Oké.quote:Op maandag 17 december 2012 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe ik ook niet door m'n neus, likken, in drinken doen of in vloetje doen en doorslikken
Loop je er echt rood van aan of wat?quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgtquote:
quote:
Awwwwwquote:Op maandag 17 december 2012 14:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja. Was op zich wel een probleem bij het halen van mijn zwemdiploma, de 10 meter onder water zwemmen haalde ik meestal net niet
Ik probeer gewoon mee te draaien in de maatschappij tochquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je enige burgerheid in je krijgt
quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Aan allerlei drugs en normaal gesproken nooit een boek lezen. Wat een leventje.
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer doorquote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Loop je er echt rood van aan of wat?
Lemme fill in baby.quote:Op maandag 17 december 2012 14:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Ze hadden wel mogen zeggen dat je dat boek alleen mag lezen als je een vriendje hebt.
Haal die vingers uit je broek.quote:Op maandag 17 december 2012 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hallo gaat over een ziekelijk dominante man, glij gewoon de hele kamer door
Je hebt geen vriendquote:Op maandag 17 december 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga dat boek binnenkort ook eens kopen denk ik, te nieuwsgierig.
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeauquote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou is er niks aan de hand, zolang ik het maar niet lees. ben al wel bijna op de helft
Graag gedaanquote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat even noemt, dat wist ik nog niet.
.
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.quote:
dit;quote:Op maandag 17 december 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watsmetjou? srs. Alleen maar stampen.
quote:
Awwwwwquote:
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet wat ik m'n vriendin ga geven als spontaan cadeau.
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze blijft een week lang op je piemel zitten.
Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.quote:Op maandag 17 december 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww
Maar wel onterecht dat je je dan maar op mij uitleeft. Ik heb ook gevoelens weetje
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seksquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik om 7 uur naar haar ga, dan moet ze maar om 6 uur beginnen met lezen..
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de Dquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervul mijn behoeftes dan eens weetje.
Knip de eerste pagina's wel er uit.quote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja, maar er komt pas na 100 pagina's ofzo voor de eerste keer seks
Moet je ff wat eerder geven dan
quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je die D? of bedoel je pep of m? wantik heb alleen de D
Thats how they roll in prison.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Gadverdamme, heb vannacht echt over vieze piemel met smegma gedroomd.
Trauma.
Dildo doet alles wat ik wilquote:Op maandag 17 december 2012 14:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja? Liever zo'n plastic speeltje dan een echt vlees?
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.quote:
Had ik ook niet verwacht... zo krap ben jij volgens mij niet meer.quote:
Zeker dit gelezenquote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.quote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
door het plaatje dacht ik dat je wd was.
Hmmhmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou ja, als een man op zijn rug gaat liggen en jij mag rijden dan kun je ook doen wat je wilt.
Altijd al gedacht dat je een wife beater was.quote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werkquote:
Dan heeft ze helemaal niets meer overquote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben ook bij haar thuis, heb haar er net van langs gegeven.
Ik droomde laatst dat ik op Eindhoven cs was en Femke Halsema tegenkwam.quote:Op maandag 17 december 2012 14:21 schreef Allure_ het volgende:
Trauma.
lamequote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
Ja maar gedomineerd worden hmm.quote:Op maandag 17 december 2012 14:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Na een avond drinken is dat echt chill. Dan heb je wel zin maar lukt het niet, en dan doet zij al het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |