Witte broek, verder niet goed gekeken.quote:
had ze dikke tieten?quote:
Wrongquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Witte broek, verder niet goed gekeken.
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
Jij zal er op je 50e ook niet meer perfect uitzien met strakke voetjes hoor.hoe kan je je hier aan storen????
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
Waarom vies? Je hoeft er niet aan te likken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.
Da's niks waard. En zet je voeten eens gewoon op de grond neer. Gr. gr, de machinist.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
Beter heb je gewoon dichte mooie hakken met mooie benen, dan hoeven open schoenen helemaal niet,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Serieus why?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
Hoge hakken verminderen een goede doorbloeding en een slechte doorbloeding is de veroorzaker van spataderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus why?
vind dat zo vies he.
ik heb sowieso al beetje misvormde voeten door de hakken.
Voorste coupé in de trein.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal geen last van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
Vind je dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
quote:U kunt uw bloedvaten in goede conditie houden door gezond te leven; veel te bewegen (wandelen, fietsen, zwemmen) en verstandig te eten. Drink voldoende (minimaal 2 liter per dag) en probeer overgewicht te voorkomen. Vermijd knellende kledingstukken als strakke broeken en elastieke banden. Zorg voor gemakkelijk schoeisel; hoge hakken verhinderen een goede pompwerking van de kuitspieren. Beperk situaties van lang staan en lang stilzitten. Vermijd springen en zwaar tillen. Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |