Geen idee. Ik was altijd in de veronderstelling van een half dag, maar heb het nooit opgezocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef John5 het volgende:
[..]
Onzin. "vers" zweet ruik je niet. Tenminste, niet als je deo gebruikt. Oud zweet, als in lekker 3 dagen met hetzelfde shirtje aan rondlopen, dat ruik je.
Spataders zijn veelal genetisch bepaald. Dus heel veel kun je er niet tegen doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja.
Vieze zweetlucht hebben ze wat op uitgevonden, Overgewicht ook, en vieze poten ook.
En laat je van hoge hakken nou lelijke voet krijgen als je ouder bent!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
hebt ook andere leuke zomerschoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Spataders zijn veelal genetisch bepaald. Dus heel veel kun je er niet tegen doenHeb jij een perfecte huid zonder afwijkingen? Geen moedervlekken? Nooit een wrat of puist gehad?
...... LATER daar verzin ik dan wel weer wat op.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En laat je van hoge hakken nou lelijke voet krijgen als je ouder bent!!
En die tieten vallen helemaal niet mee. Althans, ik vind 75 E redelijk impressive
Tsja meisje, die Barbie en My Little Pony wereld van je moet dan toch wel even een tik gekregen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hebt ook andere leuke zomerschoenen
Nee, nee, nee, maar het ziet er wel voldoende uit.
LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
...... LATER daar verzin ik dan wel weer wat op.
Optische illusie. Ik heb normale tieten. Echt niet zo groot als jij denkt.
Ik zeg ook niet dat die vrouw er wat aan kan doen ik zeg alleen dat het walgelijk is, en dat het mijn levens visie ook weer naar de klote helpt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsja meisje, die Barbie en My Little Pony wereld van je moet dan toch wel even een tik gekregen hebben
Misschien je iets toleranter opstellenKan je kijk op de wereld veranderen. Nobody's perfect. En die mensen schamen zich nergens voor. Kun je ook de positieve kanten van inzien
niet meer buitenkomenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die vrouw er wat aan kan doen ik zeg alleen dat het walgelijk is, en dat het mijn levens visie ook weer naar de klote helpt.
Heb net gegeten en nee, het was niet lekker.
De bejaarden heb je iig weggejaagd zie ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha idd [ afbeelding ]
Hoe kun je dat zien?en pas goed bij topic
oee een hartje van meloewaquote:
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dikke tieten valt ook wel mee, wat heb ik gedaan voor mijn uber kleine lengte? juist helemaal niets.
Wat doe ik er tegen? hakken. Doet het pijn soms? ja. Is het vervelend soms? ja
Dus ja ik doe ook alles eraan.
Kan bestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Lol ik zag je net zitten geloof ik....!
Ja gewoonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat is er mis met kleine meisjes? Je doet alsof het een ramp is.
Lief hequote:
Misschien kan ze voor mijn gemak volgende keer gewoon binnenblijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:58 schreef snakelady het volgende:
Ziet er inderdaad uit als spataderen, wat best naar is aangezien dat vrij veel pijn kan doen.
Deze vrouw heeft waarschijnlijk haar leven lang werk gedaan waarmee ze veel op haar benen moet staan.
Afknellende schoenen maakt het alleen maar erger dus kan me voorstellen dat ze voor gemak gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |