Welke?quote:
Ze kan nu toch niet serieus antwoorden, om vervolgens te beweren dat het niet serieus wasquote:
.
Ik zal de smiley nooit meer gebruiken.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke?.
[..]
Ze kan nu toch niet serieus antwoorden, om vervolgens te beweren dat het niet serieus was [ afbeelding ].
Het zal wel heftig zijn als het speelt via FOK!quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou even jij weet niks van wat er speelt tussen mij en Veer
Je leeft nog zie ik, jammerquote:
Vlegel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zal de smiley nooit meer gebruiken.
En dat klopt, dat bewaard ze wel denk ik.![]()
Nee. bedankt voor de haat.quote:Op maandag 17 december 2012 12:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Je leeft nog zie ik, jammer. Flink moeten barken na je trip?
Misschien.quote:
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.quote:Op maandag 17 december 2012 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je mond nou even jij weet niks van wat er speelt tussen mij en Veer
Mijn pH waarde is flink omlaag gegaan.quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.
Misschien speelt dit wel tussen hun.quote:Op maandag 17 december 2012 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben wat betreft jou op dit moment sowieso een beetje dat ik niks weet... je doet stom en chaggerijnig.
Smeer er kwark op.quote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn pH waarde is flink omlaag gegaan.
en nu serieusquote:Op maandag 17 december 2012 12:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben in de modder gestoeid
oh, niks nieuws onder de zon dusquote:Op maandag 17 december 2012 12:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Veer is een kolerehoer en Vas heeft zand in de poes.
Modder. Met een verkeerde pH waarde.quote:
ja was wel leukquote:Op maandag 17 december 2012 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is niks, vertel nu eens over je salvia avontuur
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.quote:
Sinds wanneer schaamt zij zich ergens voor?quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze schaamt zich ervoor, ze ging waarschijnlijk echt ziek hard of he-le-maal fout. Lekker voor d'r.
Hoe doe je dat met een blaar?quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2012 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sinds wanneer schaamt zij zich ergens voor?
quote:Op maandag 17 december 2012 12:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb haar geneukt toen ze bewusteloos op de grond lag.
Gvd.quote:
sijn gwoon srjeuze vraag horquote:
Scharenquote:
Shitquote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal jou eens scharen. Lekker pikje botsen..
quote:
Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Het is niet de lengte die er toe doet.
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijkquote:
Ze at gewoon een banaan hoor.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijk
Nou niet gewoonquote:
Misschien ontslaan ze jou welquote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat van vanochtend was wel serieus btw. Vind ik niet tof eigenlijk
Nou, gelukkig is die man niet zo achter de ellebogen. Was iemand van financien.quote:
Gelukkig is er nu bijna niemandquote:
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, moest oprecht lachen om deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |