Zou je wel doen.quote:
Wil je?quote:
3,50?quote:
Mag welquote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wil wel eens kneden in jouw pronte borstjes.
Ik vind van wel idd.quote:
Vang het op voor mijquote:Op maandag 17 december 2012 11:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, even naar het toilet van opwinding.
Doe maar high n mighty hoorquote:
Onterecht.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef Germano het volgende:
Echt hè. Mensen die aan zich laten sleutelen voor hun gezondheid. Get real.
Ja?quote:
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze scquote:
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens normaal jong. Altijd met je huillachje.
Hahaha.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze sc
Heeft haar vriend toestemming gegeven voor die foto?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze sc
Dat kan natuurlijk niet, dat zou hypocriet zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Het k-woord floepte bijna uit mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, dat zou hypocriet zijn.Dan zou ik TR voor mijzelf moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik ga het in ieder geval niet doen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou ik TR voor mijzelf moeten doen.
Ik ook niet meer. Althans, niet bij jou.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, ik ga het in ieder geval niet doen.
Ik gebruik het toch niet zo vaak, soms moet het gewoon even.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Althans, niet bij jou.
Kolere zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik het toch niet zo vaak, soms moet het gewoon even.
Ik bedoelde mijn smiley.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik wil wraak op de moederneukers die mij altijd backstabben.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
Hey VeerEli, dat je mag branden in de hel. Hahaha.
Waarom doe je zo geirriteerd?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke?quote:
Ze kan nu toch niet serieus antwoorden, om vervolgens te beweren dat het niet serieus wasquote:
Ik zal de smiley nooit meer gebruiken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke?.
[..]
Ze kan nu toch niet serieus antwoorden, om vervolgens te beweren dat het niet serieus was [ afbeelding ].
Het zal wel heftig zijn als het speelt via FOK!quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou even jij weet niks van wat er speelt tussen mij en Veer
Je leeft nog zie ik, jammerquote:
Vlegel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal de smiley nooit meer gebruiken.
En dat klopt, dat bewaard ze wel denk ik.![]()
Nee. bedankt voor de haat.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Je leeft nog zie ik, jammer. Flink moeten barken na je trip?
Misschien.quote:
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou even jij weet niks van wat er speelt tussen mij en Veer
Mijn pH waarde is flink omlaag gegaan.quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.
Misschien speelt dit wel tussen hun.quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.
Smeer er kwark op.quote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn pH waarde is flink omlaag gegaan.
en nu serieusquote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben in de modder gestoeid
oh, niks nieuws onder de zon dusquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Veer is een kolerehoer en Vas heeft zand in de poes.
Modder. Met een verkeerde pH waarde.quote:
ja was wel leukquote:Op maandag 17 december 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is niks, vertel nu eens over je salvia avontuur
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.quote:
Sinds wanneer schaamt zij zich ergens voor?quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.
Hoe doe je dat met een blaar?quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer schaamt zij zich ergens voor?
quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.
Gvd.quote:
sijn gwoon srjeuze vraag horquote:
Scharenquote:
Shitquote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal jou eens scharen. Lekker pikje botsen..
quote:
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is niet de lengte die er toe doet.
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijkquote:
Ze at gewoon een banaan hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijk
Nou niet gewoonquote:
Misschien ontslaan ze jou welquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijk
Nou, gelukkig is die man niet zo achter de ellebogen. Was iemand van financien.quote:
Gelukkig is er nu bijna niemandquote:
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, moest oprecht lachen om deze
Vas heeft weer 's een nieuw woordje geleerd hoor, oprechtquote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, moest oprecht lachen om deze
Nou wauw is inderdaad een ontzettend moeilijk woordje.quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft weer 's een nieuw woordje geleerd hoor, oprecht.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vas heeft weer 's een nieuw woordje geleerd hoor, oprecht.
Oh werkt weer niet?quote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha nerd linken van funnyjunk haas koe penis hangoor stierenkl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Feel good berichtje =$quote:Alle reden om deze feestdagen de verdovende middelen links te laten liggen: de politie in Groningen en Drenthe deelt oliebollen uit aan automobilisten die nuchter achter het stuur zitten.
De politie verwacht met de beloning vooral jongere bestuurders aan te sporen rond de feestdagen zonder alcohol te rijden, zo meldde een woordvoerder vandaag. De oliebollen zullen verzorgd worden door een Bob-team van Veilig Verkeer Nederland. Of de bollen warm uit het vet geserveerd worden kan nog niet worden bevestigd, "maar wel met poedersuiker, we geven geen troep weg.'' Omdat de politie het niet in alle gevallen logistiek mogelijk acht om daadwerkelijk oliebollen uit te delen, zullen sommige nuchtere automobilisten een 'oliebollenbon' krijgen.
Pannenkoeken
Ook de politie in Amsterdam zet zijn beste beentje voor: morgen zullen zij de minder bedeelden een hart onder de riem te steken, door hun zoveel pannenkoeken te voeren als ze op kunnen. De agenten bakken een dag lang pannenkoeken voor daklozen en gaan daarnaast borrelen met bejaarden.
Brigitte Makkinje, initiatiefneemster van Serve the City Amsterdam: "We hebben verschillende thema's gekozen waar de politie zich voor kan inzetten, zoals daklozen, ouderen, prostituees en dieren. Vooral de projecten voor daklozen zijn erg populair.''
Ik wil jou wel eens met een banaan zienquote:Op maandag 17 december 2012 13:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon lachen, lamme zak stront.
Leuk gebaar. Maar denk dat al die petjes hier het gewoon weer terug in de face gooien. Er lopen hier een hoop raddraaiers rond.quote:
Zal ze wel waarderenquote:
Ze is dan ook een hele mooie damequote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal ze wel waarderen
Wel een hele mooie foto, serieus prachtig.
Jawel.quote:Op maandag 17 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is dan ook een hele mooie dame.
Want?quote:Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet nodig eens op privé gezet worden inderdaad
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol, dus ik dacht ik fix er ook één. Foto vond ik via Google in het FOK!fotoboek, dus ik snap niet waar je op doelt en het verband tussen die 2quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel.
Toch raar dat iemand die altijd afgeeft op FB contacts via FOK! en al dat gedoe er uit zichzelf op zoek naar gaat
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel.
Toch raar dat iemand die altijd afgeeft op FB contacts via FOK! en al dat gedoe er uit zichzelf op zoek naar gaat
Al gezien joh.quote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.
Ho ho niet gelijk metquote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol, dus ik dacht ik fix er ook één. Foto vond ik via Google in het FOK!fotoboek, dus ik snap niet waar je op doelt.
Wil niemand.quote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil wel even kijken, maar niemand mag bij mij kijken.
Ga niet met jouw incompetentie mij veroordelen danquote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho niet gelijk metrondstrooien. Ik las dat Germano hem ook zag op FB, vandaar mijn opmerking
En die Free x dingen zijn echt tering triest.
Lieg niet Mike, je wilt gewoon in d'r broekje geef maar toequote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doel je op mij? Laatste tijd worden er toch vaker 'free X' dingen gemaakt voor gebanden voor de lol,
Wow, incompetentie? harde woorden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga niet met jouw incompetentie mij veroordelen dan.
Dat gaat echt lukken met een 'free X'-ding inderdaadquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lieg niet Mike, je wilt gewoon in d'r broekje geef maar toe
Geintje manquote:Op maandag 17 december 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, incompetentie? harde woorden.
Ik veroordeel niemand, vond het alleen apart.... dan sta ik toch open om te vragen?
Gelijk op de achterste poten hier als een malle.
Klopt, het was een aanname. Daarom vroeg ik nog even voor ik je af zou branden.quote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat echt lukken met een 'free X'-ding inderdaad.
[..]
Geintje man. Maar er is dus niks apart, want waarop je dat baseert klopt dus nieteens.
Kietel m'n ballen en noem me Scrooge McDuck.quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, het was een aanname. Daarom vroeg ik nog even voor ik je af zou branden.
En on a side note, veroordelen ben je zelf ook best rap mee vaak
Toen wel.quote:Op maandag 17 december 2012 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, maar er is niets te zien zeg maar.
Wil wel poepen op je borst. Meer krijg je niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kietel m'n ballen en noem me Scrooge McDuck.
Dat hij eens op mijn Facebook heeft gezeten toen die nog openbaar was.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over man?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over man?
quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat hij eens op mijn Facebook heeft gezeten toen die nog openbaar was.
Srsquote:
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srsterwijl vas zelfs de dikste sukkels een dikke voldoende geeft
Als je het daarna aanmaakt met wat peper en zout en opeet met vork en mes vind ik het helemaal prima.quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel poepen op je borst. Meer krijg je niet.
Ik ging wel hard, ja. Maar wat moet ik er verder over vertellenquote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke ga maar weer drinken ofzo, saaierd.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ging wel hard, ja. Maar wat moet ik er verder over vertellen.
Niks. Het is al goed.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke hoor ik was alleen maar aardig tegen je maar dan zeg ik wel gewoon dat je een mager 6je bent, kut.quote:Op maandag 17 december 2012 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Srsterwijl vas zelfs de dikste sukkels een dikke voldoende geeft
Vanaf jouw borst? dan breek ik ribben denk ik bij het snijden :Squote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je het daarna aanmaakt met wat peper en zout en opeet met vork en mes vind ik het helemaal prima.
8/10? hahahahahahahaquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.
Fascinerend. Hier maak ik uit op dat jij goed geleid bent.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben zeer kritisch, voor ik dat petje had gezien was het nog 7,2.
Net zo'n spannend verhaal als die crimineel van jouquote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een scorequote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, want ik was '8/10, would hit'.
Als of ik dat zelf niet weetquote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke hoor ik was alleen maar aardig tegen je maar dan zeg ik wel gewoon dat je een mager 6je bent, kut.
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blindquote:
Je bent te mooi voor de schaal van 10.quote:
Mijn manboobs zullen me beschermen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanaf jouw borst? dan breek ik ribben denk ik bij het snijden :S
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blind [ afbeelding ].
[..]
Je bent te mooi voor de schaal van 10.
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaarquote:Op maandag 17 december 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke ga maar weer drinken ofzo, saaierd.
Damnquote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt hè. Kolere zeg. Dacht dat ze doof was i.p.v. blind [ afbeelding ].
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn manboobs zullen me beschermen.
Hmm jammer, geen visuals en/of hallucinaties?quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaar
Prachtige drugs, maar ik doe het nooit meer.quote:Op maandag 17 december 2012 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een kuil?quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.
Herkenbaar.quote:Op maandag 17 december 2012 13:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ok ik hees die shit in, de eerste keer voelde je een beetje een klap en werd ik helemaal in de bank gedrukt ofzo, heel vaag. Maar toen probeerden we nog een paar keer een wat sterkere portie en toen kreeg ik een zieke lachbui en was alles heel vreemd om me heen. Geen idee hoe je dat uitlegt. Het komt heel heftig en het verdwijnt ook weer heel snel. En de uren daarna voel je je gewoon rete gaar
Je bedoelt DM.quote:Op maandag 17 december 2012 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je die nu? op die ene foto leek het meer een kuil.
Hooggeleid toch G.quote:Op maandag 17 december 2012 13:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Fascinerend. Hier maak ik uit op dat jij goed geleid bent.
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uitquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kuil?OP @ KLB / [KLB SC] hamstereeeeeeeeen
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moestenquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm jammer, geen visuals en/of hallucinaties?
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehadquote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uit
Ojaquote:
Ok, geen kuil. Maar het steekt niet uit toch? gewoon platquote:Op maandag 17 december 2012 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een kuil?OP @ KLB / [KLB SC] hamstereeeeeeeeen
quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehad.
Pectus excavatum?quote:Op maandag 17 december 2012 13:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe ik heb zo'n grote kuil in mijn borstbeen, ziet er echt vet gaar uit
Sowieso toch.quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zei ik. Goed geleid, hoog geleid.
Exact.quote:
Vooral dat in de bank gedrukt worden, ik werd juist uit mijn bureaustoel naar de hoek van mijn kamer getrokken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moesten.
Meh, kan je beter paddo's nemenquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat was wel jammer. misschien was het een te lage portie. We hadden alleen 5x en 10x, omdat het de eerste keer was. Maar alsnog wel ziek hard gelachen alsof al mijn ledematen mijn lichaam uit moesten.
Dus hoezo zou je m'n rib breken bij het snijden als je een drol die je zojuist gelegd hebt verorbert?quote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ok, geen kuil. Maar het steekt niet uit toch? gewoon plat
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt wasquote:Op maandag 17 december 2012 13:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ouwe baas Maikuuul had dat ook, maar dan echt ziek. Alsof 'ie een busongeluk had gehad.
Ik heb dat niet, dunno hoe 2NutZ erbij komt.
Haha, baasquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt was
Wij hadden vroegel een vogeltje die er altijd in sliep als ik lag te lezenquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je waar je moet mikken als je aan het fappen bent.
Om te snijden moet je soms druk uit oefenen. Als je ecto bent kan onder die druk nog wel eens een rib bezwijken.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus hoezo zou je m'n rib breken bij het snijden als je een drol die je zojuist gelegd hebt verorbert?
HAHAHA WTFquote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wij hadden vroegel een vogeltje die er altijd in sliep als ik lag te lezen
Ja, maar ik ben sowieso niet fan van drugs met hallucinerende effectenquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, kan je beter paddo's nemen
Hou je bek junk.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vooral dat in de bank gedrukt worden, ik werd juist uit mijn bureaustoel naar de hoek van mijn kamer getrokken.
Ik ben geen ecto?quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om te snijden moet je soms druk uit oefenen. Als je ecto bent kan onder die druk nog wel eens een rib bezwijken.
Hahaah wtfquote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt was
Oh ja, heb je dat inmiddels al geprobeerd?quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben sowieso niet fan van drugs met hallucinerende effecten. Ik wil gewoon mdma'en
.
Jawel, overduidelijk.quote:
Betalen jullie professioneel junkies een hogere zorgpremie eigenlijk? En heb je al een uitvaarverzekering?quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, heb je dat inmiddels al geprobeerd?
Ik heb het volgens mij best erg, maar ik ken niemand om het mee te vergelijkenquote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb je zo'n kuil of meer een 'deukje'?
Dat was in de vroege jaren '90, toen iedereen met piratenlego en piratenplaymobil speeldequote:
Ik frot alles naar binnen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, heb je dat inmiddels al geprobeerd?
Jij blij.quote:Op maandag 17 december 2012 13:55 schreef Germano het volgende:
Je haalt de 30 niet, Luur[ afbeelding ].
Hahahaha zeer terecht danquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij best erg, maar ik ken niemand om het mee te vergelijken
[..]
Dat was in de vroege jaren 90', toen iedereen met piratenlego en piratenplaymobil speelde
Kom nou maar gewoon van die kastquote:
Ja man, ben brak als de vinketeringquote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik frot alles naar binnen.
Maar ik heb besloten dat ik van maandag tot vrijdag geen druggies meer mag doen. Ff normaal doen weer.
Hoe is 't bij jou dan? Nog gekke dingen gedaan?
Ging door omdat ik wou weten of je nou trollde of dat je er echt van was overtuigdquote:
Zoek eens eentje die er op lijkt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij best erg, maar ik ken niemand om het mee te vergelijken
Haha, wat heb je gedaan dan?quote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja man, ben brak als de vinketering
Godver, wat een gedrochten. Dan heb ik nog geluk gehadquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Zoek eens eentje die er op lijkt.
https://www.google.nl/sea(...).1.0.109.488.5j2.7.0...0.0...1ac.1.-Tb5BgkqjgU
Geeft niet, hebben we allemaal wel eensquote:Op maandag 17 december 2012 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ging door omdat ik wou weten of je nou trollde of dat je er echt van was overtuigd.
Onzekerheid, hè.
Die tweede doet het niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde gast?
Gewoon usal shit, pep wiet en mquote:
Die zitten er gewoon hoor?quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
Als je zo'n gat in je borst heb hoe kan je dan leven wtf ?waar zijn je organen?
Dat is één manier om aan te geven dat ik duidelijk veel meer ervaring heb dan jij, ja.quote:
Wat zullen jullie ouders trots zijn zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon usal shit, pep wiet en mNa al die weken saai thuisgezeten te hebben ff, mocht wel weer.
Ja, uiteraard dat snap ikquote:
Ik heb wel een ietwat gereduceerde longcapaciteit geloof ik, maar verder is er niks aan de hand.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, uiteraard dat snap ikmaar gewoon vaag, iemand zonder deuk eheft meer ruimte.
Wat boeit het jou wat die denken?quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat zullen jullie ouders trots zijn zeg.
Maar jij hebt sowieso 40x salvia gedaan of nietquote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is één manier om aan te geven dat ik duidelijk veel meer ervaring heb dan jij, ja.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon usal shit, pep wiet en mNa al die weken saai thuisgezeten te hebben ff, mocht wel weer.
Verdomme.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben best geschrokken van het sterke effect, ik had ook maar 10x volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso 40x salvia gedaan of niet.
Ik ga er ook ff mee stoppen jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Allure_ het volgende:
![]()
. Ach, je bent jong en je wilt wat he
. Ik ga nu wel weer even normaal doen. Genoeg gespeeld weer
.
Als ik zo'n dochter krijg, dan verkoop ik haar.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het jou wat die denken?
Je stopt eerder met m dan met pep, wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga er ook ff mee stoppen jam iig
Idd zoiets doelde ik op. Hoe kan dit? Bij geboorte al?quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel een ietwat gereduceerde longcapaciteit geloof ik, maar verder is er niks aan de hand.
Hm, ik had wel sterker dan 10 willen doen eigenlijk. Het komt hard aan, maar nog niet hard genoegquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben best geschrokken van het sterke effect, ik had ook maar 10x volgens mij.Maar wel twee keer naar binnen hijsen en zolang mogelijk binnen houden. Halverwege de tweede haal kon ik helemaal niets meer, ik barste in lachen uit.
m heeft weinig effect meer op me of ik moet heel veel nemen en sjaak klapkaak zijn en de volgende dag je hele bek verrot van het kauwenquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je stopt eerder met m dan met pep, wat?
50 shades of grey zekerquote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
jongens jullie mogen 1x raden wel boek ik aan het lezen ben
ja ik kan lezen
nee ik lees nooit normaal gesproken
maar dit boek wel
Hahaha, voor mij kwam het wel hard genoeg aan. Ik kon echt helemaal niets meer een minuut of twee-drie.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, ik had wel sterker dan 10 willen doen eigenlijk. Het komt hard aan, maar nog niet hard genoeg. Dat zo lang inhouden van die rook is ook wel skeer
. Maar werkt iig wel direct
.
Heerlijk toch, echter had ik dat ook. Maar pep expres maar 1 keer gedaan, nooit meer. Sowieso wilde ik niets door mijn neus.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
m heeft weinig effect meer op me of ik moet heel veel nemen en sjaak klapkaak zijn en de volgende dag je hele bek verrot van het kauwen
Ja. Was op zich wel een probleem bij het halen van mijn zwemdiploma, de 10 meter onder water zwemmen haalde ik meestal net nietquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zoiets doelde ik op. Hoe kan dit? Bij geboorte al?
Doe ik ook niet door m'n neus, likken, in drinken doen of in vloetje doen en doorslikkenquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijk toch, echter had ik dat ook. Maar pep expres maar 1 keer gedaan, nooit meer. Sowieso wilde ik niets door mijn neus.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker even stoom afblazen met Tarzan na elke pagina.
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet door m'n neus, likken, in drinken doen of in vloetje doen en doorslikken
Loop je er echt rood van aan of wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgtquote:
quote:
Awwwwwquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja. Was op zich wel een probleem bij het halen van mijn zwemdiploma, de 10 meter onder water zwemmen haalde ik meestal net niet
Ik probeer gewoon mee te draaien in de maatschappij tochquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgt
quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan allerlei drugs en normaal gesproken nooit een boek lezen. Wat een leventje.
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer doorquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Loop je er echt rood van aan of wat?
Lemme fill in baby.quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Haal die vingers uit je broek.quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer door
Je hebt geen vriendquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga dat boek binnenkort ook eens kopen denk ik, te nieuwsgierig.
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeauquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou is er niks aan de hand, zolang ik het maar niet lees. ben al wel bijna op de helft
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even noemt, dat wist ik nog niet.
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.quote:
dit;quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.
quote:
Awwwwwquote:
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeau.
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.
Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww
Maar wel onterecht dat je je dan maar op mij uitleeft. Ik heb ook gevoelens weetje
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seksquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen..
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de Dquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.
Knip de eerste pagina's wel er uit.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seks
Moet je ff wat eerder geven dan
quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de D
Thats how they roll in prison.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Gadverdamme, heb vannacht echt over vieze piemel met smegma gedroomd.
Trauma.
Dildo doet alles wat ik wilquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja? Liever zo'n plastic speeltje dan een echt vlees?
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.quote:
Had ik ook niet verwacht... zo krap ben jij volgens mij niet meer.quote:
Zeker dit gelezenquote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.quote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
door het plaatje dacht ik dat je wd was.
Hmmhmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.
Altijd al gedacht dat je een wife beater was.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werkquote:
Dan heeft ze helemaal niets meer overquote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Ik droomde laatst dat ik op Eindhoven cs was en Femke Halsema tegenkwam.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
lamequote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
Ja maar gedomineerd worden hmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |