Zou je wel doen.quote:
Wil je?quote:
3,50?quote:
Mag welquote:Op maandag 17 december 2012 11:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik wil wel eens kneden in jouw pronte borstjes.
Ik vind van wel idd.quote:
Vang het op voor mijquote:Op maandag 17 december 2012 11:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Godverdomme, even naar het toilet van opwinding.
Doe maar high n mighty hoorquote:
Onterecht.quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 11:54 schreef Germano het volgende:
Echt hè. Mensen die aan zich laten sleutelen voor hun gezondheid. Get real.
Ja?quote:
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze scquote:
Nee.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe eens normaal jong. Altijd met je huillachje.
Hahaha.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze sc
Heeft haar vriend toestemming gegeven voor die foto?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dom blondje ook, moet ze maar geen micropenis posten ze komen er toch wel achter, vooral in deze sc
Dat kan natuurlijk niet, dat zou hypocriet zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Het k-woord floepte bijna uit mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 17 december 2012 12:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet, dat zou hypocriet zijn.Dan zou ik TR voor mijzelf moeten doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ik ga het in ieder geval niet doen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou ik TR voor mijzelf moeten doen.
Ik ook niet meer. Althans, niet bij jou.quote:Op maandag 17 december 2012 12:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Precies, ik ga het in ieder geval niet doen.
Ik gebruik het toch niet zo vaak, soms moet het gewoon even.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Althans, niet bij jou.
Kolere zeg.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik het toch niet zo vaak, soms moet het gewoon even.
Ik bedoelde mijn smiley.quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik wil wraak op de moederneukers die mij altijd backstabben.
quote:Op maandag 17 december 2012 12:03 schreef Germano het volgende:
Hey VeerEli, dat je mag branden in de hel. Hahaha.
Waarom doe je zo geirriteerd?quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |