met je penis.
Werd eens tijd, als een meid een topic opent komt iedereen even afrukkenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
idd, al die autisten willen gewoon aandacht van die wijven, omdat ze dat anders nooit krijgen
Idd, had eigenlijk al wel een deel 2 verwacht. Deze gaat sloom.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Werd eens tijd, als een meid een topic opent komt iedereen even afrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |