Beter heb je gewoon dichte mooie hakken met mooie benen, dan hoeven open schoenen helemaal niet,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn voeten zien er ook niet lekker uit beetje kapot.
Maar wel nog oké
Serieus why?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van vaak hakken dragen kan je ook spataderen krijgen overigens.
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Zie je niet goed maar wel beetje kapot aan de randjes
Hoge hakken verminderen een goede doorbloeding en een slechte doorbloeding is de veroorzaker van spataderen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Serieus why?
vind dat zo vies he.
ik heb sowieso al beetje misvormde voeten door de hakken.
Voorste coupé in de trein.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal maar rustig in de trein zitten en op een bankje verderop dit foto's van zichzelf zien maken met haar benen in de lucht.
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal geen last van.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
Vind je dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef -supergirl- het volgende:
Meloetjewaarom kun je soms overkomen als een puberend tienermeisje van 13?
quote:U kunt uw bloedvaten in goede conditie houden door gezond te leven; veel te bewegen (wandelen, fietsen, zwemmen) en verstandig te eten. Drink voldoende (minimaal 2 liter per dag) en probeer overgewicht te voorkomen. Vermijd knellende kledingstukken als strakke broeken en elastieke banden. Zorg voor gemakkelijk schoeisel; hoge hakken verhinderen een goede pompwerking van de kuitspieren. Beperk situaties van lang staan en lang stilzitten. Vermijd springen en zwaar tillen. Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die benen is to much..!! Kan iemand er skies onder shoppen en ze in het sportieve fokkers US forum plaatsen. Kijken we 2nutz er van gaat vinden.
Groetjes freakandel.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een hele mooie foto, serieus prachtig.
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Strakke broeken kan ook spataderen veroorzaken overigens.
[..]
Ze doet haar best.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:08 schreef snakelady het volgende:
Leg de benen omhoog bij langdurig zitten.
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekjequote:
Inderdaad, maar 80% van de bevolking geloof ik, dat is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, gelukkig komt het net zo zelden voor als herpes.
Pics in je topic mattie, pics pics pics.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Tering allemaal tonijn over me zyzz broekje
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorste coupé in de trein.
Altijd (bijna) leeg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
Ja Meloewa, neem een voorbeeld aan -supergirl-, die heeft daar namelijk totaal
'S Morgens wel idd, in de namiddag altijd vrijspelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Serieus? Hier is 8 uur 's avonds gewoon elk coupe gewoon redelijk druk bezet. Misschien toch maar eens naar Limboland vertrekken.
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!quote:
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.quote:
Mensen moeten blij zijn als ze op mijn voetjes mogen zitten als ik weg ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hey, haal die vieze zweetpoten eens van het bankje af, dat hoort niet he!
kan best ik weet niet maar die van net was vandaag deze kan best 3 dagen oud zijn geen idee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Net of je even snel je broek hebt gewisseld.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar sowieso ik maak van bijna alles foto dus wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |