De bejaarden heb je iig weggejaagd zie ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
oee een hartje van meloewaquote:
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
Kan bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol ik zag je net zitten geloof ik....!
Ja gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.
Lief hequote:
Misschien kan ze voor mijn gemak volgende keer gewoon binnenblijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef snakelady het volgende:
Ziet er inderdaad uit als spataderen, wat best naar is aangezien dat vrij veel pijn kan doen.
Deze vrouw heeft waarschijnlijk haar leven lang werk gedaan waarmee ze veel op haar benen moet staan.
Afknellende schoenen maakt het alleen maar erger dus kan me voorstellen dat ze voor gemak gaat.
Witte broek, verder niet goed gekeken.quote:
had ze dikke tieten?quote:
Wrongquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Witte broek, verder niet goed gekeken.
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef -supergirl- het volgende:
Jij zal er op je 50e ook niet meer perfect uitzien met strakke voetjes hoor.hoe kan je je hier aan storen????
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
Waarom vies? Je hoeft er niet aan te likken ofzo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meer dat ik het heel vies vind, en mezelf beetje naar voel.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Pics. Misschien ben je wel net zo erg.
Da's niks waard. En zet je voeten eens gewoon op de grond neer. Gr. gr, de machinist.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |