quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die benen is to much..!! Kan iemand er skies onder shoppen en ze in het sportieve fokkers US forum plaatsen. Kijken we 2nutz er van gaat vinden.
Groetjes freakandel.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een hele mooie foto, serieus prachtig.
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Strakke broeken kan ook spataderen veroorzaken overigens.
[..]
Ze doet haar best.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekjequote:
Inderdaad, maar 80% van de bevolking geloof ik, dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.
Pics in je topic mattie, pics pics pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekje
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorste coupé in de trein.
Altijd (bijna) leeg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal
'S Morgens wel idd, in de namiddag altijd vrijspelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!quote:
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.quote:
Mensen moeten blij zijn als ze op mijn voetjes mogen zitten als ik weg ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!
kan best ik weet niet maar die van net was vandaag deze kan best 3 dagen oud zijn geen idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar sowieso ik maak van bijna alles foto dus wel handig.
LOLquote:
De tieten van mewloewa nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen. Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen... Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind vooral het aanbod aan billenfoto's karig. Maar ze moet sowieso ook nog gaan squatten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
LOL
Je laat de voet-vette-sjisten iig wel aan hun trekken komen... Tietenliefhebbers komen er bekaajd af
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]Is dat Meloewa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Ruilen tegen sanasoufi.zip?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Wij delen foto's met elkaar via PM/DM.
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind vooral het aanbod aan billenfoto's karig. Maar ze moet sowieso ook nog gaan squatten.
Precies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 80% van de bevolking geloof ik, dat is te verwaarlozen.
Je hebt iig sjans bij oude mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...![]()
ik kijk zo van wat is loossssss?
hun '' we waren je aan het bekijken![]()
'''
'' Goed figuur heb je !!!'' Goed figuur echt waar''
IKOke dankjewel
Mensen en uit de hoek komen >
Rimpel zoekt rimpelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik liep vanmorgen op station zit een oud echtpaar van rond de 60 me aan te kijken...![]()
'''
IKOke dankjewel
Oude mensen hebben geen smaak.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt iig sjans bij oude mensen.
bewijsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Herkenbare shit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Je reddingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
'''
IKOke dankjewel
Ik zat een keer in het publiek bij een show van Victoria-Secret, werd ik back stage gevraagd. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en een dikke lul had. Srsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zat keer in de tram, kwam nederlands team hockey (de vrouwen) ook de tram in. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en dikke biceps had. Srs
Die modellen staan strak van de coke mattie die vinden alles lekker..., maar alsnog goed verhaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zat een keer in het publiek bij een show van Victoria-Secret, werd ik back stage gevraagd. Al die meisjes helemaal wild. Zeggen dat ik knap was en een dikke lul had. Srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |