Ja, uiteraard dat snap ikquote:
Ik heb wel een ietwat gereduceerde longcapaciteit geloof ik, maar verder is er niks aan de hand.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, uiteraard dat snap ikmaar gewoon vaag, iemand zonder deuk eheft meer ruimte.
Wat boeit het jou wat die denken?quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat zullen jullie ouders trots zijn zeg.
Maar jij hebt sowieso 40x salvia gedaan of nietquote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is één manier om aan te geven dat ik duidelijk veel meer ervaring heb dan jij, ja.
quote:Op maandag 17 december 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon usal shit, pep wiet en mNa al die weken saai thuisgezeten te hebben ff, mocht wel weer.
Verdomme.quote:Op maandag 17 december 2012 13:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja zo ziet dat er inderdaad uit, ik zei vroeger tegen jochies uit mijn klas altijd dat het kwam doordat ik door een piratenkanon geraakt was
Ik ben best geschrokken van het sterke effect, ik had ook maar 10x volgens mij.quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt sowieso 40x salvia gedaan of niet.
Ik ga er ook ff mee stoppen jaquote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef Allure_ het volgende:
![]()
. Ach, je bent jong en je wilt wat he
. Ik ga nu wel weer even normaal doen. Genoeg gespeeld weer
.
Als ik zo'n dochter krijg, dan verkoop ik haar.quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het jou wat die denken?
Je stopt eerder met m dan met pep, wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga er ook ff mee stoppen jam iig
Idd zoiets doelde ik op. Hoe kan dit? Bij geboorte al?quote:Op maandag 17 december 2012 14:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb wel een ietwat gereduceerde longcapaciteit geloof ik, maar verder is er niks aan de hand.
Hm, ik had wel sterker dan 10 willen doen eigenlijk. Het komt hard aan, maar nog niet hard genoegquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben best geschrokken van het sterke effect, ik had ook maar 10x volgens mij.Maar wel twee keer naar binnen hijsen en zolang mogelijk binnen houden. Halverwege de tweede haal kon ik helemaal niets meer, ik barste in lachen uit.
m heeft weinig effect meer op me of ik moet heel veel nemen en sjaak klapkaak zijn en de volgende dag je hele bek verrot van het kauwenquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je stopt eerder met m dan met pep, wat?
50 shades of grey zekerquote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
jongens jullie mogen 1x raden wel boek ik aan het lezen ben
ja ik kan lezen
nee ik lees nooit normaal gesproken
maar dit boek wel
Hahaha, voor mij kwam het wel hard genoeg aan. Ik kon echt helemaal niets meer een minuut of twee-drie.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, ik had wel sterker dan 10 willen doen eigenlijk. Het komt hard aan, maar nog niet hard genoeg. Dat zo lang inhouden van die rook is ook wel skeer
. Maar werkt iig wel direct
.
Heerlijk toch, echter had ik dat ook. Maar pep expres maar 1 keer gedaan, nooit meer. Sowieso wilde ik niets door mijn neus.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
m heeft weinig effect meer op me of ik moet heel veel nemen en sjaak klapkaak zijn en de volgende dag je hele bek verrot van het kauwen
Ja. Was op zich wel een probleem bij het halen van mijn zwemdiploma, de 10 meter onder water zwemmen haalde ik meestal net nietquote:Op maandag 17 december 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd zoiets doelde ik op. Hoe kan dit? Bij geboorte al?
Doe ik ook niet door m'n neus, likken, in drinken doen of in vloetje doen en doorslikkenquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heerlijk toch, echter had ik dat ook. Maar pep expres maar 1 keer gedaan, nooit meer. Sowieso wilde ik niets door mijn neus.
Verschrikkelijkquote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Lekker even stoom afblazen met Tarzan na elke pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |